וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברתומאו הבטיח למסי שיפטר בימים הקרובים את לואיס אנריקה"

בספרד מדווחים על פגישה בין הכוכב לנשיא המועדון, בה אמר ברתומאו שיפטר את המאמן לאחר המשחק נגד אתלטיקו ביום ראשון, והביע תמיכה ב"פרעוש", שביקש להחזיר את פרנק רייקארד לתפקיד

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. Clive Brunskill, GettyImages
קיבל הבטחה. מסי/GettyImages, Clive Brunskill

הרוחות בברצלונה עדיין סוערות. התקשורת הספרדית מדווחת הערב (שישי) שנשיא המועדון ג'וזף מריה ברתומאו אמר למסי שהוא יפטר את לואיס אנריקה אחרי משחק הליגה הקרוב נגד אתלטיקו מדריד. לפי תחנת הטלוויזיה TV3 מסי וברתומאו נפגשו ביום חמישי בלילה, אחרי המשחק נגד אלצ'ה בגביע המלך, ונשיא המועדון הבהיר לארגנטינאי מהם תכניותיו הקרובות. לפי הדיווחים, מסי ביקש מברתומאו שיחזיר את מאמן הקבוצה לשעבר פרנק רייקארד, שתחתיו ערך מסי את הבכורה שלו במדי הקבוצה ב-2004.

"במהלך השיחה ברתומאו אמר למסי שהוא עומד מאחוריו ותומך בו", דווח בעיתון "ספורט" הקטאלני, "הוא הבטיח למסי שיפטר את לואיס אנריקה וששעותיו כמאמן ברצלונה ספורות. ברתומאו אמר למסי שהוא מחפש מחליף. לפי השמועות מסי ביקש שברתומאו יביא את רייקארד".

לפני הניצחון על אלצ'ה שמע לואיס אנריקה שריקות בוז מהיציעים בקאמפ נואו במחאה על יחסו למסי. "הדבר החשוב ביותר הוא שהאוהדים יתמכו בשחקנים", אמר המאמן לאחר ה-0:5 על אלצ'ה. "אני חושב שהקהל מאמין בנו. אולי אני נאיבי, אבל אני מזהה אופטימיות, כי האוהדים לא ראו שום מחסור במחויבות ובאמביציה".

לואיס אנריקה: "הדבר החשוב ביותר הוא שהאוהדים יתמכו בשחקנים"

לואיס אנריקה, מאמן ברצלונה. AP
נראה שהוא בדרך החוצה. לואיס אנריקה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully