וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוב פיטרס פוטר מצ'רלטון, גיא לוזון המועמד המוביל להחליפו

האדיקס, המדורגים 14 בליגת המשנה, נפרדו ממאמנם. הישראלי צפוי להחליפו, בעיקר משום שדושאטלה, ששכר אותו בסטנדרד ליאז' וממשיך לשלם לו כיועץ, משמש גם כבעלי המועדון הלונדוני

גיא לוזון. GettyImages
הג'וב הבא קרוב מתמיד. לוזון/GettyImages

צ'רלטון הודיעה הערב (ראשון) על פיטוריו של המאמן בוב פיטרס, וכעת, אחד השמות החמים ברשימת המועמדים להחליפו הוא זה של גיא לוזון. לעת עתה, ז'וזה ריגה, קארל פריי והישראלי שסיים את תפקידו בסטנדרד ליאז' הם המועמדים המובילים, ובימים הקרובים אמורה הקבוצה הלונדונית להודיע רשמית על מאמנה הבא. בדומה ללוזון, אגב, גם ריגה עבד גם בסטנדרד ליאז' וגם בצ'רלטון בעבר, ולמעשה עזב את האדיקס רק בקיץ האחרון.

בשבוע שעבר כתבנו לראשונה על האפשרות שלוזון יגיע לאנגליה, שכן לאחר שסיים את תפקידו בבלגיה המשיך להיות מועסק על ידי הבעלים של סטנדרד רולאן דושאטלה, המשמש גם כבעלים של צ'רלטון. כזכור, לפני כחודשיים קיבל לוזון ג'וב חדש מדושאטלה: יועץ מקצועי מיוחד שיבקר במועדונים השייכים לבעלים ויעביר את רשמיו. רשת המועדונים של דושאטלה כוללת, פרט לסטנדרד ליאז' וצ'רלטון, גם את אלקורקון מהליגה השנייה בספרד, אויפשט ההונגרית, קרל צייס ינה הגרמנית וסנט טרוידן מהליגה השנייה בבלגיה.

לוזון (39) פתח את קריירת האימון שלו במכבי פתח תקוה, ועבד גם בהפועל תל אביב, בני יהודה ובנבחרת הצעירה. הוא חתם בסטנדרד ליאז' בקיץ 2013, ועל אף מחאה של האוהדים, הוליך את הקבוצה הבלגית לעונה מצוינת. זה התחיל עם 13 ניצחונות רצופים בכל המסגרות והסתיים במקום השני והארכת חוזהו במועדון בשנתיים נוספות. אלא שבעונה השנייה איבדה סטנדרד את מרבית כוכביה, נכשלה בפלייאוף ליגת האלופות ופתחה את העונה בצרוה גרועה, עם 12 נקודות בלבד מ-33 אפשריות.

צ'רלטון סובלת מתקופה רעה מאוד, והיא סופרת כבר תשעה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות. בשל כך הידרדרה עד המקום ה-14 בליגת המשנה אחרי 25 מחזורים עם 31 נקודות - שמונה נקודות מהקו האדום ועשר מהמקום השישי המוביל למשחקי המבחן על עליה לפרמיירליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully