וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה סופי: נסגרה העברת בירם כיאל מסלטיק לברייטון

קשר הנבחרת, שעל המגעים בינו לבין ברייטון פורסם בוואלה! ספורט, כבר הצטלם עם חולצת המועדון ויחתום רשמית עד 2017 ברגע שיקבל רישיון עבודה. הבכורה הצפויה: נגד בלקפול

בירם כיאל שחקן סלטיק. GettyImages
הבכורה נדחתה. בירם כיאל/GettyImages

אחרי ארבע שנים וחצי במדי סלטיק, בירם כיאל סגר היום (שישי) בברייטון מליגת המשנה באנגליה. קשר נבחרת ישראל, שעל המגעים המתקדמים בינו לבין הקבוצה האנגלית פורסם בוואלה! ספורט, הגיע כדי לעבור בדיקות רפואיות ולאחריהן כבר הצטלם עם חולצתו החדשה. ברגע שיקבל את אישור העבודה (הדיון בעניין אמור להיערך ביום רביעי) יחתום רשמית על חוזהו החדש, עד 2017. סכום ההעברה עומד על כ-325 אלף ליש"ט, כשסלטיק תקבל עוד 100 אלף אם ברייטון תעלה ליגה במהלך התקופה של הישראלי בקבוצה.

לצערו של כיאל, בשל העיכוב בחתימה, הופעת הבכורה שלו לא תהיה במשחק הגביע נגד ארסנל ביום ראשון. את הבכורה הוא צפוי לערוך בליגה נגד בלקפול בשבת הבאה.

כיאל בן ה-26, שהיה לקראת סיום חוזהו בסלטיק, מיעט לשחק העונה בסקוטלנד ולמעשה לא נכלל בסגל מאז 22 בנובמבר. כריס יוטון, מאמנה של ברייטון שרצה את כיאל בנוריץ' ולפני שנתיים היה מוכן לשלם כ-5 מיליון ליש"ט, קפץ על המציאה ובחר בו כחיזוק למרכז השדה. יוטון רצה קשר מנוסה, וכיאל שזכה בשלוש אליפויות סקוטלנד מאז נרכש ממכבי חיפה ב-2010 והספיק לשחק העונה במוקדמות ליגת האלופות ובליגה האירופית, ענה על הדרישה.

ברייטון ניצבת במקום ה-19 בצ'מפיונשיפ (מתוך 24 קבוצות) כשהיא מקדימה את הקו האדום בשש נקודות ומרוחקת מהכרטיס לפלייאוף ב-15 נקודות, כשנותרו 20 מחזורים לתום העונה. אשתקד, עם אוסקר גרסיה כמאמן, הגיעה ברייטון לפלייאוף על העלייה לפרמיירליג, אך לא הצליחה להעפיל ונותרה ללא ביקור בליגה הבכירה מאז 1983 (אז גם הגיעה לגמר הגביע). בתחילת שנות ה-80' שיחקו במדי השחפים שני הישראלים יעקב כהן ומשה גריאני, וב-2012 שיחק שם גיא אסולין כמושאל למשך תקופה קצרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully