וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - מכבי נתניה: מזרחי ויתר על פיצוי, החוזה של לוי עבר

חוזהו של המאמן החדש עבר בבקרה רק הודות להסכם שהושג עם קודמו בתפקיד. בן שושן וסבע פצועים לא ישחקו. מנגד, קנדיל לא כשיר, קדוש יפתח, גדיר ופאס חוזרים (שני, 19:30, ספורט 1)

מחזור 18מחצית19/01/2015
בני סכנין
    0
      מכבי נתניה
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * בעשרת המפגשים האחרונים ביניהן, נתניה לא הפסידה לבני סכנין במסגרת ליגת העל.

      * השחקן האחרון מהסגל הנוכחי של בני סכנין שכבש מול נתניה במסגרת ליגת העל הוא חאמד גנאים, שעשה זאת ב-2010, אז גם רשמה סכנין את הניצחון האחרון שלה על נתניה בליגה, 1:2.

      * בעשור האחרון התוצאה הפופולארית ביותר בין הקבוצות היא תוצאת תיקו. 12 פעם נפרדו סכנין ונתניה עם נקודה אחת מהמפגש ביניהן.

      * גם נקודה תהיה טובה למכבי נתניה בדוחא, אבל אם רוני לוי מחפש להפתיע עם ניצחון אז הוא ישיג אותו אחרי למעלה מחמש שנים שמכבי נתניה לא ניצחה בסכנין.

      * יותר מחודשיים שלארי קאיודה לא מצא את הרשת. מאז החלו הדיבורים על עזיבתו, החלוץ הניגרי לא מוצא את השער.

      חאמד גנאים שחקן בני סכנין מול יבנה. ניב אהרונסון
      האחרון שכבש לרשת של נתניה. גנאים/ניב אהרונסון

      מפתחות והכנות: בני סכנין

      בבני סכנין ינסו להתאושש מההדחה למכבי יבנה בגביע המדינה, כאשר גם המאמן אלי כהן ביקש משחקניו לשים את הגביע מאחוריהם ולהתמקד מעתה במאבקי הליגה. בסכנין יודעים שכל תוצאה מלבד ניצחון מחר שוב תקרב את הקבוצה לקו האדום.

      כהן מתכנן כמה שינויים לעומת ההרכב עמו פתח בגביע. מוחמד גדיר ואברהם פאס יחזרו להרכב לאחר ההשעיה כשמיחה מבליה צפוי גם הוא לחזור להרכב. יאניס פפאדופולוס בו לא מעוניינים מבחינה מקצועית ימתין ככל הנראה בספסל, כאשר חאמד גנאים יעלה לעמדת הקישור ההתקפית. בעמדת המגן השמאלי יפתח ככל הנראה מוחמד זבידאת. רן קדוש ימשיך בין הקורות, למרות שמחמוד קנדיל חזר לאימונים. קנדיל עדיין לא כשיר במאת האחוזים, אך ייתכן שיהיה בסגל הקבוצה.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

      בשיתוף zap doctors
      אברהם פאס שחקן בני סכנין. יוסי ציפקיס
      צריך לייצב את ההגנות. אברהם פאס/יוסי ציפקיס

      מפתחות והכנות: מכבי נתניה

      רוני לוי לא היה צריך להכביר במלים באימון המסכם. אפקט החלפת המאמן מורגש במתקן האימונים מאז שהוא הגיע ביום חמישי והמאמן שחוזר לליגת העל, מקווה שהשינוי ייושם כבר במשחקו הראשון כמאמן מכבי נתניה. "מה שבטוח, כולם ירוצו כמו מטורפים", העריך אחד השחקנים. "זה תמיד כך כשמאמן חדש מגיע אפילו אם הבעיות עדיין נשארו". בהנהלה הבטיחו לשחקנים משכורות עוד לפני המשחק ואתמול עשה המנכ"ל רועי דניאל מאמץ מיוחד כדי לעמוד במשימה.

      חוזהו של המאמן החדש עבר אתמול בבקרה הודות להסכמה של יוסי מזרחי לקבל פיצוי כספי מנתניה על חשבון העונה הבאה. "ברגע שיוסי ויתר על החוזה שלו העונה, הכנסנו את רוני לוי בדיוק לאותו החוזה", סיפר גורם ברשות לבקרת תקציבים. "יוסי הגיע לסיכום עם אלי שגב על התרת חוזהו והוא אמור לקבל פיצוי כלשהו רק בעונה הבאה. אם יוסי היה מתעקש לקבל את הכסף העונה, נתניה היתה צריכה להמציא ערבויות חדשות עבור החוזה של רוני לוי".

      המאמן החדש רוצה את רונן גבאי כעוזרו בעיקר כיוון שהיה בעברו קפטן מכבי נתניה ויש לו זיקה גדולה למועדון. בינתיים הנושא עוד לא נסגר כי גבאי מאמן את מכבי יפו ורוצה את ברכת הדרך שלהם למהלך.

      שינויים גדולים לא צפויים בהרכב אף שנתניה מגיעה למשחק אחרי משחקים רעים. עמית בן שושן ודיא סבע פצועים ונתניה כבר שיחררה את עידן שריקי ועמרי קנדה. אפילו אורי שטרית שאמור לעבור השבוע להפועל פתח תקוה יהיה בסגל אבל לא אמור לפתוח בהרכב. לוי שאימן ברומניה ערך שיחות אישיות עם כריסטיאן סרגי, גבי ג'ורג'ו ורומאריו פירס אותו הוא גם מכנה רומני כיוון שהגיע מהליגה הרומנית. המאמן מקווה שהשלושה יעשו שיפור גדול במשחקם.

      מאמן מכבי נתניה, רוני לוי. קובי אליהו
      כולם מבינים את חשיבות המשחק. רוני לוי/קובי אליהו

      יעמדו למבחן

      בני סכנין: אברהם פאס

      מכבי נתניה החבולה תגיע עם מאמן חדש ותנסה לצאת לדרך חדשה. אם יש מישהו מסוכן בקבוצה מהשרון זה ערן לוי ולארי קאיודה המהיר. פאס יצטרך להיות זה שמייצב את ההגנה מול הסכנות של לוי וקאיודה דבר שיקל מאוד על סכנין.

      מכבי נתניה: לארי קאיודה

      אחד השחקנים שהרשימו את לוי עד כה באימונים הוא לארי קאיודה. מהצד החלוץ הניגרי נראה למאמן החדש טוב. מהדשא הוא נראה לו אפילו יותר טוב. עכשיו צריך קאיודה לחזור לעצמו אחרי לא מעט משחקי נפל.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: לירן וקסברגר
      אצטדיון: דוחא
      קהל: 2000

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully