וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעמוד על הקווים בסכנין: חוזהו של רוני לוי אושר בבקרה

19.1.2015 / 15:48

הבקרה הודיעה למכבי נתניה שבחוזה יש מענק הישארות ומענק חתימה, להם יש להעמיד ערבויות חדשות, העניין נפתר כשרוני לוי הסכים להעביר את מענק ההישארות לעונה הבאה

one

חוזהו של רוני לוי אושר היום (שני) סופית בבקרה התקציבית, לאחר שהיה קודם לכן ספק אם יעמוד הערב על הקווים במשחקה של קבוצתו החדשה מכבי נתניה בסכנין. רוני לוי הסכים להעביר את מענק ההישארות לעונה הבאה, ואפש בכך לאשר את חוזהו, שכן קודם לכן הבקרה טענה שבגלל סעיף זה ובגלל מענק החתימה המועדון יצטרך להעמיד ערבויות חדשות. ההסכמה של לוי להעביר זאת לעונה הבאה ביטלה את הצורך באותן ערבויות חדשות וסללה את הדרך לאישור.

מאחר שלוי משתכר אותו סכום כמו מזרחי מבחינת הבקרה מדובר בחוזים זהים, וברגע שמזרחי זז הצידה וויתר על התשלומים בהמשך העונה, ניתן היה להכניס את לוי באותו חוזה. אלא שהבוקר הבהירו בבקרה למכבי נתניה שבחוזה של לוי יש גם מענק הישארות וגם מענק חתימה, שאינם מופיעים ביתרת הסכום שהיה אמור מזרחי לקבל. בבקרה הבהירו לנתניה כי אם הם רוצים להעביר את החוזה של לוי כפי שהוא, הם צריכים להעמיד ערבויות חדשות למענקי החתימה וההישארות. העניין נפתר ולוי יעמוד הערב על הקווים בסכנין.

רונן גבאי, שאמור להתמנות לעוזרו של לוי, פנה אתמול למכבי יפו אותה הוא מאמן וביקש להשתחרר. יו"ר הקבוצה אילן אלפסי סירב לשחררו בטענה שיפו צריכה אותו. גבאי מונה לפני שלושה שבועות אחרי התפטרותו של צחי תייר, שנחשב במקרה לאיש אשר מקורב גם הוא לרוני לוי. אחרי שתייר עזב, לא רוצים ביפו לתת לעוד מאמן לעזוב. "אנחנו לא תחנת רכבת של מאמנים", אמרו במועדון הבוקר. גבאי אמנם סיים בשתי תוצאות תיקו את שני משחקיו כמאמן הקבוצה, אבל ביפו מדגישים שהיא שיחקה טוב ורק במקרה לא ניצחה. הוא גם הביא ליפו את דור מלכה ממכבי נתניה ועוד מספר צעירים. ביום שלישי תשחק יפו מול הפועל מרמורק וגבאי אמור להדריך אותה. ההערכה היא שהוא יעזוב לאחר מכן באופן חד צדדי וללא ברכת הדרך מצד המועדון. אגב, שי הולצמן אותו אמור להחליף גבאי הוצע ליפו וגם משה סיני שהיה מועמד לפני גבאי, מועמד.

19:30, ספורט 1: סכנין - מכבי נתניה

מאמן מכבי נתניה, רוני לוי. קובי אליהו
נתניה מנסה לפתור את הבעיה. רוני לוי/קובי אליהו

עדכון ראשון: 12:56

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully