וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "הלכנו על סילבן לנדסברג היום, טיוס נתן תצוגה אדירה"

מאמן מכבי תל אביב שיבח את גיבורי הניצחון בקובנה: "זה חשוב מאוד, אני מאוד מרוצה מההגנה, היה מאמץ גדול של כולם". לנדסברג: "באתי אגרסיבי, הרגשתי טוב ואני שמח שזו התוצאה"

צילום: מתן חדד

מכבי תל אביב השיגה הערב (שישי) ניצחון חשוב 66:73 על ז'לגיריס קובנה בליטא. אלופת אירופה עלתה למאזן 1:3 בשלב הטופ 16 והיא בעמדה מצוינת לקראת ההמשך. בשבוע הבא היא תארח את ריאל מדריד, עליה היא גברה בגמר בעונה שעברה.

מאמן מכבי תל אביב, גיא גודס. GettyImages
בשבוע הבא דרבי וריאל מדריד. גודס הערב בקובנה/GettyImages

מאמן מכבי תל אביב, גיא גודס, היה מאוד מרוצה: "דיברנו לפני המשחק על זה שצריך להחזיק את ז'לגיריס על מתחת ל-68 נקודות. ברבע הראשון הם רצו, אבל אני מאוד מרוצה מההגנה שלנו במחצית השנייה. שיחקנו בצורה אגרסיבית והענשנו את ז'לגיריס בהתקפות מתפרצות. ידענו שקשה מולם במגרש העומד ולשמחתי בכל פוזשן שהיה לנו רצנו לסלים קלים".

גודס הוסיף: "זה ניצחון חשוב מאוד. אם אתה רוצה טופ 4 אתה צריך לנצח בחוץ. אני לא רוצה לדבר על מקומות 1-2, הטופ 16 מאוד ארוך ודינמי, דברים יכולים לקרות. איך אומרים בכדורגל, שבוע-שבוע? אז נסתכל על המשחק הבא ועוד לפני זה יש לנו דרבי מעניין".

על סילבן לנדסברג שעלה מהספסל, קלע 20 נקודות והציג את המשחק הכי טוב שלו העונה ביורוליג, אמר המאמן: "לפעמים אתה רואה בחימום שחקן שהגיע טוב, שהוא מרוכז. הלכנו על סילבן ואני שמח שהוא נתן אנרגיות ומהלכים גדולים. טיוס נתן תצוגת הגנה אדירה וגם קלע 12, ג'ו נתן לרנדל לנוח עם דקות טובות, פשוט מאמץ אדיר של כולם וניצחון מצוין שלנו".

גיבור הערב סילבן לנדסברג סיכם: "שיפרנו מאוד את ההגנה שלנו, כבר יותר מחודש שאנחנו משחקים חזק בהגנה ומסתמכים עליה, ומשם גם זורמת לנו ההתקפה. לא קל כאן בכלל בקובנה, האולם מאוד ביתי, אבל הוצאנו לפועל את תוכנית המשחק של המאמנים וזה הביא לנו את הניצחון, כשאנחנו נצמדים לתוכנית קורים לנו דברים טובים. אני תמיד רוצה לתרום הרבה, לא משנה אם זה יורוליג או ליגה. באתי אגרסיבי, הרגשתי טוב מאוד על הפרקט ואני שמח שזו התוצאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully