וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: ירושלים תעצור את הקריסה נגד גלבוע/גליל?

9.1.2015 / 13:43

שחקניו של דני פרנקו ינסו לקטוע את רצף חמשת ההפסדים, מקי יערוך בכורה. ירושלים ערכה אימון חלקי, עקב תקלה בחימום בארנה (19:45, ספורט 5). הקבוצה מגן נר שוקלת לשחרר את ווילסון או צ'יזם. לואיס מועמד להחליפם

צילום: קובי אליהו

המחזור ה-15 בליגת העל ייפתח בשבת במשחק בו תארח הפועל ירושלים את הפועל גלבוע/גליל (19:45, שידור ישיר בספורט 5, שופטים: עומר אסתרון, פיני רימון וגיא שמואלי). המשחק עמד בספק מסוים עד יום חמישי בבוקר, לאור הסופה וגל הקור שאמור לפקוד את הבירה החל מהיום, אך בהערכת מצב שביצעו במנהלת הליגה הוחלט לקיים את המשחק. ירושלים הביסה את גלבוע בסיבוב הראשון בגן נר 56:89 כשליאור אליהו קולע 18 נקודות.

הפועל ירושלים ערכה אימון חלק למשחק ביום שישי, לאחר שהחימום בארנה לא עבד. אנשי התחזוקה של האולם לא הצליחו לתקן את הבעיה, ועדיין לא ברור אם הבעיה תיפתר על המשחק. האדומים מהבירה חטפו השבוע את הפסדם החמישי ברציפות בליגה, אך בזכות ההפסד של מכבי ראשון לציון שמרו על המקום השני באופן זמני. בירושלים יודעים שהמשחק נגד גלבוע מהתחתית הוא ההזדמנות שלהם לעצור את התקופה הרעה, כשבשבוע הבא מחכה להם מפגש קשה נגד מכבי תל אביב בחוץ. הקבוצה צירפה השבוע את הגארד האמריקאי טיויין מקי, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, והוא נחת בארץ אתמול ויערוך את הבכורה שלו נגד גלבוע. מקי מגיע באופן זמני במקומו של דרווין קיצ'ן הפצוע, שלא יחזור לפעילות בתקופה הקרובה. בר טימור ויניב גרין ימשיכו להעדר. בעקבות הסופה ערכה השבוע הקבוצה את אימוני אמצע השבוע באזור המרכז, לקח מהסופה שפקדה את הבירה בעונה שעברה.

דני פרנקו מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
יעצור את המפולת? דני פרנקו/ברני ארדוב

למרות מרחק שני ניצחונות מהמקום שמוביל לליגה הלאומית, בגלבוע/גליל מודאגים מאוד. הקבוצה של ברק פלג שמטה בשבוע שעבר משחק חשוב נגד עירוני נהריה בגן נר, והיא נמצאת במומנטום שלילי, כשמחוץ לבית הצליחה גלבוע לנצח רק פעם אחת - את בני הרצליה ומלבד המשחק ההוא היא פשוט לא מתפקדת לא בגן נר. כחלק מניסיון היציאה מהתקופה הרעה תנסה גלבוע לצרף השבוע שחקן גבוה במקומו של ג'רמייה ווילסון או ווין צ'יזם, כשההחלטה על מי מהשניים יעזוב תתקבל ככל הנראה ביום ראשון. אחד השחקנים שהוצעו לקבוצה הוא מרכוס לואיס (2.05, 28), שהצטיין בעונה שעברה בגראבלין הצרפתית, ונחתך לאחרונה מהליגה הקוריאנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully