וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל פתח תקוה קראו לבר און להתפטר, קלינגר: "1:5 היה משקף"

17.1.2015 / 21:40

הלחץ גובר במלאבס אחרי ההפסד לאשדוד. בר און: "מבין את הקריאות של הקהל". על הטעות של קאלה: "לצערי זה גול מהיר ששיבש לנו את המשחק". קלינגר חגג: "התכוננו מצוין למשחק הזה"

one

תקופה טובה עוברת על מ.ס אשדוד. אחרי שעלתה שלב בגביע והציגה יכולת טובה במשחקי הליגה האחרונים שלה מול בית"ר וסכנין, הקבוצה של ניר קלינגר ניצחה 1:2 את הפועל פתח תקוה ועלתה למקום הרביעי. מיכאל אוחנה כבש בדקה ה-90 וסיבך מאוד את המלאבסים, ששקועים עמוק מתחת לקו האדום ורושמים משחק ליגה שישי ללא ניצחון. הלחץ במלאבס עושה את שלו ואוהדי הפועל פתח תקוה שרקו בוז במהלך המשחק לקאלה דרשלר שספג שער באשמתו ודרשו את ראשון של המאמן עידן בר און בסיום.

עידן בר און שוער הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
האוהדים קראו לו להתפטר. בר און/קובי אליהו

"אני לא חושב שיש מגיע בכדורגל, ככה שאם הגענו למצב של 1:1 לספוג בדקה ה-91 זה כואב מאוד וחבל", כך אמר בסיום עידן בר און והוסיף: "אחרי פתיחת מחצית שנייה קטסטרופה יכולנו לספוג גם את השני והשלישי. בסופו של דבר הצלחנו לחזור למשחק, עשינו חילופים מאוד התקפיים במטרה לנצח את המשחק, לא רצינו תיקו. יכולנו לעשות חילוף הגנתי ולשמור על הנקודה אבל רצינו את שלוש הנקודות".

לגבי הטעות של קאלה בשער הראשון: "טעויות הן חלק מהמשחק, אנחנו לא מאשימים אף אחד. לצערי זה היה גול מהיר ששיבש לנו את המשחק ואחריו היינו צריכים לרדוף אחרי אשדוד". לגבי קריאות הקהל כלפיו שיתפטר: "אני מבין את האכזבה של הקהל. כשמפסידים בדקה ה-91 בבית יש הרבה אמוציות, הגוף חם והקריאות האלו לא נעימות, אבל ידענו כבר בתחילת העונה שאנחנו הולכים לעונה קשה ולא פשוטה של מלחמות ושל רגעים פחות טובים וזה אחד מהם לצערי".

"אנחנו מאוד נרצה השבוע להתחזק בשני שחקנים חדשים. גם להתחזק בהפועל פתח תקוה זה לא פשוט. צריך להבין שהמצב אצלנו מאוד מורכב מבחינה כלכלית ואי אפשר לקחת סיכונים מיותרים. אני מאוד מאמין במסגרת תקציב, אלה היכולות שלנו וצריך לכבד את זה".

ניר קלינגר מאמן מ.ס אשדוד. קובי אליהו
חגג בסיום. קלינגר/קובי אליהו

ניר קלינגר נראה נלהב בסיום וסיכם: "עבר לי בראש התסריט הזה אחרי ההחמצות שלנו. כשמחמיצים כל כך הרבה אז ממצב אחד מקבלים 1:1. 1:5 היה משקף מבלי חלילה לפגוע בהפועל פתח תקוה שהיא קבוצה מוכשרת. התכוננו מצוין למשחק הזה והוא היה חייב להיגמר הרבה לפני. לשמחתי הפעם המזל הלך עם הטובים".

על חוסר היציבות של הקבוצה: "אני לא חושב שיש חוסר יציבות באשדוד, אנחנו פשוט צריכים לשפר את הקילריות שלנו ברחבה. אנחנו קבוצה שמייצרת הרבה מצבים ולמרות שהבקענו 8 שערים בשלושת המחזורים האחרונים, יכולנו להבקיע 16. ההחמצות שלנו משוועות וזה נורא לראות מהספסל החמצות כאלה".

על המטרות העונה: "אנחנו לא מסתכלים על המקום הרביעי. המטרה היא לייצר יציבות, בלי רעש, בלי לצאת בהצהרות. אני לא אתן לאף אחד לצאת בהצהרות, הליגה הזאת משוגעת וצריך להישאר עם רגליים על הקרקע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully