וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי מבטיח: "אני נשאר לפחות עד המשחק מול סכנין"

13.1.2015 / 22:44

הרוחות סוערות אצל הקבוצה מעיר היהלומים. המאמן שקל אפשרות לעזוב והודה: "הקבוצה זקוקה לשיקום". האוהדים נהמו לעבר קאיודה. נצרת צוהלת, יחזקאל: "מי שראה את המשחק לא הופתע"

one

שעות ספורות לפני שעלתה למשחק הגביע המכריע אחי נצרת בסיבוב ח', קיבלה מכבי נתניה בשורות משמחות, לשם שינוי: אלי שגב העביר את 600 אלף השקלים שהבטיח לחשבון הבנק של המועדון, הבטיח להזרים את היתרה הנדרשת, והקבוצה מעיר היהלומים חשבה שאולי זו התחלה של יציאה ממשבר. אבל אז החל המשחק, והקבוצה של יוסי מזרחי שוב נראתה רע.

זה נגמר ב-3:1 סנסציוני לקבוצה מהלאומית, ששלח נתניה הביתה מוקדם מהצפוי, דווקא מול שני אקסים, עידו אקסברד ועלי חטיב, שחגגו על חשבונה. בעקבות ההפסד עלתה האפשרות שהמאמן יוסי מזרחי יתפטר מתפקידו. מאוחר יותר המאמן הוותיק, שהעלה את נתניה בחזרה לליגה הבכירה אחרי שהגיע ב-2013, הבהיר כי "יישאר לפחות עד המשחק מול בני סכנין".

אוהדי נתניה, שזעמו על ההפסד, קיללו ונהמו לעברו של לארי קאיודה במהלך המשחק.

מאמן מכבי נתניה, יוסי מזרחי. מגד גוזני
נשאר, בינתיים. יוסי מזרחי/מגד גוזני

מאמן מכבי נתניה המאוכזב יוסי מזרחי אמר בסיום: "זה הגביע. לגביע יש את החוקים שלו ולא תמיד הקבוצה הטובה יותר מנצחת. זה היה משחק מוזר מאוד היום, משחק בשליטת צד אחד. משתי בעיטות לשער ופנדל קיבלנו שלושה שערים, על אף ששיחקנו עם הרכב התקפי מאוד. היה חסר לנו מחץ בחלק ההתקפי. תקופה קשה מאוד עוברת על נתניה, אבל צריך להתרכז במאמץ לשקם את הקבוצה בליגה כי היא הרבה יותר חשובה".

מאמן אחי נצרת ניסן יחזקאל אמר: "מי שהיה במשחק לא הופתע. שיחקנו ללא רגשי נחיתות, עם המון ביטחון, המון אמונה ונהנתי מאוד מהקבוצה. הראש כבר בליגה, אני מוטרד מאוד ממנה. המאבק על כרטיס לליגת העל עוד רחוק, אי אפשר לדבר על זה אפילו. הבעיה באחי נצרת היא מנטלית ולא מקצועית וגם עכשיו יש כאן שחקנים מצויינים.
"כבר כמה שנים שהקבוצה מגיעה לפיק מסויים ואז מגיעה נפילה גדולה. אם אני אצליח לתקן את הבעיה המנטלית שיש פה, אחי נצרת תהיה למעלה. הכדורגלן הישראלי אלוף בלזייף אחרי הצגות והמטרה שלי היא להנחית את כולם לקרקע ולצאת מהאופוריה מהר".

יחזקאל התייחס לשאלה את מי הוא מעדיף בשלב הבא: "אין לי העדפה לקבוצה מסויימת בשלב הבא וזה לא מעניין אותי. תמיד פוגשים את החזקות בסוף וזה לא משנה אם זה עכשיו או אחר כך".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ניסן יחזקאל מאמן אחי נצרת. ניב אהרונסון
יכול לחייך. ניסן יחזקאל/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully