וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון מזרחי: "פנאן העביר משכורת ורכב צמוד למקורבת"

9.9.2014 / 19:39

יו"ר מכבי תל אביב הגיב נגד הטענות של שרון פנאן בכתב ההגנה: "בזבז את כספי המועדון לכל עבר, נהג בהם כבשלו"

מוני פנאן מנהל מכבי תל אביב עם שמעון מזרחי יושב ראש הקבוצה. ברני ארדוב
"שום עובד שכיר בנתבעת לא יכול היה לבזבז את כספיו שלו מבלי ליתן על כך דין וחשבון ומבלי שהדברים היו מתגלים במהרה". פנאן ומזרחי בימים יפים יותר/ברני ארדוב

העדויות מכתב ההגנה של עו"ד שמעון מזרחי ומועדון מכבי תל אביב לתביעה של הגברת שרון פנאן, אלמנתו של מוני, נגדם ממשיכות להיחשף. היום (שלישי) נודע כי מר מזרחי, בניסיונו לטעון כי מר פנאן ז"ל שימש כאחד מבעלי המועדון ולא כשכיר, טען כי האחרון העביר משכורת למקורבת שלו מקופת מכבי תל אביב.

בסעיף 42 לכתב ההגנה של מכבי תל אביב כותב עו"ד מזרחי: "האופן בו נהג מוני מנהג בעלים בנתבעת מתבטא גם בכך שהוא דאג לכך שמשך שנים תשולם "משכורת" מלאה של קרוב ל-10,000 שקל מקופת הנתבעת (לרבות רכב צמוד!) לגברת המקורבת אליו, אשר למעשה לא עבדה כלל בנתבעת, מעשה נפסד לכל הדעות אשר התגלה לנתבעת בדיעבד רק לאחר מותו של מוני".

כמו כן, ממשיך מר מזרחי ומציין: "דוגמאות נוספות לאופן בו נהג מוני בכספי הנתבעת, כאילו הם כספיו שלו (קרי כבעלים בחברה, להבדיל כמובן מעובד שכיר), הן העובדות - שתמיד התבררו לנתבעת בדיעבד - כי נתן הבטחות בעל-פה לעובדים בכירים בנתבעת לקבלת כספים עם סיום עבודתם (כך התברר לגבי המנכ"ל אמנון אשל ולגבי מנהל הכספים ציון נתן). הנתבעת נאלצה להתמודד אחר כך עם טענות של אותם עובדים כי קיבלו התחייבות כספית מגורם מוסמך בקרב הבעלים של הנתבעת (הוא מוני)".

בסעיף מספר 44 טוענת מכבי תל אביב: "לאחר פטירתו של מוני התבררו לנתבעת עובדות קשות נוספות לגבי האופן בו פיזר את כספי הנתבעת לכל עבר, כשהוא נוהג בהם כבתוך שלו. אדגיש כי אופן התנהלות זה התאפשר אך ורק מכוח מעמדו של מוני כאחד מהבעלים והשותפים בנתבעת, והאמון המוחלט שניתן בו מצידי ומצד שאר בעלי המניות. שום עובד שכיר בנתבעת לא יכול היה לבזבז את כספיו שלו מבלי ליתן על כך דין וחשבון ומבלי שהדברים היו מתגלים במהרה. העובדה שגורמים חיצוניים לנתבעת ראו במוני כאחד מהבעלים, הביאה גם אותם להניח כי הוא פועל בשם הנתבעת ובסמכות מלאה מתוקף היותה גם בבעלותו, וכך נפרץ הסכר לבזבוזי הכספים בסכומים אסטרונומיים שהתגלו לנו בדיעבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully