וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: סנסציות ענק, צ'לסי ומנצ'סטר סיטי הודחו ע"י קבוצות מליגות נמוכות

שתי מוליכות הפרמיירליג הושפלו. הבלוז שמטו יתרון 0:2 מול ברדפורד סיטי והפסידו 4:2 בסטמפורד ברידג', האלופה הפסידה 2:0 למידלסבורו מליגת המשנה. גם סאות'המפטון וטוטנהאם הלכו הביתה, רק 0:0 לליברפול מול בולטון

ג'ונתן סטיד שחקן בראדפורד (שמאל) עם גארי לידל. GettyImages
ס-נ-ס-צ-י-ה. שחקני ברדפורד סיטי חוגגים/GettyImages

הסיבוב הרביעי בגביע האנגלי, שנפתח כבר אתמול (שישי), סיפק סנסציות בכמות ובאיכות כזו שגם זקני אנגליה לא זוכרים בוודאי. שתי המוליכות של הפרמיירליג, צ'לסי ומנצ'סטר סיטי, סיימו את דרכן במפעל כבר בסיבוב הנוכחי ובצורה מביכה במיוחד. הבלוז שמטו יתרון 0:2 ביתי מול ברדפורד סיטי מליג 1, הליגה השלישית בהיררכית הליגות באנגליה, והפסידו 4:2 בסטמפורד ברידג', סיטי הפסידה 2:0 למידלסבורו השנייה מליגת המשנה למרות ששיחקה בהרכב חזק מאוד. לא רק סיטי וצ'לסי הלכו הביתה, אלא גם טוטנהאם שהפסידה 2:1 בבית ללסטר סיטי וסאות'המפטון שספגה 3:2 מול קריסטל פאלאס. גם ליברפול התקשתה מאוד מול בולטון, סיימה בתיקו ביתי מאופס מולה ותצטרך לנצח בחוץ כדי להמשיך הלאה.

פטריק במפורד שחקן מידלסבורו מול מנצ'סטר סיטי. GettyImages
במפורד חוגג על חשבון סיטי/GettyImages

מנצ'סטר סיטי - מידלסבורו 2:0

מי היה מאמין? האלופה הפסידה בבית 2:0 לקבוצה שמדורגת במקום השני בליגת המשנה. מה שהופך את ההפסד הזה למשפיל יותר מבחינת הקבוצה של מנואל פלגריני זו העובדה שסיטי שיחקה בהרכב חזק במיוחד, שכלל בין היתר כוכבים כמו סרחיו אגוארו, וינסנט קומפאני, דויד סילבה, חסוס נבאס, פרננדיניו, פאבלו סבאלטה, ג'יימס מילנר ואחרים.

למרות כל זאת, בורו הצליחה לעלות ליתרון סנסציוני בדקה ה-53. אלברט אדומהא נבלם אצל ווילי קבאז'רו, שהדף את זה לא מספיק טוב והכדור המשיך להתגלגל אל עבר השער. אחד משחקני ההגנה של סיטי ניסה להרחיק מקו השער, אבל הוא הרחיק עד פטריק במפורד, וממנו פנימה בדרך ל-0:1. השער השני הגיע בדקה ה-93 וכשסיטי כולה חושבת התקפה. הפעם במפורד היה המבשל כשהכובש היה קיקה, שרץ לחגוג עם אלפי אוהדי בורו, שלא ידעו את נפשם ביציע מרוב שמחה. הפסד מביך מאוד למנואל פלגריני וסיטי, שרושמים הפסד 2:0 ביתי שני ברציפות אחרי שהפסידו באותה התוצאה לארסנל לפני שישה ימים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
וינסנט קומפאני שחקן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
איזה דיכאון. קומפאני/GettyImages

צ'לסי - ברדפורד סיטי 4:2

מעניין מה ז'וזה מוריניו יגיד הפעם? צ'לסי אמנם עלתה בהרכב די חסר, אבל גם כך ובטח כשחלק מהכוכבים שלה נכנסים כמחליפים, צ'לסי אמורה לנצח בבית קבוצה מליג 1, הליגה השלישית בהיררכית הליגות באנגליה. בטח ובטח אחרי שמוליכת הפרמיירליג כבר הובילה 0:2, ועוד בסטמפורד ברידג'. פשוט לא ייאמן שצ'לסי שמטה יתרון 0:2 והובסה 4:2 על ידי קבוצה מהליגה השלישית. זו הפעם הראשונה בקריירה שלו שז'וזה מוריניו סופג ארבעה שערים במשחק בית.

צ'לסי עלתה ליתרון בדקה ה-21 לאחר בעיטה של גארי קייהיל מקרוב לאחר מסירת רוחב של אוסקר, וזה 0:1. הקבוצה של מוריניו כבשה את השני בדקה ה-38. הפעם הכובש היה ראמירס לאחר בישול של מוחמד סלאח. נגמר? אפילו לא התחיל. ג'ון סטיד צימק עוד לפני הירידה לחדרי ההלבשה כשבעט פנימה בדקה ה-41 את ה-1:2. השוויון המדהים הגיע בדקה ה-75 כשפיליפה מוראיס בעט פנימה וקבע 2:2. המהפך הושלם בדקה ה-82 כשאנדי האלידיי בעט מחוץ לרחבה פנימה אחרי בישול של ג'ון סטיד. צ'לסי יצאה קדימה וקיבלה את הרביעי בדקה ה-94 כשהפעם הכובש היה מארק ייטס עם בעיטה נוספת אחרי בישול נוסף של סטיד.

אוהדי בראדפורד סיטי. GettyImages
ערב שהם לא ישכחו כל חייהם. אוהדי בראדפורד/GettyImages
seperator

קיימברידג' יונייטד - מנצ'סטר יונייטד 0:0

איזו הפתעה ענקית, איזה סיפור יפה, ואיזו חלשה מנצ'סטר יונייטד היתה. הקבוצה הקטנטנה מהליגה השנייה באנגליה, הרביעית בהיררכית הליגות, לא התבטלה בפני החבורה של לואי ואן חאל, לא בהתחלה, לא באמצע, ולא בסיום. המנג'ר ביצע שמונה שינויים בהשוואה להרכב שניצח את יאוביל בסיבוב השלישי, כשרק דויד דה חאה, רדמאל פלקאו וג'יימס ווילסון שרדו את ההפיכה, אך השלושה הללו, בתוספת שחקני יונייטד האחרים שלקחו חלק במשחק, אכזבו, ואכזבו בגדול.

8,000 הצופים שמילאו את אצטדיון אבי קיימברידג' דחפו את המארחת, שכמעט עלתה ליתרון סנסציוני בדקה ה-31 אך ראתה את ג'וש קולסון שולח כדור מתוך הרחבה מעל המסגרת. ואן חאל שלף מהספסל את אנדר הררה ורובין ואן פרסי, שהפיחו ביונייטד רוח חדשה. בדקה ה-71 רשם ההולנדי החמצה גדולה, עד הסיום המשיכו השדים האדומים ללחוץ על השער של כריס דאן, אך השוער בן ה-27 הצליח להציל, כולל בתוספת הזמן, כדי לדאוג שהמשחק יסתיים ב-0:0. המשחק החוזר יערך באולד טראפורד בעוד שבוע וחצי, ומי יודע? ביכולת כזאת, אולי עוד נקבל את אחת הסנסציות הגדולות בתולדות המפעל.

סאות'המפטון - קריסטל פאלאס 3:2

עוד הפתעה גדולה הגיעה באצטדיון סט. מארי. סאות'המפטון, השלישית בפרמיירליג וקבוצה שנמצאת במומנטום פשוט מצוין, הפסידה בבית 3:2 לקריסטל פאלאס מהמקום ה-13 בליגה. גרציאנו פלה העלה את סאות'המפטון ליתרון מוקדם בדקה התשיעית, מרואן שמאק איזן כעבור שתי דקות. סקוט דאן כבש שער עצמי בדקה ה-16 וקבע 1:2 לקבוצה של רונאלד קומאן. אבל פאלאס ואלן פארדיו הצליחו לבצע מהפך עוד במחצית הראשונה, כשיאיא סאנוגו המושאל מארסנל מאזן בדקה ה-21 ושמאק כובש את השני שלו בדקה ה-39.

ליברפול - בולטון 0:0

המייטי רדס רחוקים מלהרשים בליגה למרות ה-0:2 על אסטון וילה בשבת האחרונה, ונמצאים במקום השמיני עם 35 נקודות. כשתואר האליפות אבוד וגם מליגת האלופות היא כבר הודחה, הקבוצה של ברנדן רוג'רס קיוותה להשיג נחמה בגביע, אבל נתקלה ביריבה עיקשת שהצליחה לכפות משחק חוזר ולהעביר את ההכרעה אליה הביתה. המרסיסיידרד עלו בהרכב חזק להוציא את סטיבן ג'רארד. דווקא פאביו בוריני המחליף היה קרוב לכבוש בתוספת הזמן בנגיחה מקרוב אבל האדומים לא הצליחו להשיג הכרעה מול אמיל האסקי ואיידור גודיונסון.

רודי גסטד שחקן בלקבורן חוגג עם חבריו. Richard Heathcote, GettyImages
חגיגה גדולה בבלקבורן/GettyImages, Richard Heathcote

בלקבורן - סוונסי 1:3

אחרי שאתמול נרשמה הפתעה אחת גדולה עם ה-0:0 בין קיימברידג' יונייטד למנצ'סטר יונייטד, קיבלנו הפתעה נוספת. בלקבורן, העשירית בליגת המשנה, הדיחה את סוונסי התשיעית בפרמיירליג עם 1:3 מרשים במיוחד. קייל בארטלי מהברבורים הורחק כבר כעבור שש דקות, אבל זה לא מנע מגילפי סיגורדסון להעלות אותם ליתרון בדקה ה-21. כריס טיילור מצא את השוויון כעבור שתי דקות, רודי גסטד (78) וקרייג קונווי (89) השלימו את המהפך לפני שסיגורדסון עצמו הורחק בדקה ה-92.

משחקים נוספים

טוטנהאם - לסטר סיטי 2:1
לטוטנהאם: אנדרוס טאונזנד (19, פנדל), ללסטר סיטי: לאונרדו אוז'ואה (83), ג'פרי שלופ (92)

בירמינגהאם - ווסט ברומיץ' 2:1
לבירמינגהאם: גראונדס (45), לברומיץ': ויקטור אניצ'בה (25 ו-35)

סנדרלנד - פולהאם 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully