וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערעור ברצלונה נדחה: לא תוכל לרכוש שחקנים עד ינואר 2016

ה-CAS דחה את ערעור המועדון נגד העונש שהטילה עליו פיפ"א בטענה ש"הפר את החוקים בנוגע לרישום קטינים באקדמיות לכדורגל". דיווח: לאפורטה ינסה להחזיר את גווארדיולה. טאטה מרטינו מודה: "לא הותרתי שום חותם במועדון"

מאמן ברצלונה לואיס אנריקה. רויטרס
יצטרך להסתדר עם הסגל הקיים. לואיס אנריקה/רויטרס

בשורות רעות לברצלונה: ה-CAS החליט לדחות היום (שלישי) את ערעורה של הקבוצה נגד עונש איסור רכישת השחקנים שהטילה עליה פיפ"א. המשמעות: הקבוצה לא תהיה רשאית לרכוש שחקנים עד ינואר 2016. כזכור, בחודש אפריל הודיעה פיפ"א לברצלונה כי לאחר שעברה על חוקי ההעברות לקטינים היא לא תהיה רשאית להחתים שחקנים במשך שנה. בארסה הגישה ערעור לפיפ"א וביצוע העונש נדחה, מה שאיפשר לקטאלנים לצאת למסע רכש נרחב, אשר בשיאו הגיע למועדון לואיס סוארס תמורת 81 מיליון יורו. לאחר מכן, כאשר הערעור נדחה, העונש הוחזר והקבוצה ערערה שוב, הפעם ל-CAS.

על פי ההודעה מ-CAS, הרכב השופטים, שכלל את אפרים ברק הישראלי, מצא ש"ברצלונה הפרה את החוקים בנוגע לרישום קטינים באקדמיות לכדורגל, ולכן החלטת פיפ"א נותרת בעינה ובמלואה".

מדובר במכה קשה עבור הקטלאנים, שיצטרכו להשאיר את כל השחקנים המרכזיים בסגל. מעבר לכך, ברצלונה צפויה לפנות ליהלומים הצעירים שלה. לאחרונה קיבל אדאמה טראורה חוזה חדש והוא לא צפוי להיות מושאל להתבשלות בקבוצה אחרת, כמו שבבארסה תכננו במקור. גם אלן חלילוביץ' וסרג'י סמפר יקבלו את הצ'אנס עם הקבוצה הבכירה והמושאלים דניס סוארס וג'רארד דאולופאו יוחזרו מסביליה.

בברצלונה הגיבו באכזבה גדולה לבשורה, ובקבוצה מתעקשים שהם יבדקו אילו אפשרויות משפטיות עומדות בפניהם. "אנחנו רוצים לציין את חוסר ההסכמה המלא שלנו עם ההחלטה של CAS... המועדון כבר הבהיר לבית הדין של פיפ"א ול-CAS שאנחנו תומכים לחלוטין במדיניות ההגנה של קטינים ודואגים להתפתחותם... זה בא לידי ביטוי בהתנהלות המועדון לכל אורך ההיסטוריה שלו, והוא הפך למופת ודוגמה בכל העולם ללימוד כדורגלנים צעירים... לאורך השנים פיתחנו וגיבשנו מאות כדורגלנים צעירים והגשמנו להם את חלומם.

"טעויות שאולי נעשו הן אדמיניסטרטיביות, ונגרמו בעיקר בגלל חוסר תיאום רגולטורי בין חוקי פיפ"א להתאחדות הספרדית... לאור זאת ברצלונה סבורה שהסנקציות הן חסרות פרופורציה, ומהוות עונש קשה למועדון יחסית לרקע ולנסיבות של המקרה הספציפי. נלמד את ההחלטה ונבחון את האפשרויות המשפטיות שעומדות בפנינו, כולל האפשרות לפנות לבית הדין הגבוה בשוויץ".

נשיא ברצלונה - ז'ואן לאפורטה, לצד מאמן הקבוצה, פפ גווארדיולה. רויטרס
בדרך לאיחוד? גווארדיולה עם לאפורטה בימים היפים/רויטרס

האם לאפורטה וגווארדיולה בדרך לאיחוד מרגש?

אין כמעט איש בברצלונה שלא מתגעגע לתקופת הזהב של המועדון שבה חואן לאפורטה עמד בראש המערכת כנשיא ופפ גווארדיולה עמד על הקווים. על פי הדיווחים שמתפרסמים היום (שלישי) ב'ספורט' הקטלאני, ייתכן שהשניים הללו ישובו לשתף פעולה בעתיד הלא רחוק.

בברצלונה נערכים לבחירות מחודשות לנשיאות. לאפורטה, שעמד בראש המועדון בעידן הכי מוצלח שלו, עדיין לא הודיע רשמית שהוא מתכוון לרוץ לנשיאות, אך הסיכויים שיעשה זאת גבוהים מאו ועל פי הדיווחים לאפורטה ואנשיו כבר מתכוננים לבחירות והקלף המנצח שלהם עשוי להיות פפ גווארדיולה.

למאמן, שהוליך את ברצלונה לכל תואר אפשר, יש חוזה בבאיירן מינכן עד 2016, מועד הבחירות לנשיאות ברצלונה ועל פי הדיווח לאפורטה ינסה לשכנע אותו לחזור למועדון בתפקיד של מנהל מקצועי. סביר להניח שהבווארים ינסו להאריך את חוזהו של המאמן, כשגם קאטאר מעוניינת בפפ כמאמן הנבחרת, אך המילה האחרונה תהיה של גווארדיולה עצמו. מה שבטוח, אם לאפורטה יצליח לשכנע את מאמן ושחקן העבר לחזור למועדון, דרכו לניצחון בבחירות לנשיאות תהיה סלולה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
חרארדו מרטינו מאמן ברצלונה. David Ramos, GettyImages
טאטה/GettyImages, David Ramos

חרארדו מרטינו: "עשיתי בברצלונה טעויות קשות"

טאטה מרטינו, מאמן ברצלונה בעונה שעברה, התראיין ל"Clarin" הארגנטינאי והודה שהוא "לא השאיר שום חותם" במועדון. מרטינו, כיום מאמן נבחרת ארגנטינה, עזב את בארסה אחרי עונה מאכזבת. כשנשאל מה הוא לימד בברצלונה את ליאו מסי, חניכו בארגנטינה, ענה: "כלום. שום דבר. לא אותו ולא את ברצלונה. אני פשוט מאוד ביקורתי עם עצמי על התקופה שלי שם. לא הותרתי שם שום חותם, זה היה חור בקריירה שלי. לצערי זה קרה במקום הכי חשוב שבו עבדתי".

כידוע, לפני כן טאטה הצליח מאוד כמאמן ניואלס, אבל בבארסה זכה רק בסופר קופה הספרדי. "עשיתי שם טעויות קשות. הרגשתי שהדבר היחיד שלמדתי שם זה איך להסתדר עם כוכבים, השחקנים הטובים בעולם. הצטרפתי למועדון שזה בכל התארים, אבל איתי לא זכה בכלום. לברצלונה זכייה בסופר קופה אין לה באמת משמעות.

"אני פשוט אומר מה שאני מרגיש. יכולתי להגיד שזה היה מדהים ושהפכתי את מסי, ניימאר ואינייסטה לשחקנים טובים יותר, אבל זה לא קרה. ברור שתרמתי כמה דברים, נתתי יותר דקות לאלכסיס מאשר בעבר, אבל בסוף גם הוא עזב את הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully