וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עניין של ימים עד שמקל יקבל הזדמנות נוספת ב-NBA", ישוב לפליקנס?

11.1.2015 / 6:14

קבוצתו האחרונה של הישראלי שלחה את הגארדים אוסטין ריברס וראס סמית' לבוסטון ונותרה ללא רכז טבעי בסגל. מקורבי מקל מאמינים כי יקבל בקרוב חוזה לעשרה ימים בליגה הטובה בעולם

שישה ימים חלפו מאז פתיחת האפשרות להחתמת שחקנים ב-NBA על חוזים ל-10 ימים וגארד נבחרת ישראל גל מקל עדיין לא מצא קבוצה שתיתן לו את האפשרות. אלא שהלילה (בין שבת לראשון) התרחש טרייד שעשוי להעניק למקל הזדמנות שנייה בקבוצתו האחרונה ניו אורלינס פליקנס. הקבוצה שנלחמת על הפלייאוף במערב הייתה מעורבת בטרייד ששלח את ג'ף גרין לממפיס ושלחה לבוסטון את הגארדים אוסטין ריברס וראס סמית' וקיבלה מממפיס את קווינסי פונדקסטר. בעקבות המהלך הקו האחורי של הקבוצה כולל בשלב הזה את ג'רו הולידיי, אריק גורדון ששב מפציעה וג'ימר פרדט, כשמלבד הולידיי השניים האחרים אינם מוגדרים כרכזים אך יכולים להוליך כדור.

גל מקל שחקן ניו אורלינס פליקנס. AP
שוב בביג איזי? גל מקל/AP

בסביבתו של מקל העריכו במהלך סוף השבוע כי מבול העסקאות ב-NBA בימים האחרונים יפנה מקום לרכז באחת מקבוצות הליגה וכי בקרוב תמצא הקבוצה שתחתים אותו על חוזה לעשרה ימים, "זה עניין של ימים עד שגל יקבל הזדמנות", אמר אחד מאנשיו הלילה לוואלה! ספורט. עיתונאים בניו אורלינס העריכו במהלך הלילה בשיחות עם וואלה! ספורט כי אפשרי שמקל יוחתם בימים הקרובים שכן קיימת כבר הכרות ראשונית בינו לבין המערכת מה שיקל על כניסתו לקבוצה. מבין השחקנים שחתמו על חוזה לעשרה ימים, הגארד היחיד שעשה זאת היה לנגסטון גלאווי בניו יורק ניקס, כשבשאר המקרים היה מדובר בפורוורדים או סנטרים.

מקל, שנמצא בשבוע החצי האחרונים בטמפה, פלורידה, שם עובד באימונים אישיים לקראת חזרה לליגה, חתם במדי הפליקנס ב-5 לדצמבר על חוזה לא מובטח ושיחק ארבעה משחקים בלבד במדי הקבוצה בהם רשם 1.5 נקודות ו-3.3 אסיסטים בממוצע כשב-19 לדצמבר הוא שוחרר. מקל ניהל מגעים על אפשרות חזרה למכבי תל אביב, אך העדיף להשאר ולהלחם על מקומו ב-NBA.

  • עוד באותו נושא:
  • גל מקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully