וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן סלטיק: "טל בן חיים אחד המועמדים להצטרף אלינו"

18.1.2015 / 15:40

החלוץ מבוקש בסקוטלנד, דיילה מודה: "השם שלו מוכר לנו, אבל הדרך לחתימה ארוכה מאוד". פאקו: "צריך לחשוב על חיזוק לטווח הקרוב, אבל גם הרחוק". זהבי טס לפעילות של חברת "נייקי"

one

למרות הניצחון הקליל 0:3 על נועלת הטבלה הפועל עכו, מאמן מכבי תל אביב, פאקו אייסטרן, לא היה מרוצה משחקניו בסיום המשחק אתמול (שבת). מיד לאחר השריקה האחרונה הבאסקי נכנס לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "אין לנו ממה להיות מרוצים היום. אנחנו צריכים להיות כנים עם עצמנו ובמחצית השנייה לא שיחקנו טוב. היינו צריכים ליהנות מהמשחק ולא עשינו זאת".

מאוחר יותר, במסיבת העיתונאים, ניסה המאמן להסביר: "כנראה שלהוביל בשלושה שערים כבר אחרי חצי שעה לא עשה לנו טוב. היינו מבולבלים ועשינו דברים שאנחנו בדרך כלל לא עושים. היינו יכולים לסיים בתוצאה גבוהה מאוד ופספסנו, כי לא היינו אגרסיביים".

האלופה לא רוצה למכור כרגע שחקנים ובוודאי שלא את ערן זהבי וטל בן חיים. בן חיים אמר אמש: "אני לא אעזוב את מכבי תל אביב בבלגנים. אני לא אעזוב אם מכבי תל אביב לא תרצה בכך. אין לי שום רצון להתעמת עם המועדון ואני גם ממש לא יודע אם סעיף השחרור שלי תקף גם לחודש ינואר".

השמועות על האפשרות שטל בן חיים יעזוב נמשכות. היום מפרסמים בסקוטלנד כי החלוץ נמצא תחת מעקב של סלטיק, במדיה משחקים שני ישראלים נוספים, בירם כיאל וניר ביטון. מאמן סלטיק רוני דיילה אישר את הדיווח ואמר: "הוא אחד מתוך הרבה שמות שאנחנו מדברים עליהם, אבל הדרך לחתימה על חוזה גדולה מאוד".

בינתיים, זהבי פרסם הבוקר תמונה בחשבון האינסטגרם שלו, בה הוא נראה על המטוס, בדרכו ליעד לא ברור. הכוכב הצהוב רק הוסיף תיוגים של חברת "נייקי" לתמונה, כאשר הוא מציג גם את הכובע של החברה. בתגובות לתמונה, אוהדי הקבוצה מיהרו לאחל לו בהצלחה בחתימה בקבוצה אנגלית, אולם בסופו של דבר התברר שהוא בכלל טס לפעילות של "נייקי".

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. מתוך האינסטגרם של ערן זהבי, צילום מסך
זהבי על המטוס, עם הכובע של "נייקי"/צילום מסך, מתוך האינסטגרם של ערן זהבי

חזרה לפאקו, שנשאל האם העובדה שנוסא איגייבור לא שיחק היא זו שגרמה למכבי להראות מאוד מבולבלת התקפית. המאמן צחק והשיב: "לפני חודש שאלו אותי למה נוסא משחק ועכשיו הוא השחקן שהיה חסר לנו?". המאמן בכל זאת מצא שחקן אחד שעשה את העבודה מבחינתו: "חואן פאבלו היה טוב מאוד היום. הוא יצא הרבה עם הרגל והיה מספיק ערני. אני חושב שיש לו עונה מצוינת. יש לו ערך גדול בקבוצה".

לראשונה, נכנס פאקו אתמול יותר לעומק בכל הקשור לחיזוק הקבוצה בחלון ההעברות הנוכחי: "כל האפשרויות פתוחות ומילת המפתח היא שהכול ייתכן. אנחנו מחפשים רק שחקנים שיכולים לשדרג את הקבוצה. כל שחקן שיכול לחזק את הקבוצה, אגיד לו ברוך הבא. צריך להביט על הדברים בשני אופנים. הראשון הוא חיזוק לטווח הקרוב, שזה החלק שלי כי אני מאמן את הקבוצה בחוזה עד סוף העונה. האופן השני הוא ראייה לטווח הרחוק יותר. המועדון בהחלט צריך לבנות את עצמו לשנים הבאות".

המאמן נשאל האם איתי שכטר יכול לשדרג את מכבי תל אביב הנוכחית: "אני לא יודע. אני מכיר את שכטר ויודע שהוא שחקן של נאנט. אני לא מדבר כרגע על שחקן ספציפי". פאקו גם לא חושב שצריך להביא שחקן רק כדי לשנות אווירה: "יש רוח טובה בקבוצה. אנחנו עומדים במטרות שהצבנו לעצמנו ונמצאים חזק בכל התחרויות".

במכבי היו מאוד מרוצים מהעובדה שערן זהבי אפשר לעדן בן בסט לבעוט במקומו את הפנדל השני: "זה היה מהלך גדול של ערן. כל שחקן רוצה פרוסה מהעוגה והוא נתן לעדן לבעוט", אמר על כך פאקו, ששלל את האפשרות לשחרר את ראדה פריצה ולצרף זר אחר במקומו: "לראדה יש פציעה לא פשוטה ולוקח לו זמן לחזור ממנה. מי שכותב שאני אשחרר אותו, לא דיבר איתי. אני חושב שראדה נותן לנו משהו אחר ואני רוצה שהוא יישאר איתנו עד סוף העונה. אני מצפה לראות אותו איתנו על המגרש בגביע המדינה. בינתיים הוא לא מרגיש כל כך בנוח כשהוא בועט".

במכבי מקווים שפציעתו של דור פרץ אינה חמורה. הבלם הצעיר, שאמור היה לפתוח, נפצע בחימום בברכו ולא יכול היה לשחק. פאקו אמר על כך: "גם לפני כמה חודשים הייתה לדור פציעה כזו, בה הברך ננעלת לו והוא לא מרגיש בטוח מספיק לשחק. אז הברך השתחררה אחרי יומיים או שלושה והכל היה בסדר. אני מקווה שגם הפעם הוא יתגבר על כך תוך שלושה ימים".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב: התקדמות משמעותית במגעים לצירוף איתי שכטר

לכתבה המלאה
מאמן מכבי תל אביב, פאקו אייסטרן. ברני ארדוב
מחמאות לחואן פאבלו. פאקו/ברני ארדוב

מי שנהנה מהקרדיט היה דן איינבינדר. הקשר פתח בגביע בשבוע שעבר והופעתו הטובה סידרה לו מקום בהרכב גם אתמול. "כמו כולם, ידעתי על ההרכב רק כשהמאמן הקריא אותו לפני המשחק", סיפר איינבינדר, "התרגשתי כי זה משחק ליגה ראשון שפתחתי בהרכב העונה ואני שמח. היה לי משחק טוב בגביע, אבל את השכר הערב קיבלתי על עבודה קשה שנתתי במכבי אחרי שחזרתי מהפציעה. לא ויתרתי, אפילו שבחודשיים האחרונים עברתי תקופה יותר קשה מהתקופה בה הייתי פצוע. היו הרבה משחקים בהם לא הייתי בסגל ולא שיחקתי ואני שמח שלא הורדתי את הראש. ניסיתי להרשים את המאמן בכל אימון וכשההזדמנות הגיעה בגביע המדינה, אני מקווה שנתתי לו את הסיבות לשים אותי במשחק היום. אני מקווה שהשבוע הזה, עם שני המשחקים בהם פתחתי בהרכב, יהווה תפנית עבורי לעונה הזו. אני מקווה שהמאמן יזכור לי את הסוף. אני מצפה מעצמי לעבוד קשה ולהרשים את המאמן כמה שיותר".

על העובדה שמכבי תל אביב שיחקה בידיעה שהיא לא יכולה להעפיל למקום הראשון, כיוון שקרית שמונה ניצחה, אמר איינבינדר: "אנחנו מסתכלים רק על עצמנו. אנחנו יודעים שאנחנו מספיק טובים כדי להיות במקום הראשון בסוף העונה".

(עדכון ראשון: 7:42)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully