וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 11.1: אלכסנדר לקאזט מבוקש במנצ'סטר סיטי

אחרי שסוכמה עסקת ווילפריד בוני, גם מלך השערים של הליגה הצרפתית בדרך לאלופת אנגליה? סטבן יובטיץ' על הכוונת של יובנטוס. אנלקה מחכה לאישור כדי לחתום באלג'יריה

ניקולא אנלקה, שחקן ווסט ברומיץ'. Laurence Griffiths, GettyImages
בדרך לצפון אפריקה. אנלקה/GettyImages, Laurence Griffiths

העברות

* קליארי שאלה מספרטה פראג את קשר נבחרת צ'כיה, יוזף הושבאואר. לקבוצה מסרדיניה יש אופציה לרכוש אותו בסוף העונה.

* ראול רודריגס עזב את אספניול בה שיחק מ-2010, והצטרף ליוסטון דינמו מה-MLS. הספרדי בן ה-27, שיכול לשחק כבלם, מגן ימני וקשר אחורי, שיחק העונה דקה אחת בלבד והוא שוחרר ללא תמורה.

* קשר נבחרת אקוודור, כריסטיאן נובואה, חתם לעונה וחצי בפאוק סלוניקי אחרי שסיים את חוזהו בדינמו מוסקבה. נובואה (29) משחק בעמדה דומה לזו של אייל גולסה.

* המגן הימני פאגנר עזב את וולפסבורג וחתם בקורינתיאנס. הברזילאי שלא הצליח להתאקלם בקבוצה הגרמנית, שיחק בחודשים האחרונים כמושאל לקורינתיאנס, וכעת הפך לשחקן שלה בצורה קבועה.

* הבלם הקמרוני-צרפתי, ז'אן-ארמל קאנה-ביאיק, שוחרר מראן וחתם לשנתיים וחצי בטולוז.

* החלוץ סבסטיאן פרייס שוחרר מפרייבורג וחתם עד 2017 בגרויטר פורת מליגת המשנה.

שמועות

* באנגליה מדווחים שסוכמה העברתו של ווילפריד בוני מסוונסי למנצ'סטר סיטי. המחיר: 30 מיליון ליש"ט. לידיעה המלאה

* "דיילי סטאר" טוען שבנוסף לובוני, מנצ'סטר סיטי רוצה לקנות את חלוץ ליון ומלך שערי הליגה בצרפת, אלכסנדר לקאזט. גם ארסנל שוקלת פנייה בנוגע אליו. מנגד, סטבן יובטיץ' ראשי למצוא לעצמו קבוצה אחרת. יובנטוס מתעניינת במונטנגרי הבינלאומי.

* סמואל אטו צפוי לעבור לסמפדוריה אחרי חצי עונה בלבד באברטון. העסקה כבר סוכמה ואם לא תהיינה הפתעות, הקמרוני בן ה-33 יחתום בקבוצה מגנואה לשנה וחצי. סמפדוריה מחפשת חלוץ אחרי מכירתו של מנולו גביאדיני לנאפולי.

* קשר ליברפול, סוסו, סיכם את תנאיו במילאן והגיע לאיטליה כדי לעבור בדיקות רפואיות. הספרדי בן ה-21 יסיים את חוזהו במרסיסייד בקיץ ויצטרף לרוסונרי ב-1 ביולי.

* פאבלו אוסבלדו הופך למלפפון לוהט. החלוץ שלא נמצא בתכניות של רוברטו מאנצ'יני באינטר הוזכר בימים האחרונים כמועמד למילאן וטורינו, ועכשיו נשיא בוקה ג'וניורס, דניאל אנג'ליקי מצהיר: "נראה שיהיה קשה להביא אותו, אבל אנחנו מדברים עם הנציגים שלו".

* אסטון וילה המידרדרת מקווה להחתים השבוע שני שחקנים: סקוט סינקלייר ממנצ'סטר סיטי (רכישה שאמורה לנוע סביב 2.5 מיליון ליש"ט) ועדנאן ינוזאי ממנצ'סטר יונייטד (השאלה).

* לורן בלאן הכחיש שקבוצתו רוצה לרכוש את מוסא סיסוקו מניוקאסל, אבל סוכנו של קשר נבחרת צרפת הצהיר: "יש 5-6 קבוצות שמעוניינות בו. מאנגליה, גרמניה וצרפת".

* זלטקו יונוזביץ' המצוין מוורדר ברמן, מועמד לבורוסיה מנשנגלדבאך. האוסטרי הבינלאומי הוזכר כמועמד גם לפ.צ קלן ובשיקטאש.

* ניקולא אנלקה בן ה-35 סיכם את תנאיו בקבוצת NAHD האלג'יראית. הוא מחכה לאישור מיוחד כדי להצטרף מכיוון שבליגה האלג'יראית לא מאפשרים להחתים זרים בני יותר מ-29. אם הוא יקבל את האישור, NAHD תהיה הקבוצה ה-13 שלו בקריירה.

* טוטנהאם ממשיכה לחפש רוכשים לשישה משחקניה. בסוגריים מי שנחשבות למתעניינות. ארון לנון (ווסט ברומיץ', קריסטל פאלאס, אברטון), פאוליניו (קורינתיאנס, סאו פאולו), אטיין קאפו (נאפולי), קייל נאוטון (ווסט ברומיץ' וקריסטל פאלאס), יונס קאבול (פנרבחצ'ה, בשקטאש), עמנואל אדבאיור (בקישטאש).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully