וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאל הרוש: "בדרך לסכנין החלטתי שזה המשחק האחרון שלי בנתניה"

20.1.2015 / 7:20

אריאל הרוש שהותקף על ידי אוהד של הקבוצה, סיפר על התחושות הקשות: "הקללות של האוהדים כלפי זו בגידה. יש משהו אחד שגורם לי לרצות להישאר וזה רוני לוי. כשהוא אימן אותי בעבר, הגעתי לשיא הקריירה שלי". הבלוג של יניב טוכמן

one

האוטובוס של מכבי נתניה נכנס לעיר אחרי נסיעה מהצפון. השעה כבר הייתה אחרי 23.00. אריאל הרוש קיבל דיווח מחבר על תיקו בטדי, אבל הלב היה שמח על הניצחון בסכנין. "תגידו לנהג לעצור לי ליד המשטרה. הרכב שלי חונה שם", צעק לעבר מישהו בקדמת האוטובוס. אחר כך הסביר: "המליצו לי שהרכב לא יישאר בחנייה של מתקן האימונים בזמן שאנחנו נוסעים באוטובוס לסכנין, אז ביקשתי שיחנו אותו ליד המשטרה".

הרוש לא מלקק דבש יחסית לאחד הכדורגלנים הכי סימפטיים בכדורגל שלנו. כנראה שיש שם משהו שגורם לו, לא פעם, להגיד את האמת שלו וזה מכעיס את הקהל. בבית"ר ירושלים התעסק עם לה פמיליה כשלא פחד להגיד שצריך לקבל את הצ'צ'נים כי הם בסך הכול כדורגלנים שבאו לשחק כאן כדורגל. במכבי נתניה, אתמול בצהריים, לא עשה חשבון לכמה אוהדים שקיללו אותו והחזיר בתנועת יד מזלזלת שהדליקה אחד מהם עד כדי כך שהוא ניסה לעלות לאוטובוס במטרה לפגוע בשוער.

"הגעתי למתחם שלנו בצהריים לקראת הנסיעה לסכנין וכשהחניתי את המכונית שלי ראיתי בערך עשרה אוהדים שעומדים ומקללים", שיחזר הרוש. "יצאתי מהמכונית לכיוון המועדון והם עמדו סביבי וקיללו אותי, כנראה בגלל ההדחה מגביע המדינה בשבוע שעבר. הם פשוט עמדו מטר ממני וקיללו בפנים. לא היה איש אבטחה במקום או שוטר. המשכתי לתוך המועדון כשהם מקללים וכשיצאתי חזרה לאוטובוס אחרי ההתארגנות, הם שוב עמדו וקיללו, אלא שהפעם הקללות כבר היו קשות יותר. נאמרו שם מלים על אמא שלי שאני לא רוצה לחזור עליהן. זה היה נורא, אז עשיתי להם תנועה כזו עם היד שכנראה הכעיסה אותם יותר. עליתי לאוטובוס ואחד מהם עלה אחריי במטרה לפגוע בי. התקדמתי לכיוונו, אבל השחקנים הדפו אותו החוצה. זה היה אירוע חמור במיוחד, אבל לצערי חוויתי כבר תקריות בעבר עם אוהדים בבית"ר ואני מתרגל"

אריאל הרוש שוער מכבי נתניה (ימין) עם ערן לוי. אדריאן הרבשטיין
"ערן בא ואמר שאני לא צריך להתייחס לאוהד כזה או אחר ושיש הרבה אוהדים טובים שמעודדים"/אדריאן הרבשטיין
"רוני רוצה שאני אשאר ובשבילו, אני אשים בצד את כל הקושי וגם את הקללות ואתן הכול בשביל מכבי נתניה"

מה חושבים באותו רגע?

"חושבים על זה שאתה צריך לשלוט בעצמך כי אתה שחקן כדורגל במכבי נתניה ובנבחרת ישראל. אני לא יכול לקחת את החוק לידיים ולתקוף בחזרה. צריך להבליג, לנשוך שפתיים ולהמשיך הלאה".

זה משהו שיכול להשפיע על העתיד שלך במכבי נתניה?

"אני אגלה לך משהו. בדרך לסכנין באוטובוס כבר החלטתי שהמשחק הזה בדוחא יהיה המשחק האחרון שלי במכבי נתניה. זו הייתה המחשבה שלי בנסיעה. שאני עושה את המשחק הזה ועוזב אחרי זה".

עד כדי כך?

"כן, אבל יש משהו אחד שמחזיק אותי וגורם לי לרצות להישאר וזה רוני לוי. שמע, היה לי חיבור נהדר עם יוסי מזרחי ואני אוהב אותו מאוד. שנינו ירושלמים, שנינו היינו שוערים בבית"ר והוא זה שהביא אותי לנתניה אבל עם רוני יש לי משהו נוסף. הייתי אצלו בשתי קדנציות בבית"ר ירושלים ובתקופה שהוא אימן אותי, הגעתי לכושר הכי טוב בקריירה שלי. רוני רוצה שאני אשאר ובשבילו, אני אשים בצד את כל הקושי וגם את הקללות ואתן הכול בשביל מכבי נתניה".

גם בדוחא נמשכו הקללות.

"כן וזה היה ממש מכוער. עליתי לחימום וחשבתי שאולי יהיו כאלה שיקראו בשמי ויעודדו אחרי ששמעו שניסו לתקוף אותי, אבל הקריאות היו בעיקר נגדי. כל החימום הם קיללו ובסוף המשחק מיהרתי לרדת לחדר ההלבשה בזמן שהשחקנים רצו לאוהדים".

ואז ערן לוי רץ אליך ומשך אותך חזרה לדשא.

"נכון. ערן בא ואמר שאני לא צריך להתייחס לאוהד כזה או אחר ושיש הרבה אוהדים טובים שמעודדים. גם רוני אמר לי דברים דומים. תראה, זה כואב כי אני מרגיש שבאתי למועדון בו לא גדלתי ומעולם לא הייתי קשור אליו ואני מאוד מחויב אליו ורוצה בהצלחתו בעונה כל כך קשה מכל הבחינות. אני, כמו החברים שלי, משחק הרבה זמן בלי משכורת. יש משחקים יותר טובים ויש פחות טובים, אבל תמיד אני בא כדי לתת הכול למען הצלחת המועדון. מה שאותם אוהדים שקיללו אותי עשו, זו בגידה. כך ממש הרגשתי".

עוד באותו נושא

אוהדי מכבי נתניה קיללו את השחקנים, אריאל הרוש הותקף

לכתבה המלאה
אריאל הרוש שוער מכבי נתניה. ברני ארדוב
עוד לא קיבל את הכסף שטביב חייב לו. הרוש/ברני ארדוב

מה עשו במכבי נתניה נגד האוהד שניסה לתקוף אותך?

"רועי דניאל המנכ"ל אמר לי שאותו בחור לא יוכל להתקרב למשחקי מכבי נתניה עד סוף העונה".

לא הגשת נגדו תלונה במשטרה?

"אם יבקשו ממני להגיע לתחנת המשטרה כדי למסור עדות על כל השתלשלות האירועים, אני אגיע".

עוד פחות משבוע מכבי נתניה צריכה לשלם עלייך לאלי טביב ולא ברור אם יהיה לאלי שגב את הכסף.

"אני מאמין שהוא יסדר את זה. זה מה שאלי שגב אמר לאבי נמני וזה מה שרועי דניאל אמר לי. אלי שגב רוצה שאני אשאר ואני בטוח שהוא יידע לפתור את זה מול אלי טביב".

טביב רוצה שתוותר לו על החוב שלו כלפיך כנגד הכסף ששגב צריך לשלם לו.

"אין קשר בין הדברים ואסור שיהיה קשר בין הדברים. אלי טביב לא משלם לי כבר הרבה זמן. הוא חייב לי 450 אלף שקל על פי פסק בורר ואני מאמין שבתוך שבועיים ההוצאה לפועל תפעל בנידון".

לחו"ל אתה יכול לעבור והוא לא יוכל לקבל כסף.

"כל עוד מכבי נתניה רוצה אותי, זה ממש לא רלוונטי אם אני יכול או רוצה לשחק באירופה. מכבי נתניה הבהירה לי שהיא רוצה שאשאר ועכשיו הם צריכים לסגור את זה מול טביב לפני המשחק שיש לנו מול בית"ר ביום שני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully