וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישחק מול יוטה? לברון ג'יימס סובל משפעת קלה

בלאט והקאבס מתוחים לקראת הג'אז עקב בריאותו שלו קינג ג'יימס. התקשורת ציינה ש"לברון נראה ונשמע חולה", אולם הכוכב הודיע שהוא מתכוון לשחק: "אני בסדר". גם אירווינג לא בקו הבריאות

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
מרגיש שאין לו בעיה לשחק. לברון/AP

קליבלנד ומאמנה דיוויד בלאט מגיעים למשחק נגד יוטה הלילה (חמישי, 02:00) עם רוח גבית של שלושה ניצחונות רצופים. הקאבס רוצים להמשיך את המומנטום החיובי עם ניצחון רביעי רצוף לעיני האוהדים ב-Q ארנה. אולם מצב בריאותם של לברון ג'יימס וקיירי אירווינג מעיב על ההכנות של המאמן הישראלי למשחק, מאחר שביומיים האחרונים השניים סובלים משפעת קלה.

קינג ג'יימס החמיץ את האימון של קליבלנד אחרי המשחק נגד שיקגו, אולם לפי דבריו הוא צפוי לשחק. קיירי אירווינג סובל מחולשה ולא השתתף באימון הקליעות של הקבוצה, אולם דובר המועדון טד קרפר הודיע שהגארד יהיה בסגל למשחק.

"אני מרגיש טוב יותר, אני בסדר", הרגיע לברון את אוהדי קליבלנד, למרות שהתקשורת באוהיו ציינה ש"לברון נראה ונשמע חולה". במפגש הקודם עם הג'אז, הקאבס הפסידו 102:100, ושחקנה של יוטה גורדון הייוורד עקץ את לברון כשאמר "אני מסוגל לעמוד מולו". לברון נשאל על ידי הכתבים האם הוא מתכוון לענות להייוורד במגרש. "אני לא משחק אחד-על-אחד עם אף אחד, אני משחק משחק קבוצתי. העניין הוא לא אני והייוורד, אם הוא מרגיש טוב עם עצמו להגיד את זה אז שיגיד, לא אכפת לי בכלל מהדברים שהוא אומר".

המספרים מראים: הקבוצה הדומיננטית ב-NBA

הג'וקר החדש של קליבלנד ובלאט סוחט מחמאות

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
מגיע להתמודדות עם רוח גבית של שלושה ניצחונות רצופים. בלאט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully