וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב כועסים: המשטרה דורשת 226 אנשי אבטחה בדרבי

15.1.2015 / 14:20

האדומים קיבלו את דרישת המשטרה שתעלה להם כ-100 אלף שקלים: "עלויות שמסכנות את עתידו הכלכלי של המועדון ולא מאפשרות לו להתפתח מקצועית"

one

הפועל תל אביב קיבלה היום (חמישי) את דרישת המשטרה לקראת הדרבי התל אביבי שיתקיים ביום שני הבא (26.1): 226 אנשי אבטחה הבא בהיכל הדרייב אין. בהפועל הופתעו מהדרישה, למרות שכבר ביום שני היו גורמים בקבוצה שהעריכו כי הדרישה תהיה גבוהה מאוד. האדומים מקווים לצמצם את המספר באופן משמעותי עד למשחק, שכן ההוצאה על 100 שוטרים ו-116 סדרנים תעלה לקבוצה כ-100 אלף שקלים, הרבה יותר מההכנסה מכרטיסים.

"לא מדובר בפעם הראשונה בה אנו נדרשים לכמות לא הגיונית של אנשי אבטחה ונושאים בעלויות שמסכנות את עתידו הכלכלי של המועדון ולא מאפשרות לו להתפתח מקצועית", נכתב בהודעה לעיתונות מטעם הקבוצה, "רק לפני פחות מחודש, בדרבי שנערך ביד אליהו ובו נכחו כ-7,500 אוהדים, למעלה מפי שתיים מהכמות אשר מכיל אולמנו, דרשה המשטרה כמות נמוכה משמעותית של שוטרים. כיצד יתכן שפחות מחודש לאחר מכן וללא שום תקרית שאירעה בזמן הזה דורשת המשטרה הרבה יותר שיטור על כ-40 אחוזים מכמות האנשים?".

עוד נכתב בהודעה של הקבוצה: "לא יתכן שבאולם חדש ומודרני, המשרה אווירה ספורטיבית ומכבד את יושביו, אולם בו לא התרחשה אף תקרית אלימה, נידרש לכמות כזו של אנשי אבטחה שרק ייצרו במקום אווירה של מלחמה, במקום אווירה של ספורט. עלויות האבטחה האדירות וחסרות הפרופורציה הן תופעה מסוכנת ומעמידה בערפל לא רק את עתידה של הפועל תל אביב, אלא של מועדוני כדורסל אחרים בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully