וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - הפועל עכו: זהבי שב להרכב, יצחקי יפתח?

אחרי שקיבל מנוחה הקשר יפתח, כשגם ייני ואיגייבור בתמונת ההרכב, ואילו החלוץ שכבש צמד בגביע מקווה לקבל הזדמנות גם בליגה. דורה מתלבט בין האדזיץ' לאבידור בחוד (20:00, ספורט 1)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* מכבי תל אביב אוהבת כבר שלוש שנים את המפגשים מול הפועל עכו. שישה ניצחונות רצופים יש לצהובים בפרק הזמן הזה עם יחס שערים יוצא דופן של 1:19.

* עונש הרדיוס בעקבות אירועי הדרבי ותוצאת התיקו לפני כשבועיים מול הפועל באר שבע, הביאו לכך שכבר למעלה מחודשיים לא ראו אוהדי מכבי תל אביב ניצחון בית בבלומפילד.

*מאז הניצחון על הפועל תל אביב לפני כחודש וחצי בששת משחקיה האחרונים הצליחה להוסיף עכו למאזנה רק שתי נקודות.

*עכו עם ההגנה השלישית הגרועה בליגה ועם ההתקפה השנייה הגרועה בליגה.

מפתחות והכנות

מכבי תל אביב:

זה היה שבוע כמעט מושלם עבור האלופה. הוא החל בניצחון החוץ בסמי עופר על מכבי חיפה ונמשך ברביעייה שהנחילה מכבי לבית"ר תל אביב רמלה בגביע המדינה. עכשיו רוצים אוהדי הקבוצה ליהנות והסטטיסטיקה מול הפועל עכו מלמדת שיש להם סיכוי טוב להתרווח, אם הגשם יאפשר זאת, ולצפות בהצגה.

פאקו אייסטרן לא מקל ראש ביריבה והשאיר גם באימון המסכם את השחקנים במתח. לכל הסגל הוא קרא להגיע בשבת בבוקר לאימון ההתעוררות בקרית שלום ורק אחרי זה יפרסם מי מתלבש למשחק. משחק הגביע סיפק לבאסקי עוד סיבות לקחת כדור נגד כאב ראש, אחרי שברק יצחקי הבקיע צמד ומאותת שמגיע לו להיכלל בסגל, וגם דן איינבינדר נתן הופעה טובה ובטח מצפה להתלבש. "כך זה יהיה בכל שבוע וכולם יצטרכו להתרגל לכך", אמר גורם בקבוצה. "בקרוב זה גם יהיה עוד יותר קיצוני כי ראדה פריצה ויובל שפונגין חוזרים לכשירות מלאה".

מי שהחמיץ את שני האימונים אחרי גביע המדינה הוא ברק לוי שפתח ביום רביעי בשער. השוער סיים את המשחק עם כאבים בברכו ולא ברור אם יהיה כשיר למשחק. השוער השלישי חביב אוחיון הועמד בכוננות לאפשרות שהוא יישב על הספסל אף שבקבוצת הנוער בונים עליו שיפתח בשער שלהם דווקא בשבת במשחק הליגה מול בית"ר טוברוק. ערן זהבי, שרן ייני ונוסא איגייבור שלא התלבשו בגביע, אמורים לחזור להרכב ולפתוח. גם עדן בן בסט מצפה לכך, אבל לא בטוח שיפתח.

ברק יצחקי, מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
הוכיח את עצמו בגביע, ומצפה להזדמנות גם בליגה. יצחקי/ניב אהרונסון

הפועל עכו:

אחרי ההדחה מהגביע להפועל עכו נשאר רק דבר אחד העונה והוא לשרוד את מאבקי התחתית. בעכו לא ממש בונים על נקודות מחר מול האלופה בבלומפילד, אבל בטח שלא מרימים ידיים מראש. "דווקא במשחקים שהכי פחות ציפו מאתנו העונה הפתענו", אמר אחד השחקנים.

המאמן שלומי דורה עדיין מתלבט לגבי חוליית הקישור שלו כשגם עדי קוסטנטינוס, משה מישאלוב ואמייה טגה בתמונת ההרכב לצדו של יוסי דורה במרכז הקישור. מלבד זאת מתבלט המאמן בין אמיר האדזיץ' לבין יובל אבידור בחלק הקדמי. נראה שאבידור כרגע זוכה להעדפה בגלל המהירות שלו והעובדה שעכו תשחק מחר על מתפרצות.

שלומי דורה מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
מתלבט בין האדזיץ' לאבידור. דורה/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן

מכבי תל אביב: טל בן חיים

על רקע הרצון של עמוס לוזון למכור אותו, יכול משחק גדול של טל בן חיים לזרז את מעברו לאירופה כבר בחלון ההעברות הנוכחי. מכבי תל אביב לא רוצה למכור אבל אם תגיע הקבוצה שתשים 2.2 מיליון יורו עבורו, מכבי תצטרך להיפרד מהשחקן.

הפועל עכו: אדי גוטליב

מרכז ההגנה של עכו יצטרך להיות בשיאו אם הקבוצה הצפונית רוצה להוציא נקודות מהאלופה. כנגזרת מכך, הבלם הצעיר יצטרך להוכיח למה בעכו מדברים עליו כאחד הבלמים הצעירים המבטחים בליגה.

טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
משחק גדול יכול לזרז את העברתו לאירופה. בן חיים/ברני ארדוב

הרכבי הקבוצות

שופט: אלי חכמון
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 11652

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully