וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר הפועל תל אביב: "איל ברקוביץ' לא ידע לעבוד בצוות"

אחרי התפטרותו הסוערת של איל ברקוביץ' מהקבוצה, בארי בן זאב הציג את הצד של הפועל תל אביב והבהיר: "אסי דומב לא יפוטר נכון לעכשיו, כנראה שלא ימונה מחליף לאיל עד סוף העונה"

הפועל תל אביב קיימה הערב (שלישי) מסיבת עיתונאים לאחר היום הסוער שעבר על המועדון, במסגרתו איל ברקוביץ', המנהל המקצועי, התפטר מתפקידו. היו"ר בארי בן זאב הציג את הצד של האדומים לדברים.

"איל ברקוביץ' הגיע בקיץ וקיבל את המפתחות ברמה המקצועית", הסביר בן זאב את השתלשלות העניינים. "בסוף עידו החליט לעזוב וברקוביץ' נכנס לואקום ועשה כמיטב יכולתו. אני רוצה להודות לו, כי לא היה מישהו שיעשה באותו רגע את מה שאיל עשה. אבל יש עבודת צוות, לא עובדים לבד, בכל חברה גדולה. מחוסר ניסיונו הניהולי של איל, הוא לא ידע לעבוד בצוות וזה חלק מאי ההבנות והתאקלים שהיו. אני לא רוצה לדבר על 'כן הדליף או לא', הוא לא היחיד שמדליף. התופעות האלה הובילו לכך שהפועל לא נראית טוב והמקום שלה בליגה לא סימפטי. התוצאה לא מספיק טובה. האגודה לא פיטרה את איל, לא הייתה לו סבלנות לנסות לסדר את העניינים.

"ההתפטרות של איל וכל מה שהוביל אליה הביאו אותנו למצב חדש, בו אנחנו נתארגן בצורה שונה. המועדון יתנהל בקרוב מאוד לא ברמה של הפועל בשנתיים-שלוש האחרונות. החגיגה נגמרה. כשאין ניהול ברמה שמועדון צריך להתנהל, תככים והדלפות, אין סיכוי להסתדר בכלל. יכול להיות שבסופו של דבר יהיה לנו בעלים והוא יוכל למנות אנשים חדשים. הוא צריך שיהיה לו כסף כדי שיוכל להחזיק את המועדון. אנחנו לא צריכים בעלים שיש לו שני מיליארד דולר והוא משקיע לא יודע כמה".

יושב ראש הפועל תל אביב בארי בן זאב. קובי אליהו
"איל לא ידע לעבוד בצוות". בן זאב/קובי אליהו

בן זאב המשיך: "להפועל תל אביב יש בעיה כספית, ניהולית ובשל כך, גם מקצועית. המטרה היא לא להאשים את מי שעשה את הטעויות, אלא לא לחזור על הטעויות פעמיים. יש בעיה עם ההתנהלות של המועדון. כל מי שקורא יכול להגיד שהפועל מתנהלת באתרי האינטרנט. מה שקורה כאן בשבועיים האחרונים נעשים ברמה שמעל יו"ר המועדון. בכל חברה בעולם, לפעמים בעלי המניות מתערבים. אני בקשר רציף עם חיים רמון בכל השבועות האחרונים ושום דבר לא דלף מהשיחות שלנו בארבע עיניים, גם אם לא הסכמנו על משהו.

"בעלי המניות הגדולים ביותר הם עמותת האוהדים והם לא מתערבים בניהול השוטף. בעלי המניות מינו את ברקוביץ' בקיץ ונתנו לו יד חופשית לנהל את המועדון, בכל הנושאים, עד שאני הגעתי. אז חלק מהסמכויות הועברו אליי ולקחתי אותם בעדינות. אין החלטה שנובעת מאגו שלי, רק טובת הפועל תל אביב מעניינת אותי. כי המצב של הקבוצה כואב בצורה בלתי רגילה. הפועל תל אביב לא מתנהלת כמו שצריך וחלקה מתנהל בעיתונות. כדי שהקבוצה תתנהל כמו שצריך, כמות התקשורת סביבה חייבת לרדת.

"המודל שלנו צריך להיות אתלטיקו מדריד, שחיסלה גירעון של 300-400 מיליון יורו תוך כמה שנים ומתמודדת עם ברצלונה וריאל מדריד. אין לה חמש אליפויות רצופות, אבל היא מתמודדת. זו הפילוסופיה שלנו. קיוויתי שאוכל לחפש בשבועות הראשונים בתפקיד רוכש לקבוצה. הסיכוי שיבוא רוכש ישראלי נמוך, הסיכוי הסביר יותר הוא אזרח זר ואנחנו מחפשים מועמדים לזה, מישהו שיש לו זיקה לספורט.

איל ברקוביץ', מנהל מקצועי הפועל תל אביב. קובי אליהו
"לא ידע לעבוד בצוות". ברקוביץ'/קובי אליהו

"אני לא מתכוון להיכנס לכל מסע ההדלפות. איל אמר ככה, חיים אמר ככה. היו דברים נכונים שפורסמו בתקשורת, כולם אוהבים את הדברים האלה. אני רק מקווה שאנחנו יוצאים עכשיו לדרך חדשה וחבל לי שהסיום של איל בהפועל תל אביב לא היה כמו החודשים הראשונים שלו פה".

על מעמדו של אסי דומב אמר בן זאב: "אסי דומב לא מפוטר, הוא יעמוד על הקווים. אם אני אגיד שהוא יאמן עד סוף העונה, זה לא יהיה רציני. איל למשל אמר שדומב יאמן עד סוף העונה ובסוף הוא רצה לפטר אותו. אני לא תוקע סכינים בגב. כרגע לא ממנים אף אחד במקום איל ברקוביץ', אני מעריך שזה עד סוף השנה. מה יהיה בשנה הבאה? יש לנו תוכניות בראש, אבל זה רחוק מלהתפרסם".

אסי דומב מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"לא יפוטר נכון לעכשיו". דומב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully