וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו: "אנחנו צריכים רק קצת ביטחון, וזה ייראה טוב יותר"

מאמן הפועל ירושלים שחרר אנחת רווחה אחרי ה-58:88 עלגלבוע/גליל והחמיא למקי על הבכורה המוצלחת: "נכנס לנעליים גדולות". רייט ייעדר מספר ימים, פלג מיואש: "השחקנים לא נלחמים"

one

בלי ברייסי רייט, בר טימור, דרווין קיצ'ן ויניב גרין, הפועל ירושלים רשמה הערב (שבת) סוף ניצחון, אחרי שהביסה 58:88 את הפועל גלבוע//גליל החלשה בארנה. האדומים הגיעו למשחק אחרי חמישה הפסדים רצופים ולחץ הולך וגובר מצד ההנהלה, אבל למזלם קיבלו יריבה חלשה ושברירית, שלא הצליחה לחזור מפיגור דו ספרתי ברבע הראשון. טייוויין מקי ערך הופעת בכורה מוצלחת עם 14 נקודות, וגם דונטה סמית' המושמץ סוף סוף סיפק משחק טוב, עם 14 משלו לצד 9 אסיסטים.

רייט, שלא שיחק, ייעדר מספר ימים בעקבות פציעה בעינו.
בתוך כך, למרות הניצחון, המצב החברתי הרעוע ממשיך. במהלך המשחק נרשמו חילופי דברים בין ליאור אליהו לדונטה סמית'. בין הישראלים והזרים ישנה מתיחות מתמשכת.

דני פרנקו מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
ובשבוע הבא: מכבי תל אביב. פרנקו/ברני ארדוב

"האווירה ברחוב ומסביב מאוד מחבקת וזה כיף", אמר מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. "היה לנו מאוד חשוב לנצח. אנחנו רק צריכים טיפה את הביטחון".

על הבכורה של מקי: "אני מאוד מרוצה מההופעה שלנו. הוא נכנס לנעליים של ברייסי ואנשים חזרו לעמדות שלהם. זה ייתן לנו עומק".

על היכולת של אדם אריאל, שחזר לרוטציה: "כמו כל שחקן צעיר, יש לו קשיים. אדם היה בין השחקנים הכי טובים שלנו במשחק הכי חשוב בתקופה האחרונה מול ראשון בגביע. גם היום הוא היה טוב. מכבי תל אביב זה בעוד שמונה ימים. יהיה כיף".

בצד השני, ברק פלג נראה מיואש מקבוצתו: "אנחנו לא מסתתרים ולא מתחבאים. אנחנו חושבים איך לשפץ. ירושלים זו לא הליגה שלנו, גם עם ארבעה שחקנים שחסרים. המפתח בסופו של דבר הוא הישראלים. אני לא מאמין שזה הפער בין הקבוצות ביום נורמלי. 30 הפרש זה תמיד נראה רע, שפת הגוף שלנו לא הייתה טובה מתחילת הרבע הרביעי, אבל אין לנו כרגע את הכלים והיכולת לעשות מהפכים. אני מחפש שחקנים שרוצים ומוכנים להילחם. אני מחפש את הזיק הזה בעיניים של השחקנים. אני מוכן להפסיד בשלושים הפרש עם שחקנים שנופלים על הרצפה ונלחמים, וכרגע אין לי את זה. צריך לקחת נשימה עמוקה ולדעת לעבור את הגל הזה. לעבוד תחת לחץ זה הכי גרוע, ירושלים חווים את זה וחוו את זה עכשיו".

עוד באותו נושא

אחרי חמישה הפסדים: ירושלים הביסה 58:88 את גלבוע/גליל

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully