וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר ירושלים מאמינים שצ'יפריאן דיאק יסכם היום ויצטרף

21.1.2015 / 7:13

הפערים הקטנים מול הקשר הרומני וקלוז' אמורים להיפתר במהלך היום. טביב יישב עם קריאף, ופוזל לחיפה בנוגע למצבם של תורג'מן ואבוחצירא. גם אולה קמארה בתמונה. בן רהב לקרית גת?

one

בבית"ר ירושלים מאמינים כי כבר היום (רביעי) תיסגר עסקת צ'יפריאן דיאק והשחקן יעלה על מטוס לישראל עד לסוף השבוע. אתמול עדיין נותרו מספר פרטים לא סגורים מול השחקן וקבוצתו קלוז', אך שני הצדדים העריכו אתמול כי במהלך היום ייסגרו כל הפרטים והשחקן יגיע לישראל. בבית"ר לחוצים לראות את השחקן מצטרף, במיוחד לאור העובדה שלא שיחק ארבעה חודשים בשל פציעה (חזר להתאמן לפני כחודש אך הליגה הרומנית בפגרה) וההערכה שיידרשו שבועיים-שלושה בכדי להחזירו לכושר.

מנחם קורצקי מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
המטרה: חלוץ. קורצקי/ברני ארדוב

בנוסף לדיאק, המטרה של בית"ר היא לצרף חלוץ. אלי טביב מוכן לשלם על לארי קאיודה סכום של קרוב ל-2 מיליון שקל, וזה יכול להיעשות במסגרת דמי ההשבחה אותם חייבת לשלם נתניה על אריאל הרוש, אך נראה כי בנתניה עושים מאמצים להשאיר את החלוץ ולמצוא מימון עבור דמי ההשבחה.

אם לא תצליח, נתניה תהיה חייבת לשלם עד ליום ראשון כ-450 אלף שקל לבית"ר או לוותר על הרוש. בכל מקרה, הוא לא יוכל לשחק נגד בית"ר ביום שני מבלי שהצדדים הגיעו להבנות. בבית"ר העריכו אתמול כי אם נתניה לא תמצא פתרונות כלכליים, היא תסכים להוריד את מחירו של קאיודה והעסקה עשויה לצאת לפועל.

במקביל לקאיודה בבית"ר ממשיכים להביע עניין באולה קמארה, חלוץ נבחרת נורבגיה ששוחרר מאוסטריה וינה, ובודקים את אופציית אלון תורג'מן. בבית"ר העריכו כי אם איתי שכטר אכן יצטרף לאלירן עטר בחוד של מכבי חיפה, היא תהיה חייבת לשחרר את תורג'מן או את שמעון אבוחצירא. בבית"ר מאוד רוצים לראות את תורג'מן מצטרף, אבל אם אבוחצירא יהיה זה שישוחרר, תנסה הקבוצה לצרף אותו.

עוד באותו נושא

צ'יפריאן דיאק: "קיבלתי החלטה שאני רוצה להגיע לבית"ר"

לכתבה המלאה
אלי טביב, בעלי בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
בונה על דסה וקריאף. טביב/יוסי ציפקיס

אלי טביב הגיש לאלי דסה הצעה כספית משופרת על חוזה לשלוש שנים ונראה כי הפערים הקטנים בין הצדדים יסוכמו בימים הקרובים. טביב מעוניין כי דסה יחתום על החוזה כבר במהלך השבוע הקרוב ולא מעוניין למשוך את המו"מ שנמשך כחודשיים.

מעבר לדסה, הבעלים אלי טביב צפוי לשבת עם אופיר קריאף עם חזרתו לארץ בתחילת פברואר על מנת לסכם גם עימו על חוזה ארוך טווח. טביב כבר הבהיר בשיחות עם דסה וקריאף כי הוא רואה בהם שחקני העתיד של המועדון. גם טל כחילה מסיים חוזה בתום העונה ובבית"ר מעוניינים לסכם עמו לשנים הבאות בהקדם.

מי שעשוי לעזוב את הקבוצה הוא שוער המשנה בן רהב. עירוני קרית גת, המתמודדת על עלייה לליגת העל, מעוניינת לצרפו מיידית במקומו של ניל אברבנל שצפוי לעבור להפועל פתח תקוה. בבית"ר בשלב זה מסרבים לשחרר את השוער אך נראה כי יתקשו לסרב לבקשתו וייאלצו לחפש שוער משנה אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully