וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוס אנג'לס לייקרס הודיעה: קובי בריאנט סובל מקרע בכתף

כוכבה של הקבוצה המקרטעת מעיר המלאכים נפצע במהלך הפסד החוץ לניו אורלינס ובדיקת MRI שעבר גילתה את הפציעה. בריאנט חזר ללוס אנג'לס לקבלת טיפול. וגם: תשע שנים למשחק 81 הנקודות

קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס מול דאנטה קנינגהאם שחקן ניו אורלינס פליקנס. AP
פציעה מול הפליקנס. בריאנט/AP

כמה חבל: לוס אנג'לס לייקרס הודיעה הערב (חמישי) שהכוכב הכי גדול שלה, קובי בריאנט, שוב פצוע. הפעם סובל קובי מקרע בכתף ימין והוא יחזור ללוס אנג'לס להמשך הבדיקות וקבלת טיפולים. הקרע התגלה לאחר בדיקת MRI שעבר הגארד הוותיק.

בריאנט נפצע במהלך המחצית השנייה של המשחק של הלייקרס בניו אורלינס בלילה האחרון, בו לוס אנג'לס הובסה 96:80. במהלך הרבע השלישי, לאחר הטבעה שביצע, הוא החל לחוש כאבים בכתף. הוא טס עם הקבוצה לסן אנטוניו, שם הלייקרס יתמודדו מחר מול האלופה ושם גם עבר את הבדיקה הראשונית. מחר הוא צפוי לעבור בדיקות בלוס אנג'לס ולאחריהן תתקבל ההחלטה לגבי משך הזמן בו קובי ייעדר מהמגרשים.

העונה הנוכחית לא פשוטה, הן עבור בריאנט והן עבור הלייקרס, שנמצאים במאזן 31:12 מביך והפסידו את כל ששת המשחקים האחרונים שלהם. הגארד בן ה-36, שמול הפליקנס סיים עם 14 נקודות ושבעה ריבאונדים, פספס העונה כבר מספר משחקים ומחזיק בממוצע של 22.3 נקודות למשחק, אבל קולע רק ב-37.3 אחוז מהשדה ו-29.3 אחוז מחוץ לקשת, נמוך משמעותית מממוצעי הקריירה שלו.

אגב, ממש היום ציינו בארצות הברית תשע שנים למשחק האגדי של בריאנט מול טורונטו, ב-22 בינואר 2006, בו הוא קלע 81 נקודות, הכמות השנייה בגובהה בתולדות הליגה. הלייקרס ניצחו אז 104:122 את הראפטורס וקובי סיים את 41:56 הדקות שלו על הפרקט עם 28 מ-46 מהשדה, כולל 7 מ-13 לשלוש ועם 18 מ-20 מהעונשין באחת מתצוגות היחיד הגדולות ביותר שראתה הליגה מאז ומעולם. "באף חלום שלי לא חלמתי שמשהו כזה יקרה. קשה להסביר", אמר אז קובי ההמום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully