וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוזלן קיבל אישור לעזוב את הפועל ת"א. קרוב להפועל רעננה

החלוץ הבין שהוא לא בתכניות אחרי צירופם של אמידו באלדה ודודו ביטון. האדומים אישרו לו לעזוב והוא צפוי להצטרף לקבוצה של חיים סילבס. לוקאס סאשה סובל מקרע חלקי בשריר התאומים

one

שובל גוזלן צפוי לעבור מהפועל תל אביב להפועל רעננה ביומיים הקרובים, אחרי שהאדומים נענו לבקשתו להשתחרר. החלוץ שהושאל בקיץ ממכבי חיפה ויחזור אליה בתום העונה, הבין שאחרי הגעת אמידו באלדה ודודו ביטון דקות המשחק שלו יצטמצמו בצורה משמעותית וביקש לעזוב. בהפועל תל אביב כאמור הוחלט לא לעמוד בדרכו והוא קרוב לקבוצה של חיים סילבס, שמאוד רוצה לראות אותו ברעננה. על ההתעניינות של הקבוצה מהשרון בגוזלן פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

גוזלן פתח ב-16 מתוך 17 משחקי הליגה של הפועל תל אביב, כאשר המשחק היחיד שהוא פספס היה נגד מכבי חיפה, שמולה הוא לא היה רשאי לשחק. למרות ההזדמנויות הרבות שהוא קיבל, החלוץ בן ה-20 התקשה להטביע חותם, כבש שלושה שערים בלבד והציג יכולת מאכזבת בדומה לשחקנים נוספים בקבוצה.

אחרי שהפועל תל אביב החתימה את אמידו באלדה באמצע השבוע שעבר, גוזלן התכונן להיאבק על מקומו בהרכב, אבל כשלחולייה הקדמית צורף גם דודו ביטון, הוא הבין שהוא לא נמצא בתכניות. הוא לא יכלל בסגל של הקבוצה למשחק החוץ נגד בית"ר ירושלים מחר באצטדיון טדי (20:55, ערוץ 1).

קשר הקבוצה, לוקאס סאשה, סובל מקרע חלקי בשריר התאומים - כך עולה מתוצאות הבדיקה של הברזילאי. הוא צפוי להיעדר כחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully