וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש על חיזוק אפשרי: "צריך להיזהר לא להרוס משהו"

11.1.2015 / 22:32

אחרי הניצחון על מכבי חיפה, דיבר מאמן הפועל תל אביב על הקבוצה שלו: "לא רוצים להשתגע, למרות שתמיד אפשר יותר טוב". רמי הדר: "אני מאוכזב שהפסדנו אבל מאוד אוהב איך שהקבוצה שלי משחקת"

one

הפועל תל אביב המשיכה את המומנטום המוצלח בו היא נמצאת, כשגברה הערב (ראשון) 72:79 על מכבי חיפה בדרייב אין עם משחק מצוין של דוראנד סקוט ויינסי גייטס. "היה קשה מאוד, צריך לתת קרדיט לחיפה ולדרך שהם משחקים, זה פעם שנייה שאנחנו מתקשים מולם, אבל הפעם הצלחנו שהתוצאה תהיה אחרת", אמר עודד קטש בסיום. "אני לא מרוצה איך ששיחקנו התקפית, אבל לפחות באנרגיות ובאיך ששיחקנו הגנתית נראינו טוב. היינו מספיק אגרסיביים כדי לנצח את המשחק הזה".

"אני לא חושב שעדיין מרגישים את הדרבי", הוסיף המאמן. "בטח לא בעיניים של מאמן, כבר היום בלילה אני אחשוב על גלבוע/גליל, אין משחקים קלים מבחינתנו וכדי להגיע טוב לדרבי ובכלל אנחנו צריכים להשאר מרוכזים, יש לנו עוד הרבה עבודה. אין כרגע תוכניות לשינויים. אנחנו תמיד בודקים לנסות לחזק את הקבוצה, במסגרת המגבלות שלנו. ג'וליאן רייט הוצע לנו והיה יקר מדי. אחת הסיבות שלא רציתי למהר ולעשות שינויים ולהשתגע זה כי אנחנו מאוד מרוצים מהקבוצה שלנו, תמיד אפשר יותר טוב, אבל צריך להיזהר לא להרוס משהו".

מנגד, המאמן המפסיד רמי הדר אמר: "הייתה לנו נפילה באיזשהו חלק, אבל שמרנו טוב מאוד היום. זה מקום קשה, מול קבוצה מצוינת, מגוונת ומאומנת, אחוזי הקליעה שלנו מבחוץ פגעו בנו. אם היינו קולעים ברמה שקלענו במשחקים האחרונים יכולנו להיות יותר במשחק. 8 מ-26 זה פחות ממה שעשינו בתקופה האחרונה. אני מאוכזב שהפסדנו אבל מאוד אוהב איך שהקבוצה שלי משחקת, מאוד. אני לא חושב שאנחנו צריכים עוד שחקנים, אנחנו צריכים להיות יותר מדויקים בעבודה. כשמורן יחזור נהיה יותר יציבים בהובלת כדור, היה לנו לא פשוט להתמודד עם הלחץ של הפועל תל אביב. כשיהיה לנו את כל הסגל בריא, נהיה טובים יותר".

אייק אופייבו, שהצטיין עם 25 נקודות, סיכם: "זה הגיע בסופו של דבר לביצוע, ההגנה שלנו לא הייתה מספיק טובה. מורן יעזור לנו, הוא אחד הרכזים הטובים בליגה".

מאמן הפועל תל אביב עודד קטש. ברני ארדוב
לא חושב על הדרבי. קטש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully