וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: קטש יעמיק את המשבר של גלבוע/גליל?

שבוע לפני הדרבי התל אביבי תנסה הפועל תל אביב להעפיל למקום השלישי בטבלה כשתתארח בגן נר (19:35, ספורט 5) נגד הקבוצה המידרדרת של ברק פלג. צ'יזם ו-ווילסון יקבלו הזדמנות נוספת

שחקן הפועל תל אביב מתן נאור. ברני ארדוב
המומנטום יימשך גם מחוץ לדרייב אין? נאור/ברני ארדוב

המחזור ה-16 בליגת העל ייצא מחר (שבת) לדרך במשחק בו תארח הפועל גלבוע/גליל את הפועל תל אביב (19:35, שידור ישיר בספורט 5, שופטים: ארז גוריון, כפיר מועלם ושי מרון). שתי הקבוצות נפגשו עד היום 53 פעמים, כשהמאזן הכללי עומד על 25:28 לטובת הפועל תל אביב. במשחקי הבית של גלבוע/גליל, שנקראה עד 2008 הפועל גליל עליון, המאזן עומד על 10:17 לטובתה. בסיבוב הראשון ניצחה הפועל תל אביב 74:84 בהדר יוסף כשיינסי גייטס הצטיין עם 21 נקודות.

גלבוע/גליל מגיעה להתמודדות במהלך מומנטום שלילי. הקבוצה של ברק פלג הפסידה את שלושת משחקיה האחרונים בליגה, כשבשני משחקי החוץ נגד הפועל אילת והפועל ירושלים היא הובסה ובבית הפסידה במשחק צמוד ליריבתה לתחתית עירוני נהריה. הנפילה הזאת הובילה את הקבוצה לבצע שינוי בסגל כשהפורוורד-סנטר מרכוס לואיס, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, חתם עד סוף העונ. לואיס ינחת בישראל רק ביום ראשון, ולכן ווין צ'יזם וג'רמייה ווילסון, שאחד מהם ישוחרר בקרוב, יקבלו הזדמנות נוספת בסגל. אם גלבוע רוצה לעצור את התקופה הרעה היא תצטרך לקלוע טוב יותר, כשהיא מדורגת אחרונה בליגה גם באחוזים ל-3 וגם באחוזים ל-2.

לעומת גלבוע/גליל, הפועל תל אביב של עודד קטש מגיעה בעיצומה של תקופה טובה. האדומים ניצחו את שני משחקיהם האחרונים, וטיפסו אל המקום הרביעי בטבלה, כשניצחון בגן נר יעלה אותם ככל הנראה אל המקום השלישי. מי שאחראים על ההתאוששות של הקבוצה הם בעיקר רביב לימונד, דוראנד סקוט ומעל כולם יינסי גייטס, שנראו יוצא מן הכלל בשני המשחקים האחרונים. בהפועל לא מזלזלים בגלבוע והזכירו לקבוצה את הנפילות שהיו לקבוצה במשחקים נגד בני הרצליה ועירוני נהריה וכמו כן מודעים לעובדה שגם הפועל אילת וגם הפועל חולון כבר הפסידו העונה בגן נר. מתן נאור רחוק 7 נקודות בלבד מהמקום ה-30 בקלעי כל הזמנים של הפועל תל אביב.

בקבוצה נדהמו מבקשת המשטרה ל-226 שוטרים בדרבי בשבוע הבא, ומקווים כי הבקשה תצומצם בימים הקרובים. יו"ר מנהלת ליגת ווינר סל שמואל פרנקל יפנה ביום ראשון למפקד מחוז תל-אביב במשטרה וכן ולחבר הכנסת דוד צור, יושב ראש השדולה למניעת אלימות בספורט, במטרה להפחית את כמות השיטור והסדרנות אשר אותה דורשת המשטרה לקראת הדרבי. לעניות דעתה של המנהלת, כמות של 100 שוטרים ו-116 סדרנים אינה הגיונית בשום קנה מידה, במיוחד לאור העובדה שהדרבי הקודם עבר ללא אירועים מיוחדים ולאור המעבר להיכל החדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully