וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "העומק של מכבי והסלים של פארגו הכריעו את המשחק"

מאמן הפועל ירושלים ניסה להסביר את התבוסה מול מכבי תל אביב: "היו הרבה הרכבים שלנו במחצית השנייה שלא היו מספיק טובים". אליהו: "אנחנו פחות עמוקים כרגע, צריכים שכולם יחזרו"

אם בשבוע שעבר היא הביסה את גלבוע/גליל, הערב (ראשון) התרסקה הפועל ירושלים בחזרה אל הקרקע, כשהובסה 96:76 על ידי מכבי תל אביב ביד אליהו. הקבוצה של דני פרנקו סופרת כעת שישה הפסדים בשבעת משחקיה האחרונים, ומחר היא תאבד גם את המקום השני בלי קשר ליתר תוצאות המחזור.

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו (שמאל). קובי אליהו
הקבוצה שלו ממשיכה להפסיד. דני פרנקו/קובי אליהו

דני פרנקו אמר בסיום: "העומק של מכבי הכריע בסופו של דבר. סלים גדולים של פארגו עזרו למכבי לפתוח את ההפרש. חלק מהסלים היה אפשר למנוע אבל חלק לא, כמה שלשות שלו יצרו מומנטום ולא היה לנו איך לרדוף אחריהם. מקי עשה דברים יפים, הוא עדיין לא מחובר לגמרי. בשורה התחתונה היו הרבה הרכבים שלנו במחצית השנייה שלא היו מספיק טובים וסלים של פארגו".

"היו המון מהלכים שקשה להתכונן אליהם, המון אילתורים שזה עניין של סיטואציה באותו הרגע על המגרש, שלא תמיד יש לך יכולת לשלוט בדברים, לפעמים זה מהלכים שאתה לא רוצה לחטוף אותם, אבל אתה רואה את שפת הגוף של השחקנים וזה לא הולך. אני מסתכל על חצי הכוס המלאה, הפציעה של יניב ובר מאוד בעוכרינו ונצטרך לעשות לגבי זה משהו. אני מקווה שבר יחזור בשבוע הבא והיום נפלנו בחוק הרוסי, למרות שיותם וליאור עשו דברים מעבר".

ליאור אליהו: "התחלנו לא טוב וניקח מהמשחק את הדקות הטובות ברבע השני והשלישי, השלשה בסיום הרבע פירקה אותנו, לאחר מכן שלשות גדולות של ג'רמי גרמו לזה שהיה לנו קשה לחזור בסיום. האוהדים שלנו באו היום וישבו בפינה, עשו רעש הרגשתי אותם והודיתי להם".

"זה שאנחנו קצרים כולם יודעים, באנו לפה עם מה שיש ונלחמנו, 15 שלשות עם 57 אחוז לשלוש, קשה מאוד לנצח את מכבי במנורה. אנחנו ניצחנו 30, הפסדנו 20, הכל חסר משמעות, מה שחשוב זה מאי ויוני. יש לנו את הרצליה בשבוע הבא בארנה, נקווה שבר יחזור, לגבי קיצ'ן אנחנו מחכים שהוא יחזור לחצי גמר הגביע. עם יניב זה סיפור אחר לגמרי, כשכולם יחזרו נהיה עמוקים יותר".

הקלאסיקו של הכדורסל הישראלי התחיל עם הרבה כבוד/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully