וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים בודקת אפשרות לצרף את החלוץ אולה קמארה

7.1.2015 / 10:01

בקבוצה בוחנים את מועמדותו של החלוץ הנורבגי שמשמש כמחליפו של דמארי באוסטריה וינה. בעקבות השלג, בית"ר עוברת להתאמן ברמת השרון. קורצקי לשחקנים: "אשדוד זה כמו משחק עונה"

one

בית"ר ירושלים בודקת את האפשרות לצרף את החלוץ אולה קמארה (25), המשתייך לסגל נבחרת נורבגיה. קמארה משמש כמחליפו של עומר דמארי באוסטריה וינה. הוא הבקיע שער אחד העונה ואחד בעונה שעברה, אך פתח רק פעמיים בהרכב. לפני כן הוא זכה באליפות עם סטרומגודסט הנורבגית וכבש במדיה 12 שערים.

עוד בנוגע לרכש: בבית"ר צפויים להגיש בשבוע הבא הצעה כספית משופרת עבור מתאוש זכארה הפולני. בבית"ר יבדקו אופציה לשאול את השחקן או לרכוש מחצית מכרטיסו כאשר לעת עתה גורניק ז'אבז'ה דורשת כ-500 אלף יורו עבור הכרטיס. הפועל חיפה תפנה לבית"ר רשמית בשבוע הבא בניסיון לקבל בהשאלה את דני פרדה עד לתום העונה.

אולה קמארה שחקן נבחרת נורבגיה, מאחור. AP
פתח פעמיים בהרכב. קמארה, מאחור/AP

ובינתיים בבית"ר ירושלים הפיקו לקחים מאירועי השנה שעברה ועשו את כל ההכנות הדרושות לשלג שהחל לרדת בירושלים. כבר הבוקר (רביעי) יצא איש המשק מאיר הרוש מירושלים עם כל הציוד לאימון הקבוצה ברמת השרון, כאשר כל השחקנים המתגוררים בירושלים קיבלו הוראה לצאת מוקדם ולהתכונן לשהייה של מספר ימים במרכז. השחקנים ישוכנו במלון "רמדה" בנתניה.

יחד עם זאת, בשל מזג האוויר הסוער במרכז, כלל לא בטוח שבית"ר ירושלים תערוך אימון במגרש הסינתטי ברמת השרון. כבר אתמול הוסבר לשחקנים כי מעבר לשלג, במועדון לא רוצים שיתאמנו תחת גשם וסערה בירושלים, אך הבוקר הסערה האמיתית היא באיזור המרכז. הרוחות והגשם הבלתי פוסקים במרכז החל מהבוקר גרמו לכך שבבית"ר בודקים כעת אפשרות להתאמן באולם על מנת לא לסכן את בריאות השחקנים.

אתמול נערכה אסיפה שבה צפו השחקנים במשחק נגד הפועל עכו. המאמן מנחם קורצקי אמר לשחקנים: "כשאנחנו משחקים בנגיעה אחת ויוצאים מהר קדימה, הכול נראה אחרת. זה מה שאנחנו עובדים עליו, תראו כמה אנחנו מסוכנים יותר כשאתם משחקים ככה". קורצקי הוסיף לקראת אשדוד בשבת: "זה כמו משחק העונה שלנו. משחק שיכול לקבוע אם נתבסס במקומות 4-5 או שנמשיך להיות באמצע כמו כולן. זאת הזדמנות גדולה עבורנו. אסור להוריד את הרגל מהגז, צריך לנצל את המומנטום הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
בית וגן בירושלים במהלך הסערה, 7.1.2015. טלי מאייר
כאן בוודאי שאי אפשר להתאמן. בית וגן/טלי מאייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully