וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל: מרכוס לואיס חתם עד לסיום העונה

13.1.2015 / 8:20

הפורוורד האמריקאי (28, 2.05), שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, יצטרף לקבוצה של ברק פלג שתשחרר את צ'יזם או ווילסון. לואיס יהיה בסגל למשחק נגד הפועל תל אביב בשבת

one

הפועל גלבוע/גליל החתימה הבוקר (שלישי) את הפורוורד האמריקאי מרכוס לואיס עד לסיום העונה. לואיס, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, צפוי לנחות בישראל מחר ולהיות בסגל של הקבוצה לקראת משחק הליגה נגד הפועל תל אביב. בקבוצה יקבלו החלטה בימים הקרובים את מי מבין השחקנים הגבוהים הזרים לשחרר - ווין צ'יזם או ג'רמייה ווילסון, כשהעדיפות היא לווילסון אך צ'יזם מחזיק בהצעה שעשויה לטרוף את הקלפים.

לואיס (28, 2.05) הוא בוגר אוניברסיטת אוראל רוברטס משנת 2009, כשאת השנתיים הראשונות במכללות העביר בפורטלנד. לאחר שלא הרשים במבחנים בליגה הפולנית חתם בטולסה מליגת הפיתוח בה שיחק מעונת 2009/10 ועד עונת 2011/12 עם מספרים טובים מאוד, כולל זכייה בתואר מלך הריבאונדים בעונתו האחרונה. בעונת 2012/13 חתם במורסיה הספרדית ורשם 11.8 נקודות ו-6.2 ריבאונדים. בעונה שעברה המשיך ביכולת הטובה במדי גראבלין הצרפתית עם 12.4 נקודות ו-6.9 ריבאונדים ביורוקאפ, והעונה חתם בליגה הקוריאנית במדי בוסאן אך אכזב עם 8.8 נקודות ו-6.8 ריבאונדים כשהוא לא משחק מאז אמצע נובמבר.

מרכוס לואיס במדי מכללת אוראל רוברטס ב-2007. AP
לא שיחק חודשיים. מרכוס לואיס/AP

בגלבוע יודעים כי משחק הליגה נגד הפועל תל אביב הוא משחק מפתח בעוד חלק מקבוצות התחתית משחקות ראש בראש. הקבוצה נמצאת בכושר רע מאוד, רשמה ארבעה הפסדים רצופים בכל המסגרות, וביום שבת האחרון הובסה ב-30 הפרש בידי הפועל ירושלים. עם זאת בהנהלת הקבוצה בטוחים כי המאמן ברק פלג וצוות השחקנים הישראלי יכולים לעשות את העבודה ולהוציא את העגלה מהבוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully