וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב - הפועל פתח תקוה: הצ'אנס האחרון של אסי דומב

מאמן הפועל תל אביב הלחוץ יפוטר אם לא ינצח (ש', 17:00, ספורט 2), מתן אוחיון הרכש ממכבי חיפה יפתח כמגן ימני, ורמוט וסאשה נעדרים. האורחת מתלבטת לגבי עמדת השוער, בכורה לגביש

מחזור 19מחצית24/01/2015
הפועל תל אביב
    0
      הפועל פתח תקוה
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * הפועל תל אביב לא ניצחה משחק ביתי מאז המחזור ה-9.

      * למרות הביקורות על חוליה אחורית חלשה, לאדומים יש את ההגנה השישית בטיבה בליגה.

      * למעלה מעשר שנים לא ניצחה הפועל פתח תקוה בבלומפילד את הפועל תל אביב. היא עשתה זאת בפעם האחרונה ב-22 באוגוסט 2004.

      * הפועל פתח תקוה הפסידה בכל שבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות בבלומפילד כשהפועל תל אביב רושמת יחס שערים מדהים של 4:27.

      אסי דומב מאמן הפועל תל אביב. מגד גוזני
      בלחץ. דומב/מגד גוזני

      מפתחות והכנות: הפועל תל אביב

      אסי דומב יעמוד מחר על הקווים בבלומפילד עם חרב על הצוואר. אם הפועל תל אביב לא תנצח את הפועל פתח תקווה, דומב יפוטר באופן מיידי מהמועדון. גם במקרה של ניצחון דחוק סיכוי דומב להמשיך במועדון קטנים מאוד.

      בנוסף ללחץ שנתון בו המאמן, הוא יצטרך להסתדר ללא גילי ורמוט המוצהב ולוקאס סאשה הפצוע, שניים מהשחקנים החשובים בסגל של הקבוצה. דומב עדיין מתלבט בין משה אוחיון לבין אריאל לזמי שאחד מהם אמור לתפוס את מקומו של ורמוט בהרכב. מתן אוחיון שרק אתמול ערך את האימון הבכורה שלו בקבוצה, כבר מחר יעלה בהרכב במקומו של מוחמד אבו אל היג'א.

      נראה שהמגן הימני הצעיר איבד את מקומו לאחר התפטרותו של המנג'ר, איל ברקוביץ', שהביא אותו לוולפסון. אפולה אדל יפתח בין הקורות, למרות שסבל השבוע ממתיחה במפשעה. דומב ימשיך לתת קרדיט להרכב גם לאמידו באלדה ולדודו ביטון למרות שהשניים לא בכושר משחק מלא. השוער תום אלמדון החולה לא יהיה בסגל. לעומתו, ליאור לוי עשוי לחזור לסגל ולפתוח על הספסל מחר.

      sheen-shitof

      פתרון עוצמתי לכאב

      טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

      בשיתוף Solio
      מתן אוחיון שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
      נזרק הישר למים העמוקים. מתן אוחיון/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות: הפועל פתח תקוה

      זה היה שבוע שנפתח בהפסד הביתי למ.ס. אשדוד אשר גרר התייחסות לעתידו של המאמן עידן בר און והסתיים בהתעסקות בלירוי צעירי וקאלה דרשלר שעשויים למצוא את עצמם מחוץ להפועל פתח תקוה בשבוע הבא. "עברנו הרבה דרמות העונה", אמר היום אחד השחקנים. "התחושה היא שאנחנו כבר מחושלים לכל דבר". בר און התלבט היום באשר לעמדת השוער. הראש של דרשלר עשוי להיות לא במקום אחרי הדיבורים על החלפתו בניל אברבנאל אבל מצד שני הוא ודאי ירצה להוכיח את עצמו וממרום גילו, הוא יכול להתמודד עם הלחצים. דרשלר כנראה יפתח אף שאוראל כהן נלקח בחשבון. לעומתו צעירי יצפה במשחק רק מהספסל ואולי אף מהיציע מכיוון שהוא רוצה לעבור לזאת שפוגשת הפועל פתח תקוה.

      מירקו אורמוש יעדר בגלל צהובים ועמירן שקלים נפצע באימון המסכם והצטרף אל חסן אבו זייד שלא התאמן כל השבוע בגלל פציעה. עודד גביש יערוך הופעת בכורה וצפוי לפתוח בהרכב לצידו של אורי פסו. שני הניגרים מייקל טוקורה וצ'ימאזי אמבה יפתחו בקישור האחורי ויאפשרו לעמרי אלטמן ודור כוכב לנסות להפתיע בבלומפילד אחרי שנים ארוכות בהן לא ניצחה שם פתח תקוה את הפועל תל אביב. דור חוגי שנמצא בכושר טוב עשוי לפתוח כחלוץ בהרכב על חשבון שחר הירש.

      דור חוגי שחקן הפועל פתח תקוה (ימין) מול קלאודמיר שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
      עשוי לפתוח על חשבון שחר הירש. חוגי/ברני ארדוב

      יעמדו למבחן

      הפועל תל אביב: שי אבוטבול

      אין מאמן בשנים האחרונות בהפועל שנתן לקפטן כל כך הרבה קרדיט כמו שדומב נתן לאבוטבול העונה. מחר הקשר יצטרך להחזיר לדומב על הדשא ולסחוב את הקבוצה לניצחון שישכנע את ראשי המועדון להשאיר את המאמן בקבוצה.

      הפועל פתח תקוה: עודד גביש

      גביש רושם עוד תחנה בקריירה. הוא מלא מוטיבציה והתאמן עם הרבה טמפו, אבל בתפקיד שלו צריך בעיקר אחריות ושקט. אחרי אפיזודה קצרה ולא מוצלחת בנתניה, הוא ינסה לשקם את הקריירה שלו בפתח תקוה.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: זיו אדלר
      אצטדיון: בלומפילד
      קהל: 7465

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully