וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות ברצלונה? דיווח: פיפ"א עשויה לחקור גם את ריאל מדריד

על פי העיתון הקטלאני "ספורט", פיפ"א צפויה לחקור את הבלאנקוס בגין החתמות לא חוקיות, לכאורה, של קטינים. אם תימצא אשמה, גם ריאל, כמו ברצלונה, לא תוכל להחתים שחקנים למשך שנה

נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס. AP
עכשיו גם הוא צריך לספק תשובות. פלורנטינו פרס/AP

רק לפני שבועיים נדחה ערעורה של ברצלונה על סגירת האפשרות להחתים שחקנים עד ינואר 2016, בשל החתמות לא חוקיות של קטינים - וכעת נראה שגם ריאל מדריד, הנמסיס הגדול של הבלאוגראנה, הולכת בשביל הזה.

על פי העיתון הקטלאני "ספורט", הבלאנקוס נמצאים חזק על הכוונת של פיפ"א. עד כה האפשרות שיועמדו לדין הייתה בגדר שמועה, אולם כעת נראה שהחקירה מעבירה הילוך. הארגון יצר קשר עם 20 קבוצות מסביבת מדריד שנמצאות בקשר עם ריאל. בכוונת החוקרים לגלות את נסיבות החתמתם של קטינים מהמועדונים הללו בריאל.

אם תימצא אשמה, ריאל צפויה לעונש כבד של סגירת החלון, בדומה לברצלונה. באפריל הודיעה פיפ"א לבארסה כי לא תוכל להחתים שחקנים עד ינואר 2016 בשל העבירות. הבלאוגראנה ערערו למוסד העליון לבוררות בשוויץ, אולם גם שם נמצאו אשמים בהעברות לא חוקיות של קטינים לאקדמיה. בברצלונה טענו כי לא עברו כלל על החוקים, והבעיות המשפטיות נובעות מחוסר תיאום בין ההתאחדות הספרדית למוסדות פיפ"א. כעת, גם פלורנטינו פרס יצטרך לנסות לשכנע את הארגון כי מועדונו אינו אשם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully