וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס חזר, קליבלנד ספגה הפסד שישי ברציפות, 107:100 בפיניקס

הקאבס ממשיכים להידרדר: לברון קלע 33 נקודות, ג'יי אר סמית הפגיז 8 שלשות (29 נקודות), קליבלנד מחקה פיגור 19, אבל נכנעה ל-35 נקודות של מרקיף מוריס. במהלך המשחק: לברון דחף את בלאט בעוד תקרית מביכה

דיוויד בלאט, מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
המצב לא טוב. בלאט/AP

מאזן: 20:19 (מקום שישי במזרח)

המשחק הבא: בחוץ מול הלייקרס, בלילה שבין חמישי ושישי

עשרת המשחקים האחרונים: הפסד - הפסד - הפסד - הפסד - הפסד - הפסד - ניצחון - הפסד - הפסד - הפסד

מדד הטריו: לברון ג'יימס שוב לקח פיקוד, כשקלע 33 נקודות באחוזים טובים (11 מ-18 מהשדה, 3 מ-8 מהשלוש), והוסיף 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. לעומת זאת, קיירי אירווינג קלע רק 9 נקודות ב-4 מ-14 מהשדה (6 אסיסטים), וקווין לאב שיחק רק 27 דקות והסתפק גם הוא ב-9 נקודות באחוזים רעים (3 מ-11 מהשדה) ו-9 כדורים חוזרים.

דיוויד בלאט עלול לפספס את ההזדמנות הגדולה שקיבל: בלוג המעקב

האתר שמגלה לכם: דיוויד בלאט כבר פוטר?

לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס. GettyImages
שיחת מוטיבציה שלא עזרה. לברון/GettyImages

לברון חזר, אבל המשבר של קליבלנד נמשך. הקאבס רשמו הבוקר (רביעי) הפסד שישי ברציפות והידרדרו למאזן שלילי (20:19), אחרי שהפסידו 107:100 בפיניקס לסאנס המקומיים (18:23). לברון ג'יימס חזר אחרי שמונה משחקים שמהם נעדר עקב פציעה, אבל גם משחק טוב שלו (33 נקודות) לא עזר לקאבס המידרדרים. פיניקס כבר הוליכה ב-19 הפרש ברבע השלישי, קליבלנד רשמה קאמבק מרשים ואף עלתה ליתרון ברבע האחרון, אבל זה לא הספיק. עם זאת, ייתכן שהדבר העיקרי שייזכר מהמשחק זו דחיפה שלברון נתן למאמנו דייויד בלאט במהלך המשחק, שזכתה לתגובות בתקשורת בארה"ב.

כאמור, לברון ג'יימס נעדר במשך שמונה משחקים, שבמהלכם קליבלנד ניצחה רק פעם אחת, ואומנם לפני תחילת המשחק הוא אסף את חבריו והעניק להם שיחת מוטיבציה אחרי שהכריז שההיעדרות שלו הייתה "הרגע הכי קשה שלו בקריירה" (!), אבל גם לברון לא הצליח לעורר את ההגנה הרדומה של הקאבס, שרתה את שחקני פיניקס קולעים באין מפריע 59 נקודות במחצית הראשונה בכמעט 60 אחוז מהשדה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
ערב קליעה טוב שלו, ועדיין. לברון/AP

ברבע השלישי פיניקס כבר עלתה ליתרון 61:80, אבל משם החלה ריצת 8:29 של הקאבס, כשג'יי אר סמית מפגיז ללא הכרה מעבר לקשת. סמית סיים משחק מצוין עם 29 נקודות ב-8 מ-14 מהשלוש, וראה את חבריו מוליכים ברבע האחרון ונראים בלשיטה, אבל מרקיף מוריס ענה עם משחק אדיר משלו, כשקלע 35 נקודות (שחא קריירה) באחוזים נפלאים (15 מ-21 מהשדה, 7 ריבאונדים) והותיר את הניצחון בבית. גוראן דראגיץ' קלע 18 נקודות לסאנס, אלכס לן קלע 13 וקלט 10.

כאמור, הרגע המסעיר של המשחק אירע במהלך המחצית הראשונה, כשלברון ג'יימס ספג עבירת תוקף. דיוויד בלאט ניסה למחות בפני השופט על השריקה ששחקנו לא קיבל, ולברון בתגובה דחף את בלאט והדף אותו הרחק מהשופט. ייתכן שלברון דחף את מאמנו הישראלי כדי למנוע עבירה טכנית, אבל גם בארה"ב הבחינו שזו הייתה דחיפה עצבנית, אולי אגרסיבית מדי.

כך או כך, קליבלנד רשמה הפסד שישי ברציפות, לברון לא עזר ומעורב בעוד תקרית קטנה, קיירי אירווינג עבר עוד ערב מאכזב, וקווין לאב ישב כל הרבע האחרון על הספסל אחרי שמרקיף מוריס חגג עליו כל הערב. ספק אם זה המשחק שיוציא את בלאט מהמשבר ויוציא את קבוצתו לדרך חדשה.

בארה"ב מדווחים על הדחיפה של לברון על דייוויד בלאט

קווין לאב קליבלנד קאבלירס. GettyImages
מה יהיה עם ההגנה? לאב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully