וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: התקדמות משמעותית במגעים לצירוף איתי שכטר

17.1.2015 / 22:13

פריצת דרך נרשמה בין האלופה, נאנט והחלוץ, גורם העריך: "הוא עשוי לחתום עד אמצע השבוע". פאקו על ה-0:3 הקליל: "הורדנו הילוך בחצי השני". דורה: "לא יכול להסביר מה היה בדקה השנייה"

one

מכבי תל אביב הביסה הערב (שבת) בקלילות 0:3 את הפועל עכו בבלומפילד, ונותרה צמודה לעירוני קרית שמונה בפסגה. ערן זהבי (2, בפנדל), טל בן חיים (25) ועדן בן בסט (34, בפנדל) כבשו, והאלופה ניצחה באחד המשחקים הקלים ביותר שלה העונה.

בינתיים, חלה התקדמות משמעותית במו"מ לצירופו של איתי שכטר לקבוצה. בסוף השבוע חלה פריצת דרך במגעים בין האלופה הישראלית, נאנט ושכטר עצמו, וגורם במכבי העריך בשיחה עם וואלה! ספורט כי "עד אמצע השבוע שכטר עשוי לחתום במכבי תל אביב". על ניסיונה של האלופה לצרפו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

במכבי תל אביב בחנו בשבועות האחרונים את עניין שכטר, גם לאור העובדה שבקבוצה העדיפו לצרף חלוץ מטרה, אבל מעקב אחר משחקים של שכטר גילה גם לפאקו אייסטרן שפחות מכיר אותו, שלשכטר יש יכולת לשחק גם כחלוץ מרכזי ולא רק כשחקן שמצטרף מהצד. החלוץ הישראלי לא שותף בארבעת המשחקים האחרונים של קבוצתו, כאשר נכלל בסגל ונותר על הספסל.

יש לציין כי שכטר יוכל לעבור למכבי תל אביב תמורת 350 אלף יורו בלבד. יש לו חוזה בצרפת עד 2017, אבל מבחינת נאנט הוא יכול לעזוב תמורת פיצוי הולם. כזכור, קרויף רצה את שכטר גם בינואר אתשקד, אך הדבר לא הסתייע. יש לציין שהמחשבה לגבי החלוץ היא יותר לקראת העונות הבאות ופחות לחצי העונה הקרובה.

מאמן מכבי תל אביב, פאקו אייסטרן. ברני ארדוב
קלי קלות. פאקו/ברני ארדוב

"קצת האטנו את הקצב יותר מדי במחצית השנייה", אמר פאקו אייסטרן בסיום. "זה קורה. המשחק היה קל, והשחקנים הורידו הילוך". כשנשאל האם הקבוצה שלו היא הטובה בליגה כרגע, השיב: "הכל כל כך צמוד, אסור לעשות טעויות". לבסוף, באשר לרכש אפשרי בינואר, אמר: "נראה בסוף החלון".

ברק יצחקי, שנכנס כמחליף במחצית השנייה, אמר: "אין על האווירה של בלומפילד עם הקהל הביתי שלנו. ברגעים כאלה אתה שוכח הכל ועושה מה שאתה עושה, מה שחיכית לו כל כך הרבה זמן, ואני שמח שהרגע הזה הגיע. כשהקבוצה רצה יותר קל להכניס אותי לקצב של המשחק, ולאט לאט אחזור לקבל יותר דקות. המלחמה על דקות בחלק הקדמי היתה קשה גם לפני שחזרתי, ועכשיו קצת יותר קשה, כי נוסף עוד שחקן לרוטציה, אבל את כאב הראש הזה נשאיר למאמן".

בצד המפסיד, אמר המאמן שלומי דורה: "את המחצית השנייה ניקח למשחק הבא שלנו. ככה רציתי להתחיל את המשחק הזה, אבל הכל התנפץ בדקה הראשונה. אני לא יכול להסביר מה קרה שם, השחקן הכי גבוה במגרש, הכדור עבר מעל הראש שלו, לא היתה סכנה - אני לא מעביר ביקורת, רק מנתח את המצב. אסור היה לבצע את הפנדל הזה, זה שיבש לנו את כל המשחק. רעננה בבית בשבוע הבא זה הלחם שלנו. מראש לקחנו אפשרות שלא ניקח כאן נקודות, נחפש אותן במשחקים הבאים". על האפשרות שקבוצתו תתחזק בחלון ההעברות הקרוב אמר: "ההנהלה יודעת מה אני רוצה. אם נצליח לעשות את זה, נתחזק"

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את הפועל עכו 0:3

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב, ערן זהבי, עם ניסיון מספרת נגד הפועל עכו. ברני ארדוב
המלחמה על דקות משחק הופכת קשה יותר. יצחקי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully