וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי נתניה קיללו את השחקנים, אריאל הרוש הותקף

19.1.2015 / 16:25

תקרית חמורה במתחם האימונים: רגע לפני היציאה למשחק בסכנין, הקיפו מספר אוהדים את אוטובוס השחקנים, קיללו וניסו לתקוף את השוער. הערכה: האירוע יזרז את עזיבתו של הרוש

one

תקרית קשה במכבי נתניה. שעות ספורות לפני משחק החוץ החשוב הערב (19:30, ספורט 2) בדוחא נגד בני סכנין, כשבעה מאוהדי הקבוצה הגיעו למתחם האימונים של המועדון בנתניה לקראת יציאת הקבוצה צפונה. האוהדים הקיפו את אוטובוס הקבוצה וכשהשחקנים החלו לעלות אליו, הם קיללו חלק מהשחקנים ובמיוחד את השוער אריאל הרוש.

על פי עדי ראייה, הרוש לא יכול היה להבליג וסימן לאחד האוהדים שקילל אותו תנועה מגונה ולאחר מכן ניסה אותו אוהד לעלות על האוטובוס כדי לפגוע בשוער. שחקנים של מכבי נתניה ואנשים בקבוצה עצרו את האוהד וקרוב לוודאי שמכבי נתניה תגיש תלונה נגדו במשטרה.

האירוע מתרחש פחות משבוע לפני המועד הסופי בו צריכה מכבי נתניה לגייס 450 אלף שקל כדי לשלם לבית"ר ירושלים עבור הרוש. בימים האחרונים התפרסמו כל מיני לפיהם הוא עשוי לעבור לקבוצה אחרת, והתקרית המכוערת עשויה לזרז

"מדובר בתקרית ממש לא נעימה", אמר אחד השחקנים לוואלה ספורט. "בטח כשמדובר בניסיון לפגוע בשחקן של הקבוצה".

מאוחר יותר, פרסמו בנתניה תגובה רשמית: "מכבי נתניה מגנה ורואה בחומרה את התנהגות האוהד שעלה לאוטובוס הקבוצה ותפעל נגדו ביד קשה ובכל האמצעים המשפטיים העומדים לרשותו".

חוזהו של רוני לוי אושר היום סופית בבקרה התקציבית, לאחר שהיה קודם לכן ספק אם יעמוד הערב על הקווים במשחקה של קבוצתו החדשה מכבי נתניה בסכנין. רוני לוי הסכים להעביר את מענק ההישארות לעונה הבאה, ואפשר בכך לאשר את חוזהו, שכן קודם לכן הבקרה טענה שבגלל סעיף זה ובגלל מענק החתימה המועדון יצטרך להעמיד ערבויות חדשות. ההסכמה של לוי להעביר זאת לעונה הבאה ביטלה את הצורך באותן ערבויות חדשות וסללה את הדרך לאישור.

אריאל הרוש שוער מכבי נתניה. ברני ארדוב
תקרית חמורה. הרוש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully