וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד רביעי ברציפות לקליבלנד, הפעם 112:94 בגולדן סטייט

המשבר של בלאט נמשך, אך הפעם הוא יכול להיות מרוצה מכך שקבוצתו נתנה פייט במשך שלושה רבעים וקיבלה משחק מצוין מג'יי אר סמית' (27 נקודות). זה לא הספיק. המשחק הבא: בסקרמנטו

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
יכול להיות מרוצה למרות ההפסד. בלאט/AP

מאזן: 18:19 (מקום 6 במזרח)

המשחק הבא: בחוץ מול סקרמנטו, בלילה שבין ראשון ושני

עשרת המשחקים האחרונים: הפסד - הפסד - הפסד - הפסד - ניצחון - הפסד - הפסד - הפסד - ניצחון - הפסד

מדד הטריו: לברון ג'יימס החמיץ את משחקו השביעי ברציפות, קווין לאב קלע 17 והוריד 14 ריבאונדים, קיירי אירווינג סיפק 23 נקודות

seperator

השורה התחתונה היא שקובעת בספורט, והשורה התחתונה מלמדת שקליבלנד רשמה הלילה (בין שישי לשבת) הפסד רביעי ברציפות, הפעם 112:94 מול גולדן סטייט. אבל בניגוד לכמה מהמשחקים הקודמים, הפעם דיוויד בלאט דווקא יכול לקחת איתו לא מעט נחמה לקראת העתיד: ג'יי אר סמית' היה פשוט נפלא (27 נקודות), טימופיי מוזגוב תרם גם הוא בבכורה, ולמשך שלושת הרבעים הראשונים, הקאבס, ללא לברון ג'יימס, היו צמודים לגמרי מול אחת הקבוצות האיכותיות בליגה.

המשחק הזה היה פיקנטי בשל יותר מסיבה אחת: בלאט היה מועמד בקיץ לשמש כעוזרו של סטיב קר בגולדן סטייט, ולבסוף בחר לקחת את תפקיד המאמן הראשי בקליבלנד. חוץ מזה, למשך רגעים ארוכים בקיץ התלבטו הווריירס האם לשלוח את קליי תומפסון בטרייד למינסוטה תמורת קווין לאב, עד שסירבו, ונראה שהם לא מתחרטים על כך.

בסופו של דבר הפייט של הקאבס לא הספיק מול כוח האש הגדול של הווריירס, ומסע החוץ הקשה של קליבלנד נמשך: ביום ראשון היא בסקרמנטו, בשלישי בפיניקס, בחמישי בלוס אנג'לס מול הלייקרס, ובשישי שוב בסטייפלס סנטר, מול הקליפרס. האם תשוב ממנו עם מאזן שלילי? ימים יגידו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן קליבלנד קאבלירס ג'יי אר סמית' מול שחקן גולדן סטייט ווריירס קליי תומפסון. AP
בסוף, נגמר לו ולחבריו הכוח. סמית'/AP

גולדן סטייט (5:29) - קליבלנד (18:19) 94:112

המחצית הראשונה היתה צמודה: על אף יכולת מצוינת של קליי תומפסון (20 נקודות במחצית) קליבלנד הצליחה להישאר קרובה, המון בזכות הרכש שלה ג'יי אר סמית', ולחדרי ההלבשה היא ירדה בפיגור 60:54. קיירי אירווינג השלים ריצת 0:7 ברבע השלישי כדי להשלים מהפך ולעלות ל-64:66, אך הווריירס הגיבו בריצת 0:11 משלהם וברחו ל-66:75, בדרך ליתרון 76:84 עם העליה לרבע המכריע.

שם כבר קבע מוריס ספייטס 78:89, קווין לאב לא ויתר וצימק ל-93:86, אך החטאות של אירווינג, סמית' וטריסטן תומפסון מנעה את השלמת הקאמבק, והפער רק הלך וצמח עד הסיום. ג'יי אר סמית' סיים ערב מצוין של 27 נקודות (11 מ-22 מהשדה), אירווינג הוסיף 23 (9 מ-23) ולאב צירף ל-17 הנקודות שלו 14 ריבאונדים. מוזגוב קיבל 26 דקות בבכורה והשיב עם 9 נקודות ו-8 ריבאונדים.

מנגד, תומפסון סיים עם 24, סטפן קרי תרם 23 נקודות ו-10 אסיסטים ודריימונד גרין שוב פלרטט עם טריפל דאבל, הפעם 10 נקודות, 10 ריבאונדים ו-8 אסיסטים.

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. AP
ראה מהספסל תבוסה נוספת. לברון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully