וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעמדו הכול יכול של פנאן הביא אותו לבצע מעשים שבעלים לא היה מבצע"

15.1.2015 / 9:02

תביעתה של שרון פנאן נגד מכבי תל אביב הגיעה לשלב הסיכומים, ובקבוצה מאשימים בכתב ההגנה: "התביעה מנוגדת חזיתית לאופן בו ראה את קשריו עם הנתבעת, הוא כפר במעמד של עובד שכיר. פדרמן הציע לו כסף והוא אמר 'מה פתאום אתה פוגע בכבודי'"

שרון פנאן אלמנתו של מוני פנאן באזכרה שלו. קובי אליהו
כתב הגנה נחרץ נגד התביעה שלה. שרון פנאן/קובי אליהו

תביעתה של שרון פנאן בבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב נגד מכבי תל אביב הגיעה לשלב הסיכומים. כזכור, פנאן דורשת הכרה משפטית בכך שבעלה המנוח מוני היה עובד של המועדון, ויחד איתה גם פיצויים. היא תבעה את מכבי תל אביב בסכום שעומד על כ-2.5 מיליון שקל. המועדון, באמצעות עו"ד נחום פינברג, שלח את סיכומיו לבית המשפט.

במסמך שהגיע לידי וואלה! ספורט נחשפים הפרטים. במסמך נכתב: "אלמלא הלך מוני לעולמו, לא היתה תביעה זו מוגשת לעולם. התביעה מוגשת בניגוד לרצונו של המנוח, ולמעשה באופן המנוגד חזיתית לאופן בו הוא ראה את הקשר שלו עם הנתבעת... הגשת התביעה דנן נעשתה תוך שלילתו המוחלטת של רצון המנוח. הגשת התביעה היא ניסיון להקנות למנוח מעמד של עובד שכיר, מעמד שהוא התנגד לו וכפר בו... תוך עיקור רצונו וכבודו של המנוח פנאן לנהל את ענייניו הפוך מדרכו שלו, היום מנסה התובעת, באמצעות תביעת הסרק שלה, להתערבב בהחלטותיו של המנוח וברצונותיו..."

במכבי תל אביב טענו כי "מוני ראה ברעיון של עבודה שכירה אצל הנתבעת משום פחיתות כבוד, והדבר סתר באופן גלוי את האופן בו ראה את יחסיו עימה. המנוח מוני ודאי 'מתהפך בקברו' כאשר התובעת משווה אותו בסיכומיה לעובדת מוגבלת שכלית שהתנדבה בגן ילדים... על מנת לצייר את דמותו של מוני בעיני בית הדין כאדם חלש וחסר אונים, כביכול, מול הנתבעת החזקה והנצלנית... לא התקיימו יחסי עובד ומעביד בין מוני לבין הנתבעת".

משפחת פנאן נגד מכבי תל אביב: אוהד גרינוולד עושה סדר בפרטים

מוני פנאן נפרד ממכבי תל אביב. ברני ארדוב
"המנוח מוני ודאי 'מתהפך בקברו' כאשר התובעת משווה אותו בסיכומיה לעובדת מוגבלת שכלית שהתנדבה בגן ילדים"/ברני ארדוב
"במסגרת זו אף העלה מר פדרמן את האפשרות שמוני יקבל שכר מהנתבעת. מוני סיפר לי כי הוא דחה על הסף את עצם הרעיון ואף ראה בו עלבון ממשי כלפיו"

במסמך הסיכום התייחסו שוב במכבי תל אביב לפעולותיו של פנאן בקבוצה: "מעמדו הבלתי מעורער של מוני בנתבעת – וכלשונו של מר חרוש (המאמן יורם חרוש, ו.כ.) 'הכול יכול' - יכולתו לנהוג בה מנהג בעלים וגישתו לעניינה הכספיים הביאה אותו גם לביצוע מעשים שאף בעלים לא היה מעז לבצע... עו"ד מזרחי אף צירף לתצהירו מסמכים המלמדים אודות מעשים פסולים אלה של מוני".

כתב הסיכומים אף מוסיף ציטוט מתצהירו לבית המשפט של מזרחי: "באותה עת סיפר לי מוני כי הוא נפגש עם מר דיוויד פדרמן על רקע הפיגורים הללו, התשלומים, וכי מר פדרמן התעניין אם הוא שרוי בקשיים כלכליים וציין כי הוא יעזור לו בכל דרך שניתן. במסגרת זו אף העלה מר פדרמן את האפשרות שמוני יקבל שכר מהנתבעת. מוני סיפר לי כי הוא דחה על הסף את עצם הרעיון ואף ראה בו עלבון ממשי כלפיו... הוא אמר 'מה פתאום, מה פתאום אתה פוגע בכבודי', ואח"כ הוא בא אלי ואמר לי 'מה פדרמן הזה מציע לי כסף'... במסגרת זו עלה גם הרעיון שהבשיל לבסוף, כמתואר לעיל, שבסופו דוללו אחזקותיה של קבוצת ניוקו כנגד כיסוי חובותיו של מוני, דילול שהיתה לו השלכה מכריעה לגבי אחזקותיי, בהיותי אחד מהבעלים של ניוקו..."

במסמך שהגישה מכבי תל אביב נכתב נגד שרון פנאן: "ומי היא התובעת המתיימרת לבוא בנעלי המנוח ולטעון בניגוד לרצונו הברור? הבה ונזכור: זו מי שהעידה לפני בית דין נכבד זה כי עזבה את הבית שנתיים וחצי לפני פטירתו של המנוח והשניים התגוררו בדירות נפרדות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
חבר הנהלת מכבי תל אביב דיוויד פדרמן. קובי אליהו
הציע לעזור ונתקל בסירוב תקיף. פדרמן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully