וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גל מקל היה על הרדאר של ניו אורלינס עד שוולטרס נהיה חופשי"

14.1.2015 / 9:21

מארק שטיין, הכתב הבכיר של ESPN, צייץ בטוויטר שהפליקנס העדיפו את הרכז ששוחרר ממילווקי על פני הישראלי. למרות זאת, תקרת השכר בניו אורלינס עשויה לאפשר את חזרתו של מקל בעתיד

גל מקל שחקן ניו אורלינס פליקנס. AP
בניו אורלינס סבורים שהגעתו של וולטרס לא יסגור את הדלת העתידית בפני מקל/AP

ניו אורלינס פליקנס צפויה להחתים את הרכז האמריקאי נייט וולטרס על חוזה לעשרה ימים. הכתב הבכיר של רשת ESPN, מארק שטיין, דיווח הלילה (בין שלישי לרביעי) בחשבון הטוויטר שלו על העסקה הנרקמת. וולטרס שוחרר לאחרונה מחוזה עד סיום העונה במילווקי באקס. בציוץ נוסף אישר שטיין את ידיעת וואלה! ספורט מתחילת השבוע, לפיה גל מקל היה בתוכניות של ניו אורלינס לחוזה לעשרה ימים: "שחקן ליגת הפיתוח הותיק, מייק ג'יימס, וכמו כן הרכז לשעבר של ניו אורלינס גל מקל, היו על הרדאדר של הפליקנס עד שוולטרס נהיה חופשי".

עיתונאים בניו אורלינס אמרו הבוקר לוואלה! ספורט כי מהלך הגעתו של וולטרס לא יסגור את הדלת העתידית בפני מקל. קבוצות ה-NBA יכולות להציע שני חוזים לעשרה ימים לכל שחקן חופשי, ולאחר מכן אם ירצו להשאיר את השחקן, יהיו חייבות להחתימו עד לסיום העונה. הסיטואציה בניו אורלינס מורכבת שכן לקבוצה אין מקום מתחת לתקרת השכר בעקבות הטרייד שהביא את קווינסי פונדקסטר מממפיס במקומו של אוסטין ריברס, ולכן לא יכולה להחתים שחקן עד לסיום העונה, אז בהחלט ייתכן שמקל יקבל הזדמנות בקבוצה לאחר התקופה הקצרה של וולטרס.

בסביבתו של מקל ממשיכים להשאר אופטימיים, "ניו אורלינס היא לא הקבוצה היחידה ב-NBA", אמר אחד מאנשיו בארצות הברית, "נעשית עבודה מאומצת על מנת לתת לגל הזדמנות בקבוצה ומשם הכדור בידיים שלו. בימים האחרונים יש הרבה מאוד טריידים, והתמונה הסופית תתברר רק בעוד מספר שבועות, כשהתקווה היא שלגל תהיה קבוצה כבר בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully