וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הניצחון: ז'וזה מוריניו שוב לא מרוצה מהשופטים

מאמן הבלוז זעם על ההתעלמות מנגיעת יד ברחבה ב-0:2 על ניוקאסל, ושלח את עוזרו להתראיין בסיום. באנגליה טוענים: "הוא משוכנע שיש נגדו קנוניה". פלגריני: "הסיומת שלנו ליד השער רעה"

one

אחרי שני מחזורי ליגה רצופים ללא ניצחון, צ'לסי חזרה אתמול (שבת) סוף סוף לדרך המלך עם ניצחון 0:2 על ניוקאסל בסטמפורד ברידג'. בעקבות הניצחון והמעידה של מנצ'סטר סיטי, שסיימה רק ב-1:1 עם אברטון, שבו הבלוז למקום הראשון בפרמיירליג ופתחו פער של שתי נקודות. אבל אם חשבתם שזה מה שירגיע את ז'וזה מוריניו, כדאי שתחשבו שוב.

מאמן צ'לסי, שמפתיחת העונה נוהג להתלונן על השיפוט כמעט כבדרך קבע וכבר נקנס בעקבות תלונותיו התכופות, זעם על החלטת השופטים שלא להעניק פנדל לזכות קבוצתו בדקה ה-55, אחרי מה שנראה היה כנגיעת יד של פבריציו קולוצ'יני ברחבה. הפעם, אולי כדי לא לפלוט עוד פעם אמירה שתכאיב לו בכיס, המאמן שלח את עוזרו סטיב הולנד כדי לדבר עם התקשורת. "היינו יכולים לקבל על זה בעיטת עונשין מ-11 מטר, אבל יהיה נחמד אם הפעם לא נדבר על השופטים. השופט נתן תצוגה די טובה, והקבוצה הטובה יותר הערב ניצחה, בלי קשר לדברים".

ב'דיילי מייל' דיווחו שמוריניו נראה כעוס בסיום המשחק, וכי באוזני מקורביו בצ'לסי הוא טוען כי התקשורת יזמה קנוניה נגדו כדי "להשפיע על החלטות השופטים".

מנואל פלגריני מאמן מנצ'סטר סיטי. Richard Heathcote, GettyImages
מודאג מהבעיה מספר אחת של סיטי. פלגריני/GettyImages, Richard Heathcote

מי שהרוויח ביושר את הזכות לסיים את הערב כעוס הוא מנואל פלגריני, שראה את קבוצתו מנצ'סטר סיטי מאבדת יתרון 0:1 בדרך ל-1:1 עם אברטון בגודיסון פארק, ששוב פתח פער בינו לבין הבלוז במאבק על הפסגה. המאמן הצ'יליאני התאכזב מהתוצאה, ובעיקר מהדפוס החוזר של שחקניו להחמיץ ממצבים קורצים. "שלטנו במשחק, במיוחד במחצית הראשונה. הגענו למצבי הבקעה בטוחים, אבל פשוט לא הצלחנו להבקיע. זה קורה לנו יותר מדי פעמים העונה, וחייבים לשפר את זה באופן דחוף".

עוד באותו נושא

אנגליה: סיטי מעדה, צ'לסי שוב פתחה פער בפסגה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully