וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קרה להתקפה של קליבלנד ברבע האחרון מול גולדן סטייט?

בארה"ב ספרו 16 מסירות בלבד בתשע הדקות האחרונות לקבוצה של בלאט: "אין מילים". המאמן מחמיא לבכורה של מוזגוב ולסמית' ומקבל תשבוחות מסטיב קר. לאב: "נהיה טובים יותר"

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. AP
לא מאבד תקווה. בלאט/AP

קליבלנד רשמה הלילה (בין שישי לשבת) את הפסדה הרביעי ברציפות, כשהובסה באוקלנד 112:94 על ידי גולדן סטייט הנהדרת. מסע החוץ של דיוויד בלאט ושחקניו יימשך עם משחק מול סקרמנטו, והחיים ללא לברון ג'יימס ממשיכים להיות קשים. החדשות הטובות? הופעת בכורה מוצלחת של טימופיי מוזגוב בקבוצתו החדשה, ו-27 נקודות של ג'יי אר סמית'.

seperator

מספרי המשחק

* אחרי שרשמה רצף של שלושה הפסדים בסוף החודש שעבר, רושמת כעת קליבלנד, לראשונה העונה, רצף של ארבעה הפסדים.

* בשמונת המשחקים האחרונים המאזן של בלאט עומד על 7:1.

* שימו לב להבדלים בנקודות במתפרצת: 3:36 (!).

* גולדן סטייט עם ניצחון בית 14 רצוף, וניצחון בית 16 ב-17 המשחקים האחרונים באורקל.

* הקבוצה של סטיב קר עם 0:12 מול המזרח העונה.

* קליי תומפסון סיים את המחצית הראשונה עם 20 נקודות.

* על אף שקלע 27 נקודות, בצד השני ג'יי אר סמית' לא היה כל כך טוב, לפחות סטטיסטית: תומפסון קלע עליו 14 מ-24 נקודותיו, ב-62.5 אחוז. כשמישהו אחר שמר על תומפסון, אחוזיו צנחו ל-33.3.

* מתוך 43 סלי השדה של הווריירס, 35 הגיעו מאסיסטים.

* קליבלנד, לעומת זאת, מסרה 13 אסיסטים בדרך ל-35 סלי שדה.

עוד באותו נושא

הפסד רביעי ברציפות לקליבלנד, הפעם 112:94 בגולדן סטייט

לכתבה המלאה
שחקן קליבלנד קאבלירס ג'יי אר סמית' מול שחקן גולדן סטייט ווריירס קליי תומפסון. AP
גדול בצד אחד. בצד השני, פחות. סמית' מול תומפסון/AP

התגובות

טימופיי מוזגוב, שרשם הופעת בכורה מוצלחת עם 9 נקודות ו-8 ריבאונדים מהספסל, אמר בסיום: "אני אצטרך עוד כמה משחקים, אבל אני חושב שהכל הולך להיות מצוין. אני אוהב את דיוויד בלאט כמאמן, הוא מאחד קבוצות וגורם להן לשחק חזק".

דיוויד בלאט החמיא למוזגוב בסיום, כינה את הבכורה שלו "מרשימה" וטען כי הוא "הופך אותנו לשונים בצבע". על המשחק עצמו אמר: "אנחנו מחטיאים יותר מדי זריקות טובות. היו לנו הרבה זריקות טובות אני חושב שכולם ראו קבוצה טובה יותר מזו שהיתה לנו לפני כן. אמרתי לכם כבר - יש לי רק תחושות טובות בנוגע להצטרפות של ג'יי אר סמית'. התעייפנו לקראת הסוף. החבר'ה שלנו ממש, ממש נלחמו. שיחקנו טוב מאוד מול קבוצות צמרת אמיתית, היינו שם".

קווין לאב המתוסכל שמר על אופטימיות: "אין סיבה שנוריד את הראש, אנחנו הולכים להיות טובים יותר".

לפני המשחק החמיא סטיב קר למי שאמור היה להיות עוזרו בקיץ ואמר: "היא חתיכת מאמן. הוא במצב קשה כרגע, והם צריכים עוד קצת זמן".

סטיב קר מאמן גולדן סטייט ווריורס. AP
מפרגן למי שאמור היה להיות עוזרו. קר/AP

מה אמרו בתקשורת?

כריס פדור, מאתר Cleveland.Com, ספר את כמות המסירות של קליבלנד מדי התקפה אחרי קו מחצית המגרש, בתשע הדקות האחרונות של המשחק: "0, 2, 0, 4, 1, 0, 1, 0, 1, 3, 1, 0, 0, 2, 0. 16!!!! שתיים מהן היו מסירות הוצאת חוץ. 16 מסירות בתשע דקות? באמת? אין לי מילים". עוד הוסיף פדור: "קווין לאב זרק רק פעם אחת ברבע האחרון, אבל זה טיפוסי, משום מה. לבלאט יש הרבה דברים לתקן, אחד הכי חשובים בהם הוא למצוא דרך להעפיל את לאב ברבע האחרון. הניצחון האחרון של קליבלנד קרה כשהוא זרק לקראת הסיום. הוא בחור גדול, הוא צריך שהחברים שלו יביאו לו את הכדור, הוא לא יכול לרוץ אליהם ולקחת אותו בעצמו".

בטור שלו באתר Cleveland.com, כתב בין היתר פדור: "התוצאה הסופית לא מלמדת על איך המשחק התפתח. אחד הדברים שקליבלנד תצטרך ללמוד זה איך לגמור רבעים, גולדן סטייט סיימה כל רבע בריצה. קיירי אירווינג קיבל ביקורת על שהוא משחק יותר מדי אחד-על-אחד. אותו הדבר נאמר גם על ג'יי אר סמית'. שניהם עמדו במוניטין שלהם. הדרך היחידה לנצח את גולדן סטייט היא במשחק קבוצתי. לכדרר מצד לצד לא יעזור. ההתקפה של קליבלנד לא מספיק יציבה העונה".

באתר clevelandcavaliersblog כתב בוב פינן: "טימופיי מוזגוב אולי לא יודע את ההתקפה, אבל הוא יודע איך להיות בגובה של 2.16 מ'. הנוכחות שלו יכולה לעזור לקווין לאב, ותאפשר לו לקחת ריבאונדים ולזרוק שלשות. טריסטן תומפסון יחזור לספסל ויתפקד נגד גבוהים מחליפים, ולא שחקני חמישייה. זה מהלך שיעזור לכולם".

קווין לאב, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
עדיין לא זורק מספיק ברבע האחרון. לאב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully