וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי עוזב את מכבי נתניה, רוני לוי צפוי להחליפו

14.1.2015 / 13:42

כפי שנחשף בוואלה! ספורט, מזרחי המתין לשיחה עם הבעלים אלי שגב, ביקש ממנו לעזוב, וקיבל את ברכת הדרך. שי הולצמן יישאר במחלקת הנוער. מזרחי: " יש גבול למה שיכולתי לעבור"

one

יוסי מזרחי סיים את דרכו במכבי נתניה. בעלי הקבוצה אלי שגב קיבל סמוך ל-13:00 בצהריים את בקשתו של מזרחי לעזוב ומי שאמור להחליפו הוא רוני לוי. מזרחי אמר לוואלה! ספורט: "מאז הפעם הקודמת שביקשתי להתפטר לא היה יום שבו לא ביקשתי מאלי שגב את ברכת הדרך לעזוב. היום, אחרי עשרות פעמים, הוא נאות להסכים, אחרי שכנראה הבין, שזהו, זה סופי ואני כבר לא מוכן להישאר. יש גבול למה שיכולתי לעבור ואני מאחל רק טוב למכבי נתניה".

שי הולצמן עזב יחד עם מזרחי את הקבוצה הבוגרת. הולצמן, שהיה עוזרו של מזרחי, שוחח בצהריים עם אלי שגב והאחרון ביקש ממנו להישאר בתפקיד במחלקת הנוער. השניים סיכמו כי הולצמן ישמש כמאמן מחוננים או כמאמן חלוצים במחלקת הנוער. בנתניה ממתינים לתוצאות הפגישה עם רוני לוי מקווים שהוא יקבל את התפקיד.

כפי שנחשף הבוקר (רביעי) בוואלה! ספורט, מזרחי החליט בשעה מוקדמת להודיע על ביטול אימון הצהריים, וזאת לאחר שאמש, לאחר ההפסד לאחי נצרת, הוא הבהיר שיאמן את הקבוצה לפחות במשחק הקרוב מול בני סכנין ביום שני. כפי שפרסמנו, מזרחי המתין לשיחה עם שגב, במהלכה הוא כאמור ביקש ממנו את ברכת הדרך להתפטר. אלי שגב אמר לוואלה! ספורט: "עוד לפני שיוסי דיבר איתי, קראתי אצלכם שהוא ביטל את האימון ורוצה לשוחח איתי. הפעם הסכמתי לקבל את ההתפטרות שלו, אחרי שבפעמים הקודמות ביקשתי ממנו להישאר, וזאת כי האיש רצה בכך מאוד ולא הותיר לי ברירה". על מחליפו של מזרחי אמר שגב: "סגרתי עם רוני לוי עד תום העונה ואני בטוח שהוא יהיה איתנו גם בעונה הבאה. עוד מוקדם לדבר על שינויים בסגל, אבל אני אטפל גם בזה". לא ברור מה יעשה כעת הקפטן ערן לוי, שבעבר לא הסתדר עם רוני לוי במכבי חיפה ודרכיהם נפרדו. לא מן הנמע שערן לוי יחפש כעת את דרכו מחוץ לקבוצה.

מאמן מכבי נתניה, יוסי מזרחי. קובי אליהו
נמאס לו. מזרחי/קובי אליהו

הקבוצה הודחה אתמול מהגביע אחרי הפסד מביך 3:1 לאחי נצרת, ואוהדי הקבוצה תכננו להגיע היום לאימון במחאה על המצב ולדרוש את פיטורי מזרחי. אומנם המאמן הבהיר בסיום המשחק אתמול כי בשלב הזה הוא לא עוזב, ולפחות עד המשחק מול בני סכנין ביום שני הוא יאמן את הקבוצה, אך כעת לא ברור לאן יתפתחו הדברים. מזרחי חשש מהמשחק אמש, וגם ההודעה לפני המשחק כי אלי שגב העביר 600 אלף שקל, לא העלתה את מצב הרוח של השחקנים.

אומנם התקשורת כינתה את זה סנסציה, באחי נצרת חגגו את הניצחון, אבל שחקני מכבי נתניה היו ממש אדישים להדחתם מהגביע המדינה. "חדר ההלבשה שלנו נראה כמו אחרי אימון ולא כמו אחרי תבוסה 3:1 בגביע המדינה לקבוצה מהליגה הלאומית", אמר אמש אחד משחקני הקבוצה אחרי שהאוטובוס הוריד את השחקנים בנתניה. "כולם היו אדישים. כולם היו אפאטיים. אולי אפילו התאים לחלקנו שעפנו. עכשיו לא נצטרך להתעסק בעוד מפעל כי גם כך הראש צריך להיות בליגה".

אריאל הרוש שוער מכבי נתניה. ניב אהרונסון
תקופה קשה. הרוש/ניב אהרונסון

מי שאכזב במיוחד אתמול היה אריאל הרוש, ששוב רשם משחק רע. הרוש פתח לא טוב את העונה בנתניה, אבל אחרי זה השתפר וגילה יכולת טובה בכמה משחקים. באחרונה נראה שהוא שוב איבד את הביטחון ויתכן שכל ההתעסקות בעתידו ובעובדה שנתניה חייבת לשלם 450 אלף שקל לאלי טביב עד ה-25 בחודש פוגעות בריכוז שלו. "לאריאל כבר היו משחקים הרבה יותר טובים בקריירה, אבל זה לא יהיה הוגן להפיל עליו את ההפסד", אמר אמש אחד השחקנים. "הבעיה היא שבכל משחק יש לנו איזשהו תורן שעושה טעות ופוגע בקבוצה. הפעם זה היה אריאל עם השמטת הכדור בקרן שהובילה לפנדל שהוא עשה. הם חזרו למשחק משום מקום".

עוד באותו נושא

יוסי מזרחי מבטיח: "אני נשאר לפחות עד המשחק מול סכנין"

לכתבה המלאה
עידו אקסברד אחי נצרת חוגג. ניב אהרונסון
בנתניה פחות התרגשו. נצרת חוגגת/ניב אהרונסון

בלם הקבוצה כרסיטיאן סרגי אמר בסיום המשחק: "המשחק הזה היה אסון בשבילנו, אבל הליגה היא כבר סיפור אחר. אנחנו חייבים לשכוח מהגביע ולקחת נקודות בליגה כי המצב שלנו מאוד קשה וכל נקודה קריטית עבורנו. אם נתעורר בזמן, יהיה לנו סיכוי להישאר בליגה".

אוהדי מכבי נתניה יצאו אמש בקריאה להגיע לאימון היום ב-14:30 ולמחות נגד מה שמתחולל בקבוצה. בין השאר ידרשו את פיטורי המאמן.

אנס דאבור שהגיע לנתניה מנצרת עם תקוות לשחזר את מסלול הקריירה של אחיו מונאס, יחזור היום לאחי נצרת אחרי ששני המועדונים סיכמו ביניהם על מעברו לליגה הלאומית.

עדכון ראשון: 10:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully