וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיני ובאומן ביטלו את מסיבת העיתונאים, "חלה התקדמות משמעותית"

ההתאחדות לכדורגל הוציאה הודעה לפיה יש התקדמות בנוגע להסכם השיווק בין ראשיה ומנהלת הליגה לבין ראשי הטוטו, משרד הספורט ומשרד האוצר. המגעים אמורים להימשך

יו"ר ההתאחדות לכדורגל עופר עיני. מגד גוזני
מאס בסחבת? עיני/מגד גוזני

אחרי שנראה שההתאחדות לכדורגל ומנהלת הליגה על סף פיצוץ מול הטוטו, הוציאו הערב (שני) בהתאחדות הודעה שמרגיעה מעט את הרוחות. "בישיבה שהתקיימה הערב ונמשכה יותר משש שעות, חלה התקדמות משמעותית במו"מ על הסכם השיווק בין ראשי ההתאחדות לכדורגל ומנהלת הליגה לבין ראשי הטוטו, משרד הספורט ומשרד האוצר", נכתב בהודעה, "מחר תתקיים פגישה נוספת בין הצדדים מתוך כוונה להגיע לחתימה. לנוכח ההתפתחויות, נדחית מסיבת העיתונאים של יו"ר ההתאחדות עופר עיני ויו"ר מנהלת הליגה יורם באומן, שתוכננה למחר ב-10:30".

כזכור, מוקדם יותר קבעו יו"ר ההתאחדות לכדורגל עופר עיני ויו"ר מנהלת הליגה יורם באומן מסיבת עיתונאים במשרדי ההתאחדות לכדורגל בעקבות החלטת משרדי האוצר והספורט לא לאשר את השנה השלישית להסכם השיווק עם הטוטו. עיני ובאומן תכננו לדבר לראשונה על המשבר, כשעל פי בכירים בהתאחדות ובמנהלת כל ראשי הקבוצות מעורבים במהלך, כשבמסגרת המאבק כל האופציות מונחת על השולחן, כולל התפטרות של השניים והודעה על השבתת הליגות. "אנחנו לקראת מלחמת עולם", אמרו שם. "עיני ובאומן נחושים ללכת עם הסיפור הזה עד הסוף".

המחלוקת בין הצדדים נובעת מהעובדה שמשרד האוצר ומשרד הספורט לא מאשרים את העברת 80 מיליון השקלים כחלק מהסכם השיווק לעונת המשחקים הבאה, וזאת למרות שבדירקטוריון הטוטו שהתכנס בסוף החודש שעבר נרשם שוויון של 5:5 בין המתנגדים לתומכים. אותו שוויון אמור היה להספיק לקיום הסכם השיווק כפי שהוא נחתם גם לעונת המשחקים 2015/16, אבל אז החליטו במשרד האוצר, בגיבוי משרד הספורט, שצריך להקטין את הסכום מ-80 ל-50 מיליון שקל. מאז במשך קרוב לשבועיים התקיימו מספר פגישות בין ראשי ההתאחדות והמנהלת עם ראשי משרד האוצר והספורט, כאשר הטוטו עצמו תמך בהעברת אותם 80 מיליון שקלים כפי שנחתם בהסכם. למרות כל הפגישות, ועל אף שהוצעו מספר פשרות, הצדדים לא הגיעו להבנות, וכאמור היום החליטו יחד עיני ובאומן לכנס מחר את מסיבת העיתונאים, בה הם צפויים להודיע שאם לא יועבר הסכום המלא של 80 מיליון שקל שתי הליגות הבכירות יושבתו מיידית, המנהלת תפורק וההתאחדות לא תוכל להמשיך ולהתקיים.

עדכון ראשון: 12/1, 12:04

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully