וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב מרוצים: "המעבר שלנו לדרייב אין עבר חלק"

12.1.2015 / 11:16

האדומים רשמו ניצחון שני ברציפות באולמם החדש ועם הפנים לקראת הדרבי בעוד שבועיים: "צפוי להיות סיפור אחר". סקוט: "כשאתה מנצח, לא משנה איך ניצחת". אכזבה מכמות המאבטחים הרבה במשחק

one

הפועל תל אביב גברה אמש (ראשון) 72:79 על מכבי חיפה במחזור ה-15 בליגת העל, ותעפיל בתום משחקי המחזור אל המקום הרביעי בטבלה. הקבוצה של עודד קטש הציגה משחק קבוצת שגבר על ההגנה הקשוחה של הירוקים, והתגברה על 1 מ-10 מחוץ לקשת בעזרת 53 אחוזים ל-2 נקודות. בהפועל תל אביב שמרו על מאזן מושלם באולם הדרייב אין החדש, כשבעוד שבועיים תגיע לאולם מכבי תל אביב לדרבי התל אביבי הגדול, "אין ספק שהמעבר שלנו עבר חלק", אמרו בסביבת הקבוצה בסיום המשחק, "הדרבי צפוי להיות סיפור אחר בעוד שבועיים".

המצטיין של האדומים במשחק היה דוראנד סקוט שקלע 17 נקודות והוסיף 10 ריבאונדים, "צריך לתת קרדיט להגנה של חיפה, הם משחקים טוב ביחד", הסביר סקוט את היכולת ההתקפית של קבוצתו, "זה מפריע להתקפה שלנו, העבודה שלנו היא להשאר מפוקסים ועקביים ולהשאר בתוכנית המשחק שלנו. במחצית השנייה עשינו מהלכים גדולים כדי לנצח. כשאתה מנצח משחק לא משנה איך ניצחת, כשאני רואה W בסיום היום אני מרוצה. נסתכל על הווידאו ונראה מה עשינו לא טוב, אמנם לא שיחקנו טוב בהתקפה, אבל הגנה אגרסיבית זה מה שנביא בכל יום למגרש. זה מה שנמשיך לעשות, כי אם יהיו לנו ימים רעים בהתקפה יהיה לנו על מה להסתמך".

הגארד האמריקאי, שכפי שפורסם בוואלה! ספורט צפוי להמשיך במדים האדומים עונה נוספת לאחר שבמועדון יממשו את האופציה עליו לעונה הבאה, התייחס בסיום גם לניסיון של האדומים להמשיך במגמה החיובית, "אנחנו רוצים להמשיך להיות מפוקסים, ניקח משחק אחרי משחק, לכל קבוצה יש זהות משלה, בכל שבוע אנחנו צריכים להסתגל לקבוצה אחרת, המאמנים שלנו מכינים אותנו בצורה נהדרת למשחק".

עודד קטש על חיזוק אפשרי: "צריך להיזהר לא להרוס משהו"

שחקן הפועל תל אביב דוראנד סקוט מול שחקן מכבי חיפה טמיר אריאלי, אייק אופייבו. ברני ארדוב
סומך על ההגנה. דוראנד סקוט/ברני ארדוב

בהנהלת הקבוצה לא אהבו את דרישת המשטרה לפני המשחק להציב בדרייב אין 79 מאבטחים ו-21 שוטרים לקראת ההתמודדות, כשבהפועל העריכו בשבוע שעבר שהכוח הדרוש למשחק מסוג זה, במיוחד לאור העובדה שקבוצת הכדורגל של מכבי חיפה שיחקה במקביל, הוא פחות ממחצית. "אם למשחק כזה הביאו 100 מאבטחים, אנחנו מפחדים לדעת מה ידרשו לקראת הדרבי", אמרו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully