וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן דקון: "כרגע אין שום שינוי בעמדת מאמן הפועל פתח תקוה"

18.1.2015 / 8:40

האוהדים ממשיכים להפעיל לחץ כדי שבר און יפוטר, הבעלים אמר: "כרגע המעמד שלו יציב כפי שהוא היה". למרות זאת, גורמים מנסים לשדך לקבוצה מאמן אחר. עופר צברי נעצר עד תום ההליכים

one

הקריאות של חלק מאוהדי הפועל פתח תקוה לעבר מאמן הקבוצה עידן בר און להתפטר בסיום ההפסד הביתי למ.ס. אשדוד אתמול (שבת) הגיעו לאוזניו של הבעלים דורון בן דקון, שלא חש בטוב בסוף השבוע והיה קצת מרוחק מהעניינים. גם הבוקר אוהדים של הקבוצה המשיכו לעשות ניסיונות להשפיע כדי שבר און יוחלף.

כבר בתחילת העונה היו על בן דקון לחצים להחליף את בר און במאמן אחר כאשר שמו של אלי מחפוד הוזכר. אז עמד בעלי הקבוצה על רגליו האחוריות מול כל הסובבים אותו וטען כי הוא הולך באש ובמים עם המאמן הצעיר שעשה עד כה לא מעט דברים יפים בקבוצה.

אמש נשמע בן דקון פחות בטוח, אבל עדיין טען: "כרגע אין שום שינוי בעמדת המאמן ומעמדו של עידן יציב כפי שהוא היה". יחד עם זאת, היום הבעלים יקיים התייעצות עם אנשיו ולאחר מכן יחליט על המשך ההתנהלות בקבוצה כאשר לוואלה ספורט נודע שיש גורמים ששוב מנסים לשדך לקבוצה מאמן אחר.

עידן בר און שוער הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
לא נעים. בר און/קובי אליהו

בן דקון אמר אמש: "אנחנו צריכים לשבת ולגבש החלטות לקראת ההמשך. זה נכון שאין לנו משאבים כמו לקבוצות אחרות. אני לא יעקב שחר שיכול להביא בחלון ההעברות בינואר שחקנים של 500 אלף יורו. אנחנו מנסים לעשות בהפועל פתח תקוה הכי טוב בתקציב שפוי ובלי חריגות. מעבר לכל התכניות, מה שחשוב הוא יציבות כלכלית של המועדון. אני לא אקח על עצמי התחייבויות שלא נוכל לעמוד בהן ואני לא אגיע למצב אליו הביאו אותנו עכשיו, שהטילו עלינו עיקול בגין חובות וצ'קים מתקופת אבי ללוז".

הבעלים הוסיף: "אני עדיין מאמין שאפשר לחזק את הקבוצה ולעשות כמה שינויים, אבל את ההחלטות נקבל לאחר שנשב לפגישה מקצועית בה נדון בכל השינויים שאפשר לעשות במועדון. נכון שאת האוהדים זה פחות מעניין, אבל עצם זה שאנחנו משלמים משכורות בזמן ולא מאחרים כמו בקבוצות אחרות, זה ההישג הכי משמעותי בעונה הזו של הפועל פתח תקוה".

בכל הקשור לחיזוק, ינסו היום בקבוצה לפנות שוב לבלם הבולגרי יורדן מילייב בכדי שזה יביא את השחרור שלו מקבוצתו המקדונית שקנדיה. באשר לבלם נבחרת טוגו סרז' אקאקפו, הבהירו במועדון כי בשלב הזה עוד יש פער כספי בין הצדדים.

עוד באותו נושא

אוהדי הפועל פתח תקוה קראו לעידן בר און להתפטר

לכתבה המלאה
seperator

בית המשפט המחוזי בתל אביב החליט לעצור עד תום ההליכים המשפטיים את עופר צברי, מנהל הפועל פתח תקוה המואשם בעבירות מין בארבעה נערים. זאת בהתחשב בחומרת המעשים כלפי הקטינים ואופי התנהלותו אשר מהווים מרכיב של מסוכנות. ישנו חשש, כותבת השופטת דניאלה שריזלי בהחלטה, להישנותם של המעשים והעדר שליטה עצמית וכן שלדבר עשויה להיות השפעה על שלום הקטינים שנוצלו כבר על ידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully