וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בהפועל תל אביב: "דומב אשם בכישלון, לא ברקוביץ'"

בכירים בהפועל תל אביב חגגו את העזיבה של המנהל המקצועי, אבל השחקנים מדגישים: "אנחנו נראים רע בגלל המאמן". דומב יפוטר אם לא ינצח בשבת או יודח מהגביע, ביקורת על רמון: "מתחבא"

one
גורם בכיר במועדון אמר: "בדיוק כמו שאומרת הקלישאה, כרגע אסי דומב חי ממשחק למשחק"

בהפועל תל אביב נשמו אתמול (שני) לרווחה אחרי התפטרותו של המנהל המקצועי, איל ברקוביץ'. נראה שמאז העזיבה של אלי טביב את המועדון, לא הייתה כזו הסכמה כוללת לגבי אדם שלא מתאים למערכת כמו ברקוביץ'. במתחם חודורוב הייתה תחושה שעוד רגע פותחים בקבוקי שמפניה. "הכתובת הייתה על הקיר מהרגעים הראשונים של איל במועדון", אמרו אתמול בקבוצה, "כשאתה מופיע עם להקה, אתה לא יכול להיות מופע של איש אחד" .

שחקני הקבוצה לא ממש הופתעו לשמוע על עזיבתו של המנהל המקצועי. יחד עם זאת, בניגוד לשאר בעלי תפקידים במועדון, נראה שרוב השחקנים ממש לא מאשימים את ברקוביץ' בעונה הרעה של הקבוצה עד כה: "רוב השחקנים אהבו את איל", אמר אחד מהם, "בחודשיים האחרונים הוא כמעט ולא הורגש, ככה שמי שחושב שהוא אשם באיך הקבוצה נראית, טועה בגדול. הקבוצה לא מאומנת וזה לא התפקיד של איל, אלא של אסי דומב".

אחרי העזיבה של ברקוביץ' נראה שגם עתידו של דומב יוכרע בקרוב. "בדיוק כמו שאומרת הקלישאה, כרגע הוא חי ממשחק למשחק", אמר גורם בכיר במועדון. המשמעות היא שאם הפועל תל אביב לא תנצח בשבת את הפועל פתח תקוה, דומב יפוטר. אם האדומים ינצחו את המשחק, אבל יודחו מהגביע על ידי הפועל כפר סבא באמצע השבוע הבא, המשוואה תהיה זהה. גם התבזות בדרבי בעוד כשבועיים תביא לפיטורי המאמן.

המועמד המוביל להחליף את דומב הוא אלי כהן, אליו כבר נעשתה פניה. יחד עם זאת, בהפועל תל אביב ייקחו עוד כמה ימים עד שיחליטו סופית בעניין הזה וייתכן שיחפשו אופציות נוספות מלבד כהן. בהפועל אמרו אתמול: "אם אסי יעבור את התקופה הקצרה בהצלחה, אפשר יהיה לטעון ובצדק שאי אפשר היה להצליח כשברקוביץ' היה פה עם השיגעונות שלו. אבל אם הוא ימשיך לאבד נקודות, הכישלון המקצועי יידבק בו בדיוק כמו באיל".

איל ברקוביץ' מנג'ר הפועל תל אביב עם המאמן אסי דומב. ברני ארדוב
"הקבוצה לא מאומנת וזה לא היה התפקיד של איל, אלא של אסי". דומב וברקוביץ'/ברני ארדוב
"כמו כל פוליטיקאי טוב, רמון שוב מתחבא עד שהסערה תעבור. כל התקופה שלו כראש המערכת היא לא משהו שנרצה לזכור"

ברקוביץ' ודומב הם לא השניים היחידים שסופגים אש בהפועל תל אביב. גם מחזיק זכויות הניהול, חיים רמון, ספג ביקורת על הדרך שבה התנהלו הדברים לאחרונה במועדון. הדברים נאמרו בעיקר נוכח העובדה שהוא שלח את היו"ר החדש, בארי בן זאב, לעמוד אתמול מול התקשורת ולתת את גרסת המועדון לאירועים, למרות שהוא נמצא תקופה קצרה מאוד במועדון.

"כמו כל פוליטיקאי טוב, רמון שוב מתחבא עד שהסערה תעבור", אמרו, "לא הגיוני שהוא שולח אדם שנמצא יומיים וחצי במועדון למסיבת עיתונאים, זה שוב נראה לא רציני. בן זאב הוא איש ראוי בהחלט, אבל במצבים כאלה ראש המערכת הוא זה שצריך להיות הפנים של הפועל, בטח כשמדובר במי שאפשר לקרקס הזה להתרחש בשבועות האחרונים במקום לשלוח את ברקוביץ' הביתה מזמן. כל התקופה הזו של רמון כראש המערכת היא לא משהו שנרצה לזכור בעתיד".

בצד המקצועי, הפועל עדיין מנסה להתייצב אחרי הטלטלה שקרתה אתמול. בקבוצה ינסו לשחרר את שלומי אזולאי ואם יצליחו, הכסף שייחסך ממשכורתו יוקדש להחתמת שחקנים אחרים. אחד מהמעומדים הוא לירוי צעירי, אלא שכמו במקרים אחרים, קשר הפועל פתח תקוה ניהל מו"מ עם גורמים מטעם המועדון ולא עם אנשי הכספים של הפועל כמו היו"ר בן זאב. שחקן נוסף שנמצא על הכוונת של הפועל תל אביב הוא הבלם מתן אוחיון, ששוחרר היום ממכבי חיפה.

כרגע לא ברור אם צעירי יוחתם והדברים אמורים להתבהר עוד היום. בכל מקרה, הפועל פתח תקוה דורשת פיצוי כספי על שחרורו. במועדון ינסו גם להחתים מגן שמאלי לקבוצה ושמו של עוז ראלי, שיכול לשחק בעמדה הזו, הועלה שוב כאופציה. בכל אופן, בקבוצה רוצים לראות שינוי גדול בקרוב ויודעים שאי העפלה לפלייאוף העליון תגרום לגרעון נוסף של כשלושה מיליון שקל לתקציב המועדון..

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully