וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ומה שהכי עצוב: ללואי ואן חאל עוד יש תירוצים

יונייטד סחטה רק 0:0 מקיימברידג' מהליגה הרביעית בגביע, המאמן תקף כל מה שזז: "המגרש היה לא טוב, היריבה הסתגרה והשופטים? זה תמיד אותו דבר. העיקר שאנחנו עדיין בגביע"

שחקן מנצ'סטר יונייטד פיל ג'ונס מול שחקן קיימבריג' יונייטד טום אליוט. רויטרס
לא בדיוק משחק שפיל ג'ונס/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד חילצה 0:0 בקיימברידג' מהליגה הרביעית באנגליה במסגרת משחקי הגביע וההכרעה תעבור לאולד טראפורד. יונייטד צפויה לעבור את הסינדרלה הקטנה, אבל התוצאה והעובדה שניצלה מהדחה סנסציונית עוררו, מן הסתם, שוב ביקורות על הקבוצה של לואי ואן חאל.

אלא שמי שחשב שההולנדי יתנצל בעקבות התצוגה, טעה בגדול. לואן חאל דווקא היה מה להגיד, ודבריו לא נשמעו בנימה מתנצלת. "הכול היה נגדנו", אמר לאחר ההתמודדות, "בכל אספקט של המשחק. באנו לפה, המגרש לא היה טוב, זה יכול להשפיע על הסגנון של קבוצה. היריבות נותנות תמיד יותר, ולהגן תמיד יותר קל מלתקוף. ואז ראיתם את השופט - תמיד אותו דבר. בכל מקום שבו אימנתי, ואימנתי בהרבה מקומות, זה היה אותו דבר".

ואן חאל לא פירט מה בדיוק היה אותו דבר, אבל התפנה גם להחמיא ליריבה הצנועה: "חבל שלא הבקענו, הייתי יותר מרוצה במחצית השנייה. כל הכבוד לקיימברידג', הם היו מאוד מאורגנים ושיחקו טוב. יכולנו להבקיע, אבל אני שמח שאנחנו עדיין במפעל. ראיתי קבוצות גדולות עפות נגד יריבות דומות".

מייקל קאריק הוסיף: "קיווינו לנצח, אבל ידענו שיהיה קשה. ההבדלים בליגות לא רלוונטים בגביע. היו לנו מצבים וצריך לתת להם קרדיט על הדרך בה הם עשו הגנה. ננסה לעשות את העבודה במשחק החוזר".

שוער קיימברידג', כריס דאן, אמר: "זה משהו שאתה חולם עליו, לקחת אותם בחזרה לאולד טראפורד זה חלום שהתגשם. כולנו נתנו הכול ושיחקנו ממש טוב. קשה לתאר את ההרגשה הזו במילים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully