וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל: מרכוס לואיס צפוי להצטרף. אוחיון: "המצב של הקבוצה לא טוב"

11.1.2015 / 13:01

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, הפורוורד/סנטר (28, 2.05) צפוי להחליף את צ'יזם או ווילסון בקבוצת התחתית. הבעלים מסביר: "סומכים על ברק פלג. הבעיה היא ברמת הזרים"

one

הפועל גלבוע/גליל ספגה אמש (שבת) את הפסד הליגה השלישי ברציפות שלה כשהובסה בירושלים 88:58 על ידי הפועל ירושלים. הקבוצה של ברק פלג נראתה רע מאוד ולא הייתה קרובה לירושלים מאמצע הרבע הראשון. ההפסד, בצוותא עם התחזקות קבוצות התחתית, יזרז את מהלך השינויים בקבוצה מגן נר כשג'רמייה ווילסון או ווין צ'יזם צפויים לעזוב ואת מקומם יתפוס מרכוס לואיס, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בסוף השבוע בוואלה! ספורט.

לואיס (28, 2.05) הוא בוגר אוניברסיטת אוראל רוברטס משנת 2009, שאת השנתיים הראשונות במכללות העביר בפורטלנד. לאחר שלא הרשים במבחנים בליגה הפולנית חתם בטולסה מליגת הפיתוח בה שיחק מעונת 2009/10 ועד עונת 2011/12 עם מספרים טובים מאוד, כולל זכייה בתואר מלך הריבאונדים בעונתו האחרונה. בעונת 2012/13 חתם במורסיה הספרדית ורשם 11.8 נקודות ו-6.2 ריבאונדים. בעונה שעברה המשיך ביכולת הטובה במדי גראבלין הצרפתית עם 12.4 נקודות ו-6.9 ריבאונדים ביורוקאפ, והעונה חתם בליגה הקוריאנית במדי בוסאן אך אכזב עם 8.8 נקודות ו-6.8 ריבאונדים כשהוא לא משחק מאז אמצע נובמבר.

טיילר הנסברו שחקן מכללת צפון קרוליינה מול מרכוס לואיס שחקן מכללת אוראל רוברטס. Gerry Broome, AP
בדרך לגן נר. לואיס בימיו בקולג'/AP, Gerry Broome

"אי אפשר להכחיש שהמצב של הקבוצה הוא לא טוב", אמר היום לוואלה! ספורט הבעלים חיים אוחיון, "זה לא נראה טוב בכלל, לא לילד הזה פיללנו, אנחנו צריכים להיות במקום אחר לחלוטין עם אותה קבוצה, לא מן הנמנע שאם זה לא יילך אז נעשה שינויים. זה לא אופציה ראשונה אצלנו לבצע שינויים, אבל אנחנו מנסים לתת כלים למי שבחרנו, אבל אם זה לא יילך, גם האופציה הזאת קיימת".

אוחיון נותן אמון מלא במאמנו הצעיר בעונת הבכורה שלו בליגת העל, "אנחנו סומכים עליו והכל בסדר. לקחנו בחשבון שתהיה תקופה של ניסיון והתאקלמות, זה לא קורה אחרת. מי שחושב שביום אחד אתה נהיה מאמן אז שיסתכל ימינה ושמאלה ויבין שזה לא ככה. גם שחקנים גדלים על המגרש וגם מאמנים גדלים על המגרש, ועד שאני לא מבין שזה חסר סיכוי אז אני אמשיך לנסות".

עיקר הטענות של הבעלים הוא לזרים, ולאו דווקא לישראלים שלא מתפקדים, מלבד עודד ברנדוין, "גם שחקנים שהיום גדולים מהשחקנים שלנו, גם ב-NBA וגם ברמות גבוהות בכדורסל הישראלי, היו בתקופות כאלה אצלנו. אני מאחל לשחקנים שלנו שיצאו מזה, אנחנו נעזור להם לצאת מזה. הם הבעיה והם הפיתרון. נעשה הכל כדי שהם יוכלו לבוא לידי ביטוי, ככל שהזרים יהיו יותר טובים להם יהיה יותר קל. אני שמח על היכולת של בנרדווין, וההתקדמות של מנקו, שגב עושה את מה שאנחנו מצפים ממנו ואני מצר על ההליכה אחורה של טישמן אבל נעשה הכל כדי שהוא יחזור לעצמו. זה תהליך התקדמות. אני מקווה שבעונה הבאה שברנדווין ומנקו שחקנים ואני מאמין שזה מה שיקרה. ברנדווין בהחלט שחקן טוב מאוד, ואני מאמין שמנקו ושגב יהיו ככה. הבעיה שלנו היום היא ברמת הזרים, ואנחנו ננסה להביא אותם לרמה שאנחנו מצפים מהם ואם לא נעשה שינויים".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
חיים אוחיון בעלי גלבוע/גליל. ברני ארדוב
"לקחנו בחשבון שתהיה תקופה של ניסיון והתאקלמות". חיים אוחיון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully