וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכרזו החמישיות לאולסטאר, סטפן קרי קיבל יותר קולות מלברון

כוכב הווריורס הותיר את קינג ג'יימס מאחור עם מעל 1.5 הצבעות, פאו ומארק גאסול יהיו שני האחים הראשונים שפותחים בצוותא במשחק הכוכבים המסורתי. עוד בחמישיית המערב: בריאנט, גריפין ודייויס. עוד בחמישיית המזרח: לאורי, וול וכרמלו

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריורס. AP
במקום הראשון. סטפן קרי/AP

שלושה שבועות לפני משחק האולסטאר, הכריזה הבוקר (שישי) ה-NBA על עשרת השחקנים שיפתחו במשחק הכוכבים המסורתי, שייערך השנה במדיסון סקוור גארדן. הנתון המעניין ביותר היה המהפך שביצע סטפן קרי, שדורג שני במספר הקולות הכללי עד לאחרונה, אבל עקף את לברון ג'יימס וסיים ראשון עם מעל 1.5 מיליון הצבעות, בפער של יותר מ-42,000 קולות מקינג ג'יימס, שדורג ראשון אשתקד. קרי הפך לשחקן הראשון של גולדן סטייט שפותח בשני משחקי אולסטאר ברציפות מאז שכריס מאלין עשה זאת ב-1991 ו-1992.

גם פאו ומארק גאסול עשו היסטוריה, כשהפכו לצמד האחים הראשון אי פעם שפותח באולסטאר, אחרי שנבחרו לעמדת הסנטר במזרח ובמערב בהתאמה. הפעם האחרונה בה שני אחים שיחקו באותו משחק אולסטאר הייתה ב-1971, אז היו אלה טום ודיק ואן ארסדייל, אבל הם לא שיחקו בחמישייה.

דווין וייד שנבחר לחמישיית המזרח בתשע השנים האחרונות הפסיד במירוץ לקייל לאורי, שיפתח לראשונה. גם חברו לקו האחורי, ג'ון וול, יערוך בכורה, בעוד שמוליכת המזרח אטלנטה נותרה ללא נציגים בחמישייה. במערב, קובי בריאנט הותיר בחוץ את ג'יימס הארדן, אבל האיש והזקן, שמוליך את טבלת הקלעים בליגה, צפוי להחליפו אם לא יחלים בזמן מהפציעה עליה הכריזו הלייקרס הלילה.

חמישיית המערב: סטפן קרי, קובי בריאנט, בלייק גריפין, אנתוני דייויס, מארק גאסול.

חמישיית המזרח: ג'ון וול, קייל לאורי, כרמלו אנתוני, לברון ג'יימס, פאו גאסול.

פאו גאסול מול מארק גאסול. AP
היסטוריה משפחתית. הגאסולים/AP

"זה חשוב לי מאוד, ואני לא לוקח את זה כמובן מאליו", אמר קרי בתגובה. "יש משמעות גדולה לתמיכה של האוהדים, לא רק באיזור המפרץ אלא בכל המדינה וברחבי העולם. אני רוצה לייצג את הווריורס בדרך הטובה ביותר שאני יודע בכל משחק, ואעשה זאת בגאווה גם בניו יורק בזכות האוהדים וההצבעות שלהם. להיות באולסטאר פעמיים ברציפות זה בהחלט חלום שהתגשם, ואני גאה בכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully