וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: סיטי מעדה, צ'לסי שוב פתחה פער בפסגה

הבלוז חזרו לנצח עם 0:2 ביתי על ניוקאסל, וניצלו את ה-1:1 של הסיטיזנס אצל אברטון כדי לפתוח פער שתי נקודות בפסגה. מרקוביץ' כבש שער בכורה בליגה וסידר לליברפול 0:1 בסנדרלנד

חלוץ מנצ'סטר סיטי סטבן יובטיץ' מאוכזב. AP
שוב במקום השני. יובטיץ מאוכזב/AP

המחזור ה-21 בפרמיירליג האנגלית יצא לדרך היום (שבת) עם שמונה משחקים. במוקד, כרגיל, עומד המאבק הדו ראשי בין צ'לסי למנצ'סטר סיטי בפסגה, ששוב קיבל טוויסט. הבלוז ניצחו 0:2 את ניוקאסל, הסיטיזנס סיימו רק ב-1:1 אצל אברטון, והפער של מוריניו בפסגה שוב צמח לשתי נקודות. במשחק מוקדם שפתח את המחזור ניצחה ליברפול 0:1 בחוץ את סנדרלנד, טוטנהאם הפסידה 2:1 מול קריסטל פאלאס. המחזור יינעל ביום ראשון עם שני משחקים: ארסנל - סטוק סיטי, מנצ'סטר יונייטד - סאות'המפטון.

אוסקר שחקן צ'לסי חוגג. רויטרס
שער ובישול מצוינים. אוסקר/רויטרס

צ'לסי - ניוקאסל 0:2

לפני קצת יותר מחודש ניוקאסל ניצחה את צ'לסי 1:2 בסט. ג'יימס פארק - הניצחון השלישי שלה בארבעה משחקים על הבלוז - אבל מאז היא ספגה 17 שערים בשישה משחקים, והערב המשיכה באותה מגמה, עם הפסד חוץ חמישי ברציפות. צ'לסי, שצברה נקודה בלבד משש אפשריות בשבועות האחרונים, סוף סוף חזרה לסורה והשיבה לעצמה את היתרון בפסגה. ניוקאסל חסרה שורה ארוכה של שחקנים ביניהם סים דה יונג, סטיבן טיילור ופאפיס סיסה, אבל באופן מפתיע, פתחה טוב יותר.

בעיטה חופשית של גופראן הלכה לעבר הרשת, אך ג'ון טרי הציל רגע לפני שהכדור חצה את קו השער. אבל בסטמפורד כמו בסטמפורד ברידג' המזל הולך בדרך כלל עם צ'לסי, ורגע לפני הירידה להפסקה, צ'לסי עלתה ליתרון. איבנוביץ' קיבל כדור עומק אחרי מלכודת נבדל שלא צלחה, והשאיר כדור רוחב חכם לאוסקר, שמתוך רחבת החמש נותר לו רק לגלגל פנימה. משם, צ'לסי כבר הרגישה בנוח. השער השני היה פשוט נפלא: הזאר העביר כדור עומק לאוסקר, שמתוך הרחבה המשיך בעקב גאוני לדייגו קוסטה, שחלף על פני בלם אחד וגלגל פנימה. היה זה השער ה-15 של החלוץ הספרדי הלוהט אחרי 21 מחזורים, הישג שאף אחד לא רשם לפניו.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
פרננדיניו שחקן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
שער היתרון שלו החזיק רק ארבע דקות. פרננדיניו/GettyImages

אברטון - מנצ'סטר סיטי 1:1

גודיסון פארק אירח משחק בין שתי קבוצות שנראו במגמות הפוכות לחלוטין, אך לפתע התחלפו. אברטון הגיעה למשחק אחרי ארבעה הפסדים ברציפות ומאז ה-22 בנובמבר היא השיגה רק ניצחון ליגה אחד, אך הציגה משחק לחימה ראוי להערכה. האלופה לעומת זאת, ניצחה בתשעה מ-11 המשחקים האחרונים שלה, ודהרה במחזורים האחרונים כל הדרך לפסגה. אבל הערב התפתח בניגוד לציפיות המוקדמות והסיטיזנס, שהקשיים שלהם בגודיסון פארק כבר הפך להרגל, איבדו נקודות יקרות ושוב ראו את צ'לסי פותחת פער במקום הראשון.

74 דקות מורטות עצבים עבור מנואל פלגריני הסתיימו בדקה ה-74. דויד סילבה בעט מתוך הרחבה, ג'אגיילקה הסיט את הכדור לפני שפגש את הרשת, אך פרננדיניו המשיך בנגיחה מקרוב לפינה ושחרר הרבה לחץ עבור התכולים. אבל היתרון הזה החזיק בדיוק ארבע דקות. הגבהה מדויקת של לייטון ביינס מצאה את הראש של סטיבן נייסמית', שנותר בלתי מכוסה ונגח פנימה את הראשון שלו אחרי בצורת של תשעה מחזורים. ביינס, עם הבישול ה-45 בקריירה, הפך לשחקן ההגנה עם הכי הרבה בישולים בתולדות הפרמיירליג.

ג'ייסון פונצ'ון שחקן קריסטל פאלאס חוגג. רויטרס
הביך את טוטנהאם. ג'ייסון פונצ'ון/רויטרס

סנדרלנד - ליברפול 1:0

בצל הודעה העזיבה של סטיבן ג'רארד בתום העונה, הקבוצה ממרסיסייד ממשיכה בסימני ההתאוששות שלה ורושמת משחק חמישי ברציפות ללא הפסד. ראחים סטרלינג הפצוע לא עמד לרשותו ברנדן רוג'רס, אבל לזאר מרקוביץ' כבש את שער הבכורה שלו בליגה כבר אחרי תשע דקות כשהוא מנצל קומדיה של טעויות בהגנת המארחים וכובש מקרוב. החתולים השחורים ניסו להשוות, אבל ארבע דקות מפתיחת המחצית השנייה נותרו בעשרה שחקנים אחרי שליאם ברידקאט הקשר הסקוטי הורחק בצהוב שני. סטיבן ג'רארד נפצע במחצית הראשונה והוחלף בהפסקה על ידי דשאן לוברן. ליברפול נצמדה לווסטהאם השביעית בעקבות הניצחון הזה, סנדרלנד מקדימה את הקו האדום בשלוש נקודות בלבד.

לזאר מרקוביץ' שחקן ליברפול חוגג עם סטיבן ג'רארד. Michael Regan, GettyImages
שער בכורה בליגה. מרקוביץ' חוגג עם ג'רארד/GettyImages, Michael Regan

קריסטל פאלאס - טוטנהאם 1:2

טוטנהאם הגיעה למשחק הזה בכושר פנטסטי אחרי ארבעה ניצחונות בחמישה משחקים, כולל 3:5 מרשים על צ'לסי לפני כשבוע וחצי, אבל הקבוצה של פוצ'טינו שוב מעדה דווקא מול קבוצה קטנה, שמבחינתה השיגה שלוש נקודות יקרות מפז בתחתית. אחרי מחצית מאופסת, הארי קיין הלוהט העלה את התרנגולים ליתרון בדקה ה-49 עם בעיטה מדויקת מחוץ לרחבה לפינה של ספרוני, אבל דוויט גייל השווה כעבור 20 דקות מהנקודה הלבנה. ווילפריד זאהה נכנס כמחליף בדקה ה-74 ואחרי שש דקות פרץ מצד שמאל ומצא ברחבה את ג'ייסון פונצ'ון שכבש את שער הניצחון. התרנגולים פספסו הזדמנות לעלות זמנית למקום הרביעי, פאלאס זינקה בעקבות הניצחון הזה מהמקום הלפני אחרון ועד למקום ה-15 כשהיא חולפת על פני ק.פ.ר, האל סיטי, ברנלי וסנדרלנד. אלן פארדיו עם ניצחון שני רצוף מאז שמונה למאמנה של פאלאס.

seperator

סוונסי - ווסטהאם 1:1

לסוונסי: מארק נובל, עצמי (74). לווסטהאם: אנדי קארול (43)

לסטר סיטי - 0:1

ללסטר: פול קונצ'סקי (45)

ווסט ברומיץ' - האל סיטי 0:1

לווסט ברומיץ': סיידו ברהינו (78)

ברנלי - ק.פ.ר 1:2

לק.פ.ר: צ'רלי אוסטין (33), סקוט ארפילד (12), דני אינגס (37)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully