וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "חבל שאין ביקורת על מה שאנשים אומרים, כי אנשים צריכים לסתום את הפה"

12.1.2015 / 7:27

כוכב מכבי תל אביב שיחרר קיטור בעקבות השמועות שהופצו עליו, והבהיר: "אשחק היכן שהמאמן יגיד לי, כחלוץ דווקא פתחתי הרבה שטחים לאחרים". גרסיה על זריקת החפצים של הקהל הירוק: "חשוב שזה ייפסק". ברק יצחקי יקבל דקות בגביע: "כולם מחכים שהוא יחזור"

one

תמונת הסיום של ניצחון מכבי תל אביב על מכבי חיפה (0:1) מצאה את דור מיכה, טל בן חיים, ברק בדש ועמרי בן הרוש מנסים להניף את ערן זהבי. מיכה כבר הצליח להרים רגל ובן חיים כבר תפס את הכתף, אבל זהבי ביקש להפסיק. גם הוא ידע כמה השחקנים של מכבי תל אביב רצו שהוא ישמח אחרי שני משחקים ללא שער ובעיקר אחרי החמצת הפנדל בשבוע שעבר נגד הפועל באר שבע. זהבי הצליח להתחמק מהנפתו באוויר, אבל לקהל האוהדים של מכבי תל אביב הוא רץ בשמחה.

יותר מאוחר, כששוחח עם העיתונאים, הוא גם התייחס להתלחשויות סביבו לפני המשחק. "היו הרבה שמועות, אמר זהבי בכעס. "היתה שמועה שאני פצוע והיתה שמועה שביקשתי מהמאמן לא לשחק כחלוץ. חבל שאין ביקורת על מה שאנשים אומרים, כי אנשים צריכים לסתום את הפה ולדעת מה הם אומרים ולא להגיד סתם דברים. אם היתה שיחה ביני לבין פאקו ואם הייתי אומר לו שאני לא רוצה לשחק חלוץ, תאמינו לי שזה לא היה יוצא לתקשורת ואף אחד לא היה שומע את זה כי הדברים תמיד יהיו בינינו. אם מישהו רוצה להמשיך להמציא עלי דברים, שימשיך. אני אשחק היכן שהמאמן יגיד לי". זהבי כעס בעיקר כיוון שלאורך כל אחר הצהריים הוא קיבל עשרות הודעות, כולל מרעייתו ומבני משפחתו, ובהן דאגה למצב בריאותו. עד כדי כך תפסה השמועה על פציעה, שבמקום להיות מרוכז במשחק, הוא מצא את עצמו מסמס שהכל אצלו בסדר ושהוא פותח כרגיל במשחק.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם ערן זהבי עדן בן בסט. קובי אליהו
לקהל הוא רץ בשמחה. ערן זהבי/קובי אליהו

זהבי הוסיף: "גם נגד באר שבע הייתי צריך להבקיע בפנדל, אבל השוער יצא שניים או שלושה מטרים קדימה ואף אחד לא הסתכל על זה. אנחנו לא בלחץ ולא היינו בלחץ מהיריבות שלנו כי אנחנו מסתכלים רק על עצמנו". על ההתעסקות בעמדה שלו, אמר: "הרגשתי הרבה פעמים מאוד נוח גם כחלוץ ועובדה שהבקעתי הרבה שערים קודם. יכול להיות שבסטטיסטיקה רואים שאני כובש יותר מהקו השני, אבל כחלוץ דווקא פתחתי הרבה שטחים לשחקנים אחרים והם הבקיעו".

מיד לאחר שדניאל בר נתן שלף כרטיס אדום לדקל קינן, חלף על פניו זהבי פעמיים ובשני המקרים לחש משהו על אזנו של בלם מכבי חיפה. במכבי תל אביב אמרו אמש כי עוד לפני ההרחקה היו מספר מקרים במשחק בהם כעס זהבי על קינן ולכן כנראה סינן לעברו משהו אחרי שהורחק.

אגב, השער שכבש זהבי לרשת מכבי חיפה עלה לאחד המהמרים בטוטו בפרס הראשון, שעמד השבוע על 30 מיליון שקל. "המנחש הימר על תוצאת תיקו, שנלקחה ממנו עם גול של זהבי בדקה ה-76, מה שגרם לאותו מהמר להפסיד את הפרס הראשון על סך 30 מיליון שקל", נאמר בהודעה של הטוטו, "הוא התנחם בלקיחת הפרס השני, שעמד על מיליון שקלים".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את מכבי חיפה

לכתבה המלאה
דקל קינן מכבי חיפה עם קרלוס גרסיה. קובי אליהו
מה זהבי סינן לעברו? דקל קינן מורחק/קובי אליהו

אף שמכבי תל אביב הגיעה להרבה מצבים, היו לה גם הרבה דקות די משעממות. בקבוצה יש כאלה שבטוחים שהאיש שיכול להכניס אטרקטיביות נוספת למשחק, הוא ברק יצחקי. "כולם כבר מחכים שברק יחזור", אמר שחקן בקבוצה. "הוא כבר יכול להתחיל לשחק והוא יעזור לנו". קרוב לוודאי שיצחקי יקבל דקות בגביע המדינה מחרתיים מול בית"ר תל אביב רמלה.

קרלוס גרסיה הפתיע בסיום המשחק כשהבהיר: "אני לא רוצה לחזור לספרד. אני מאוד שמח במכבי תל אביב. באתי למכבי כדי לחוות מדינה נוספת בקריירה שלי. אני רוצה להמשיך כאן אבל אני לא יכול לנהל משא ומתן על החוזה שלי בתקשורת. יש לי קשר מצוין עם ג'ורדי. אני מדבר איתו כמו עם אחי אבל מה שחשוב כעת הוא לזכות שוב באליפות. אנחנו מאושרים על הניצחון ושמחים שהאוהדים יכולים סוף סוף לחזור מכאן הביתה כשהם שמחים. אנחנו חייבים לשמור עכשיו על הרגליים יציבות על הקרקע ולבוא לנצח גם בגביע המדינה".

על אירועי המשחק וזריקת החפצים מצד אוהדי מכבי חיפה, אמר גרסיה: "כולם יודעים מה היה בדרבי. היום לא היינו קרובים למה שהיה בדרבי. נזרקו הרבה דברים למגרש, אבל אני לא חושב שזה היה מספיק כדי להפסיק את המשחק. חשוב שזה ייפסק כי אנחנו רוצים שלכדורגל יגיעו משפחות ותהיה אווירה הרבה יותר טובה".

רגלו של עדן בן בסט, מכבי תל אביב, אחרי התיקול של דקל קינן. טוויטר, אתר רשמי
אגב, הייתה עבירה של דקל קינן או לא? הרגל של בן בסט/אתר רשמי, טוויטר
ועוד קצת חגיגות/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully