וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשרות: רוני לוי או אלי כהן יחליפו את אסי דומב במקרה של הפסד נוסף

15.12.2014 / 17:18

המאמנים קיבלו פניות לא רשמיות ואחד מהם יגיע אם הפועל תל אביב תפסיד לנתניה, כשחג'ג' רוצה את דומב עד סוף העונה ועלול לטרפד את המהלך. המחנה שמעוניין בהחלפת המאמן תומך גם בפיטורים של ברקוביץ'

מאמן הפועל תל אביב אסי דומב לצד המנהל המקצועי איל ברקוביץ'. יוסי ציפקיס
משחק מפתח בשבת. דומב וברקוביץ'/יוסי ציפקיס

האם הפועל תל אביב עומדת בפני זעזוע? לוואלה! ספורט נודע כי בכירים בהנהלת הקבוצה פנו באופן לא רשמי אל אלי כהן "השריף" ואל רוני לוי במטרה שיחליפו את אסי דומב, למקרה שהקבוצה תספוג הפסד נוסף, חמישי ברציפות, בשבת מול מכבי נתניה.

הדברים התגלגלו לאחר ההפסד 2:1 למכבי פתח תקוה בשבת האחרונה. מלחמות הכוח במועדון הביאו לשני מחנות בהנהלה. על אחד מהם הופעלו לחצים כבדים מצד האוהדים להעזיב את המנהל המקצועי אייל ברקוביץ' ואת דומב מתפקידם. כתוצאה מזה, בכירים בהפועל עשו פניות לא רשמיות לרוני לוי ואל אלי כהן וביררו איתם האם יסכימו להגיע לקבוצה.

כהן ולוי הביעו הסכמה, אך לא נראה בשלב זה שאחד מהם יהיה מוכן לעבוד תחת ברקוביץ', שמסרב לשחרר את דומב. יתרה מכך, לא מעט אנשים במערכת ובארגוני האוהדים רוצים לראות את ברקוביץ' עוזב את הפועל. לכן, ישנה אפשרות שאם אחד מהם ימונה למאמן, ברקוביץ' לא יישאר במועדון האדום. מנגד, מעורבתו של עידו חג'ג' במועדון עלולה לטרפד את כל המהלכים הללו מכיוון שדומב הוא אחד המקורבים אליו. עם זאת, המציאות מכתיבה שבמקרה של הפסד נוסף לא תהיה ברירה, אלא לעשות פניות רשמיות לשני המאמנים כשאלי כהן כרגע הוא המועמד המועדף מכיוון שדרישותיו הכספיות לא גבוהות.

מהפועל תל אביב נמסר בתגובה לידיעה: "אין אף גורם רשמי או לא רשמי שהוסמך לדבר בשם הנהלת הקבוצה ואותם גורמים ומחנות, אם אכן יש כאלו דברים, מדברים בשם עצמם ואינם משפיעים על אף מהלך במועדון".

למרות הכל, ניסה דומב לעורר היום את שחקניו. המאמן, יחד עם המנהל המקצועי, ערכו אסיפה לשחקנים, שבה אמר דומב: "אם לא הייתי מאמין בכם, לא הייתי פה. ראיתי את המשחקים האחרונים ובאף אחד לא נפלנו מהיריבות, אלא להיפך. הבעיה שאנחנו חוטפים שערים טיפשיים מטעויות שלנו, ואת זה צריך לתקן. אנחנן חייבים להיות יותר מרוכזים ואסור לנו לטעות בצורה כזו". לאחר מכן הודיע המאמן לשחקניו: "אין אימון היום. תנוחו עוד יום בבית ותחשבו על הדברים".

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
פנייה אליו עשויה להיעשות במקרה של הפסד בשבת. אלי כהן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully